Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2021/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
Розділ 1
Актуальні проблеми вищої школи
- Листопад О. А., Мардарова І. К. Методика підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності у системі дошкільної освіти. - C. 10-18.
- Sharata N., Tvelina A. The essence of definitions as "innovation", "innovation activity" in the higher school. - C. 18-25.
- Тюльпа Т. М. Формування готовності майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до професійної діяльності у контексті компетентнісної парадигми розвитку сучасної освіти. - C. 26-35.
- Зінченко В. П., Чумаченко О. А. Засоби активізації євроінтеграційних студій у процесі професійної підготовки майбутніх учителів (на прикладі курсу "Європейська політична інтеграція: історична ретроспектива та сучасність"). - C. 36-46.
- Курок Р. О. Дефініційний аналіз поняття "педагогічні умови розвитку правової компетентності педагогічних працівників економічних коледжів". - C. 46-55.
- Гребеник А. О. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх бакалаврів залізничного транспорту. - C. 56-62.
- Мусевич Р. Ю. Ґендерний підхід в освітньому процесі закладів вищої освіти. - C. 63-70.
Розділ 2
Теорія та практика навчання і виховання
- Вашуленко М. С. Лінгводидактичні засади створення підручників з української мови для початкової школи. - C. 71-77.
- Dobroskok I., Rzhevska N., Basiuk L. Anticipation as a means of enhancing employment prospects and professional effectiveness for future specialists. - C. 78-86.
- Артемова Л. В. Принцип гуманізації у спілкуванні дорослих з дітьми раннього і дошкільного віку. - C. 86-96.
- Голуб Н. Б., Горошкіна О. М. Сторителінг на уроках української мови: до проблеми дидактичної номінації. - C. 97-103.
- Скиба Ю. А., Кочерга Є. В. Моделювання розвитку здоров’язбережувальної та емоційно-етичної компетентностей вчителів у післядипломній освіти. - C. 103-112.
- Грядуща В. В., Денисова А. В. Синергетична модель розвитку цифрової компетентності педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти на праксеологічних засадах. - C. 113-120.
- Кучерак І. В., Петрушак О. М. Інтегровані заняття у системі інклюзивного навчання: досвід, реалії та перспективи. - C. 121-127.
- Плугіна А. П. Інформаційна грамотність майбутніх учителів початкових класів як складова академічної доброчесності. - C. 128-137.
- Решетняк В. Ф. Реалізація європейського досвіду в Новій українській школі "Початкова освіта". - C. 137-143.
- Курілова В. І., Пилипенко М. І., Петрикей О. О. Фізична підготовка як засіб формування фізичних та вольових здібностей у дітей молодшого шкільного віку. - C. 144-150.
- Ільницька Л. В. Формування комунікативної сфери дизайн-освіти на основі теоретичних підходів В. Томашевського та О. Фурси. - C. 151-158.
- Кабиш М. Ю. Сучасні особливості педагогічної діяльності викладачів предметів загальноосвітньої підготовки в закладах професійної освіти. - C. 158-170.
- Артеменко Л. І. Категорія "математична компетентність" у мовній освіті. - C. 170-181.
- Пісняк В. С. Педагогічні умови та структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. - C. 182-190.
- Ярош Л. В. Педагогічні умови формування фахової компетентності майбутніх техніків-електриків у коледжах аграрного профілю. - C. 190-200.
Розділ 3
Історія розвитку педагогічної теорії та освітньої практики
- Kuzminskyi A. Functioning of preschool educational institutions in a pandemic. - C. 201-206.
- Хрик В. М. Еволюція лісівничої освіти в Україні. - C. 206-216.
- Сосненко О. В., Гребеник Т. В., Волосюк Т. В. Лідерство як елемент ефективного управління закладом освіти. - C. 216-225.
- Сінельніков С. О. Інклюзивна культура як провідний аспект впровадження інклюзивної освіти у сучасне освітнє середовище. - C. 225-235.
- Косенчук Ю. Г. Законодавче регулювання модернізації шкільної освіти у Фінляндській Республіці (1950-2010-ті рр.). - C. 235-243.
| 2021 | | Вип. 3 (47)
|
|
|
|