Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2020/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
: зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кремень В. Г. Освіта інформаційного світу: яке знання потрібне сьогодні. - C. 10-17.
  4. Курок О. І. Становлення учительських інститутів: історія та сьогодення. - C. 17-22.
  5. Ващук О. П., Данько Ю. І. Про організацію роботи рад молодих учених при виконавчих органах влади. - C. 22-28.
  6. Ковальчук В. І., Масліч С. В. Створення середовища професійного розвитку педагогічних працівників закладу професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 29-37.
  7. Замятна О. Л. Реалізація психолого-педагогічного супроводу майбутніх учителів початкових класів у процесі їхньої професійної адаптації. - C. 37-43.
  8. Луценко Г. В. Адаптивні підходи до управління освітніми установами у процесі забезпечення інтернет-освіти. - C. 44-49.
  9. Петрасова А., Химинець А. Підтримка розвитку критичного мислення муйбутніх учителів початкової освіти. - C. 50-58.
  10. Васько О. О., Бутенко В. Г., Шаповалова О. В. Дистанційне навчання: досвід використання, проблеми, перспективи. - C. 59-67.
  11. Дмитренко А. П. Визначення критеріїв, показників та рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх вихователів у фаховій підготовці. - C. 67-75.
  12. Лаврентьєва О. О. Формування естетичного світобачення в майбутніх соціальних працівників у процесі моделювання професійних ситуацій. - C. 75-83.
  13. Кузьмінський А. І. Запобігання проявам агресивності учнів секундарної освітньої ланки у рецепції сьогодення. - C. 84-90.
  14. Бирка М. Ф. Пріоритети професійного розвитку майстрів виробничого навчання в умовах диджіталізації. - C. 90-97.
  15. Скорик Т. В. Особливості формування професійної компетентності сучасного вчителя. - C. 98-105.
  16. Дятленко Т. І. Методичні особливості навчання здобувачів освіти розумінню ліричних творів на уроках літератури. - C. 105-115.
  17. Георгієва С. Розвиток критичного мислення учнів за допомогою навчальної діяльності з прислів'ями. - C. 116-125.
  18. Біда О. А., Орос І. І., Чичук А. П., Кучай О. В., Рокосовик Н. В. Підготовка майбутніх фахівців закладів професійно-технічної освіти до здоров'язбережувальної діяльності. - C. 126-131.
  19. Приймак С. Г. Професійна діяльність вчителя фізичної культури. - C. 131-140.
  20. Куліш І. Д., Любива В. В. Дидактична гра як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності в дітей дошкільного віку. - C. 141-148.
  21. Vasiuk Yu. Tendency of socially self-determined personality development of adolescents in John Dewey's pragmatic education conception. - C. 148-154.
  22. Кучай Т. П., Кучай О. В., Ірхіна Ю. В. Теоретичні засади підготовки вчителів у Закарпатті. - C. 155-158.
  23. Резван О. О., Жигло О. О. Аспекти іміджевого підходу у підготовці перекладачів. - C. 159-165.
  24. Гоголь Н. В. Культороголічні основи змісту шкільної літературної освіти: методологічні підходи дослідження. - C. 165-176.
  25. Граб М. В. Використання технології розвитку критичного мислення у процесі фахової підготовки педагогів: досвід Данії та Норвегії. - C. 177-183.
2020
Вип. 2 (43)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського