Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72664/2019/5(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми системного підходу в економіці : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo avìacìĭnogo unìversitetu- Титул.
- Зміст.
- Алиев В. Историко-теоретические аспекты формирования таможенно-тарифных отношений. - C. 7-13.
- Висоцька М. П. Тенденції та перспективи розвитку світового ринку цивільних повітряних суден. - C. 14-21.
- Kyrylenko O., Tkachyk Y. Trends and forecast of the development of global and the EU aviation leasing markets. - C. 22-27.
- Ороховська Л. А. Трансформація соціально-економічних відносин у мережевому суспільстві. - C. 28-33.
- Темербек А. О. Імперативи інноваційної стратегії провідних країн. - C. 34-40.
- Чичкало-Кондрацька І. Б., Дерев’янко А. К., Кондрацька Д. С. Гендерна нерівність у зарубіжних країнах: причини виникнення, особливості розвитку та державна політика з її подолання. - C. 41-46.
- Бець М. Т., Ягольник С. Г. Зміст результативності діяльності технічних комітетів стандартизації щодо стимулювання зовнішньої торгівлі з країнами ЄС на прикладі Львівської області. - C. 47-52.
- Бурляй А. П. Фінансове забезпечення екологізації сільського господарства. - C. 53-59.
- Голубкова И. А., Примачева Н. Н. Критерий экономической эффективности развития торгового судоходства. - C. 60-66.
- Худолей В. Ю., Дергалюк Б. В. Теоретико-методологічні засади моделі державного регулювання структурних зрушень в економіці України. - C. 67-71.
- Герасимчук О. В. Сучасний підхід до дослідження ресурсного потенціалу підприємства. - C. 72-76.
- Горобець Т. А., Гончарук А. Г. Методичний підхід до оцінки ефективності діяльності підприємств малого та середнього бізнесу. - C. 77-86.
- Гурбик Ю. Ю., Карпенко Н. М. Механізм фінансового управління підприємством: теоретичний вимір. - C. 87-93.
- Копань Т. М. Особливості впровадження омніканальної стратегії маркетингових комунікацій підприємств сфери зв’язку та інформатизації. - C. 93-98.
- Овсак О. П., Кривицька Н. Ю., Савицька І. А. Складники антикризового управління підприємницькою структурою. - C. 99-103.
- Плахотнік О. О. Розробка стратегії управління сталим функціонуванням промислових підприємств в умовах ринкових трансформацій. - C. 104-110.
- Примачев Н. Т., Костенюк К. А. Метод оценки надежности развития судоходных компаний в интеграционных системах. - C. 111-116.
- Ровенська В. В., Кошова В. Ю., Вержбицький М. І. Корпоративна соціальна відповідальність як складник стратегії розвитку бізнесу на вітчизняних підприємствах. - C. 117-122.
- Стратійчук В. М. Сучасні підходи до оцінювання результативності стратегії управління оборотними активами підприємства торгівлі. - C. 123-132.
- Харченко Т. О., Войналович Т. М., Фатюк А. В. Джерела фінансування інноваційної діяльності підприємств в умовах невизначеності. - C. 133-139.
- Харченко Ю. А. Автоматизація системи оцінювання ймовірності банкрутства підприємства. - C. 140-145.
- Чернецька О. В. Контроль над хаосом у системі управління фінансовими результатами. - C. 146-150.
- Шира Т. Б. Теоретичні аспекти забезпечення корпоративної безпеки та розвитку корпоративної культури. - C. 151-155.
- Шпатакова О. Л. Аналіз та характеристика екологічної стратегії будівельного підприємства. - C. 156-168.
- Вихідні дані.
| 2019 | | Вип. 5(1) (73)
|
|
|
|