Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2022/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Актуальні проблеми вищої школи
- Доброскок І. І., Мельник Т. А., Динько В. А. Передумови цифрової трансформації системи підготовки майбутніх бакалаврів професійної освіти. - C. 10-17.
- Волкова Н. П., Лаврентьєва О. О. Методика реалізації міждисциплінарних зв’язків у процесі фахової підготовки майбутніх соціальних працівників. - C. 17-26.
- Драч І. І. Розвиток європейської вищої освіти: виклики та орієнтири. - C. 27-37.
- Загородня Л. П. Педагогічні технології викладання дисципліни "Вступ до спеціальності" майбутнім вихователям. - C. 37-45.
- Листопад О. А., Мардарова І. К. Формування професійно-педагогічного світогляду майбутніх вихователів. - C. 46-55.
- Пінчук І. О. Управління розвитком фахової компетентності вчителів іноземних мов у сучасному освітньому середовищі. - C. 56-64.
- Шетеля Н. І. Національне законодавство як основа промоції аксіологічного підходу в системі культурно-мистецької освіти. - C. 65-72.
- Аторіна В. М. Дисципліна "Методика розвитку естетичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти" як інтегрований складник розвитку естетичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 72-79.
- Дмитренко А. П. Сутність і структура професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 80-86.
Розділ 2. Теорія та практика навчання і виховання
- Каленський А. А. Концептуальні засади екоорієнтованих педагогічних технологій у професійній (професійно-технічній) освіті. - C. 87-94.
- Артемова Л. В., Борова В. Є., Марєєва Т. В. Вибір іграшок дітьми раннього віку – самореалізація малюків. - C. 94-102.
- Марусинець М. М. Формування екологічної компетентності майбутніх учителів біології. - C. 103-108.
- Гриценко А. П. Можливості використання ІТ-технологій у ході упровадження модельних навчальних програм громадянської та історичної освітньої галузі базової середньої освіти. - C. 108-117.
- Кухарчук І. О. Формування пунктуаційної компетентності в учнів 8–9-х класів на уроках української мови. - C. 117-124.
- Курілова В. І., Кузюра Г. М., Пилипенко М. І. Пошук шляхів оптимізації навчально-тренувального процесу секції спортивно-педагогічного удосконалення зі спортивних єдиноборств для майбутніх вчителів фізичної культури. - C. 125-132.
- Ільницька Л. В. "Колірна рефлексія" у процесі художньо-комунікативного виховання. - C. 132-139.
- Корякін О. О., Гавриленко Ю. Д. Підготовка виступу хорового колективу в сучасних реаліях вітчизняної освіти. - C. 139-150.
- Литвинов А. С., Черненко А. М. Проєктна діяльність як засіб формування економічних уявлень у молодших школярів. - C. 151-158.
- Зенченко Т. Ф., Рева В. І. Формування в учнів початкових класів здатності до самооцінювання. - C. 159-166.
- Ходикіна І. В. Методологія опанування навичок якісного перекладу в тематиці корона кризи. - C. 167-173.
- Листопад Н. Л. Освітній медіапростір як засіб формування цифрової культури студентів педагогічних коледжів. - C. 173-179.
Розділ 3. Історія розвитку педагогічної теорії та освітньої практики
- Гоголь Н. В. Періодизація розвитку шкільної літературної освіти на засадах культурологічного підходу (1950-ті – 2016 рр.). - C. 180-189.
- Човрій С. Ю. Історичний аспект становлення і розвитку Мукачівської державної вчительської семінарії на Закарпатті у 1914–1938 рр.. - C. 189-197.
| 2022 | | Вип. 1 (48)
|
|
|
|