Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2021/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
: зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1

      Актуальні проблеми вищої школи

  4. Листопад О. А., Мардарова І. К. Методика підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності у системі дошкільної освіти. - C. 10-18.
  5. Sharata N., Tvelina A. The essence of definitions as "innovation", "innovation activity" in the higher school. - C. 18-25.
  6. Тюльпа Т. М. Формування готовності майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до професійної діяльності у контексті компетентнісної парадигми розвитку сучасної освіти. - C. 26-35.
  7. Зінченко В. П., Чумаченко О. А. Засоби активізації євроінтеграційних студій у процесі професійної підготовки майбутніх учителів (на прикладі курсу "Європейська політична інтеграція: історична ретроспектива та сучасність"). - C. 36-46.
  8. Курок Р. О. Дефініційний аналіз поняття "педагогічні умови розвитку правової компетентності педагогічних працівників економічних коледжів". - C. 46-55.
  9. Гребеник А. О. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх бакалаврів залізничного транспорту. - C. 56-62.
  10. Мусевич Р. Ю. Ґендерний підхід в освітньому процесі закладів вищої освіти. - C. 63-70.
  11. Розділ 2

      Теорія та практика навчання і виховання

  12. Вашуленко М. С. Лінгводидактичні засади створення підручників з української мови для початкової школи. - C. 71-77.
  13. Dobroskok I., Rzhevska N., Basiuk L. Anticipation as a means of enhancing employment prospects and professional effectiveness for future specialists. - C. 78-86.
  14. Артемова Л. В. Принцип гуманізації у спілкуванні дорослих з дітьми раннього і дошкільного віку. - C. 86-96.
  15. Голуб Н. Б., Горошкіна О. М. Сторителінг на уроках української мови: до проблеми дидактичної номінації. - C. 97-103.
  16. Скиба Ю. А., Кочерга Є. В. Моделювання розвитку здоров’язбережувальної та емоційно-етичної компетентностей вчителів у післядипломній освіти. - C. 103-112.
  17. Грядуща В. В., Денисова А. В. Синергетична модель розвитку цифрової компетентності педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти на праксеологічних засадах. - C. 113-120.
  18. Кучерак І. В., Петрушак О. М. Інтегровані заняття у системі інклюзивного навчання: досвід, реалії та перспективи. - C. 121-127.
  19. Плугіна А. П. Інформаційна грамотність майбутніх учителів початкових класів як складова академічної доброчесності. - C. 128-137.
  20. Решетняк В. Ф. Реалізація європейського досвіду в Новій українській школі "Початкова освіта". - C. 137-143.
  21. Курілова В. І., Пилипенко М. І., Петрикей О. О. Фізична підготовка як засіб формування фізичних та вольових здібностей у дітей молодшого шкільного віку. - C. 144-150.
  22. Ільницька Л. В. Формування комунікативної сфери дизайн-освіти на основі теоретичних підходів В. Томашевського та О. Фурси. - C. 151-158.
  23. Кабиш М. Ю. Сучасні особливості педагогічної діяльності викладачів предметів загальноосвітньої підготовки в закладах професійної освіти. - C. 158-170.
  24. Артеменко Л. І. Категорія "математична компетентність" у мовній освіті. - C. 170-181.
  25. Пісняк В. С. Педагогічні умови та структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. - C. 182-190.
  26. Ярош Л. В. Педагогічні умови формування фахової компетентності майбутніх техніків-електриків у коледжах аграрного профілю. - C. 190-200.
  27. Розділ 3

      Історія розвитку педагогічної теорії та освітньої практики

  28. Kuzminskyi A. Functioning of preschool educational institutions in a pandemic. - C. 201-206.
  29. Хрик В. М. Еволюція лісівничої освіти в Україні. - C. 206-216.
  30. Сосненко О. В., Гребеник Т. В., Волосюк Т. В. Лідерство як елемент ефективного управління закладом освіти. - C. 216-225.
  31. Сінельніков С. О. Інклюзивна культура як провідний аспект впровадження інклюзивної освіти у сучасне освітнє середовище. - C. 225-235.
  32. Косенчук Ю. Г. Законодавче регулювання модернізації шкільної освіти у Фінляндській Республіці (1950-2010-ті рр.). - C. 235-243.
2021
Вип. 3 (47)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського