Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72664/2019/2(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми системного підходу в економіці : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo avìacìĭnogo unìversitetu- Титул.
- Зміст.
- Сергієнко С. С. Концептуальні основи управління інноваційним потенціалом підприємств АПК. - C. 7-14.
- Соколюк С. Ю. Інституційна трансформація підприємств аграрного сектору економіки: інноваційний аспект. - C. 15-19.
- Хілуха О. А., Ющищина Л. О. Формування компетентностей менеджменту корпорації. - C. 20-27.
- Чернега О. Б., Лохман Н. В. Модель життєвого циклу інноваційного потенціалу туристичного підприємства. - C. 27-31.
- Шандова Н. В. Джерела підвищення продуктивності праці. - C. 32-37.
- Юрченко Ю. О. Сутнісна характеристика стратегії підприємств. - C. 38-43.
- Василюк О. В. Особливості розвитку інфраструктурного комплексу в умовах соціально-економічної системи регіону. - C. 44-48.
- Позднякова А. М. Впровадження концепції розумних сталих міст в Україні: особливості та рекомендації. - C. 49-57.
- Бондар А. В. Форми солідарного фінансування еколого-орієнтованих проектів: вітчизняний і зарубіжний досвід партнерства стейкхолдерів. - C. 58-65.
- Бойко С. В., Гошовська В. В., Масалітіна В. В. Прагматика податкової компоненти фінансування дорожнього господарства в Україні. - C. 66-73.
- Семеног А. Ю., Доброгорська В. П. Теоретичні засади використання краудфандингу як способу зовнішнього фінансування підприємств малого та середнього бізнесу. - C. 74-80.
- Ситник І. П., Коротка А. П. Перспективи використання європейського досвіду функціонування платіжних систем в Україні. - C. 80-85.
- Спасів Н. Я. Бюджетні видатки у забезпеченні функціонування фінансів ОТГ. - C. 86-97.
- Хомутенко А. В. Організація нормативно-правового забезпечення управління державними фінансами України. - C. 98-106.
- Саванчук Т. М. Інформаційна підтримка управління витратами в процесі матеріально-технічного забезпечення сільськогосподарських підприємств: обліковий аспект. - C. 107-112.
- Чайка Т. Ю., Мартинова В. В., Невмирич Д. В. Система коефіцієнтів рентабельності активів: сучасні тенденції розрахунку й аналізу (на прикладі підприємств сфери гостинності). - C. 113-120.
- Багорка М. О. Комплексний методичний підхід до формування маркетингової стратегії екологізації виробництва аграрних підприємств. - C. 121-128.
- Войнича Л. Й., Гринишин Г. М. Діджитал-маркетинг в умовах соціально орієнтованої економіки. - C. 128-133.
- Кусик Н. Л., Рудінська О. В., Багдікян С. В. Маркетинг партнерських відносин в сфері вищої освіти України. - C. 133-138.
- Пилипенко О. С. Формування програм лояльності споживачів в контексті інноваційного маркетингу вітчизняних підприємств. - C. 139-143.
- Саідова Г. О., Радченко Г. А. Контент-маркетинг як дієва складова просування бізнесу. - C. 144-149.
- Титаренко Л. М., Добрянська В. В., Бикова К. Ю. Інноваційні підходи до формування стратегії міжнародного маркетингу компанії для виходу на зовнішні ринки. - C. 150-155.
- Ткачук М. Ю., Петропавловська С. Є. Застосування онлайн-брендингу у створенні іміджу міста. - C. 156-161.
| 2019 | | Вип. 2(2) (70)
|
|
|
|