Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72664/2019/2(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми системного підходу в економіці
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo avìacìĭnogo unìversitetu

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сергієнко С. С. Концептуальні основи управління інноваційним потенціалом підприємств АПК. - C. 7-14.
  4. Соколюк С. Ю. Інституційна трансформація підприємств аграрного сектору економіки: інноваційний аспект. - C. 15-19.
  5. Хілуха О. А., Ющищина Л. О. Формування компетентностей менеджменту корпорації. - C. 20-27.
  6. Чернега О. Б., Лохман Н. В. Модель життєвого циклу інноваційного потенціалу туристичного підприємства. - C. 27-31.
  7. Шандова Н. В. Джерела підвищення продуктивності праці. - C. 32-37.
  8. Юрченко Ю. О. Сутнісна характеристика стратегії підприємств. - C. 38-43.
  9. Василюк О. В. Особливості розвитку інфраструктурного комплексу в умовах соціально-економічної системи регіону. - C. 44-48.
  10. Позднякова А. М. Впровадження концепції розумних сталих міст в Україні: особливості та рекомендації. - C. 49-57.
  11. Бондар А. В. Форми солідарного фінансування еколого-орієнтованих проектів: вітчизняний і зарубіжний досвід партнерства стейкхолдерів. - C. 58-65.
  12. Бойко С. В., Гошовська В. В., Масалітіна В. В. Прагматика податкової компоненти фінансування дорожнього господарства в Україні. - C. 66-73.
  13. Семеног А. Ю., Доброгорська В. П. Теоретичні засади використання краудфандингу як способу зовнішнього фінансування підприємств малого та середнього бізнесу. - C. 74-80.
  14. Ситник І. П., Коротка А. П. Перспективи використання європейського досвіду функціонування платіжних систем в Україні. - C. 80-85.
  15. Спасів Н. Я. Бюджетні видатки у забезпеченні функціонування фінансів ОТГ. - C. 86-97.
  16. Хомутенко А. В. Організація нормативно-правового забезпечення управління державними фінансами України. - C. 98-106.
  17. Саванчук Т. М. Інформаційна підтримка управління витратами в процесі матеріально-технічного забезпечення сільськогосподарських підприємств: обліковий аспект. - C. 107-112.
  18. Чайка Т. Ю., Мартинова В. В., Невмирич Д. В. Система коефіцієнтів рентабельності активів: сучасні тенденції розрахунку й аналізу (на прикладі підприємств сфери гостинності). - C. 113-120.
  19. Багорка М. О. Комплексний методичний підхід до формування маркетингової стратегії екологізації виробництва аграрних підприємств. - C. 121-128.
  20. Войнича Л. Й., Гринишин Г. М. Діджитал-маркетинг в умовах соціально орієнтованої економіки. - C. 128-133.
  21. Кусик Н. Л., Рудінська О. В., Багдікян С. В. Маркетинг партнерських відносин в сфері вищої освіти України. - C. 133-138.
  22. Пилипенко О. С. Формування програм лояльності споживачів в контексті інноваційного маркетингу вітчизняних підприємств. - C. 139-143.
  23. Саідова Г. О., Радченко Г. А. Контент-маркетинг як дієва складова просування бізнесу. - C. 144-149.
  24. Титаренко Л. М., Добрянська В. В., Бикова К. Ю. Інноваційні підходи до формування стратегії міжнародного маркетингу компанії для виходу на зовнішні ринки. - C. 150-155.
  25. Ткачук М. Ю., Петропавловська С. Є. Застосування онлайн-брендингу у створенні іміджу міста. - C. 156-161.
2019
Вип. 2(2) (70)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського