Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2020/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Загородня Л. П. Система підготовки магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. - C. 10-19.
- Бірюк Л. Я., Пішун С. Г. Інтегративний підхід до професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти. - C. 19-27.
- Вітюк В. В. Методи формування правописної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 28-39.
- Ігнатенко Г. В., Ігнатенко К. В. Підготовка майбутніх педагогів професійного навчання до педагогічної взаємодії як складник професійної компетентності. - C. 39-47.
- Доценко Н. А. Аналіз результатів готовності бакалаврів з агроінженерії до професійної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища. - C. 47-54.
- Базиль С. М. Інформатична компетентність майбутнього педагога професійного навчання. - C. 54-64.
- Бурчак С. О. Розвиток творчості здобувачів вищої освіти в процесі дистанційного навчання. - C. 64-71.
- Майстренко Н. М. Формування предметної компетентності майбутніх майстрів виробничого навчання в процесі розв'язування компетентнісно орієнтованих задач з фізики. - C. 71-81.
- Леврінц М. І. Репрезентування складових, критеріїв і рівнів розвитку компетентності вчителів іноземних мов у стандартах США. - C. 81-89.
- Климова К. Я. Розвиток критичного мислення студентів у процесі роботи з інформаційними джерелами. - C. 90-96.
- Курант О. Є. Розвиток професійної компетентності майбутніх соціальних працівників засобами коучингу. - C. 97-103.
- Тюльпа Т. М. Провідні фактори професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей. - C. 104-112.
- Гречаник Н. І. Мотиваційно-ціннісна складова культурологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 113-121.
- Пінчук І. О. Моделювання методичної системи формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 121-129.
- Кловак Г. Т., Собко В. О. До проблеми розвитку критичного мислення учнів молодшого шкільного віку в Україні. - C. 130-139.
- Луценко О. І., Гавриленко Т. І., Кмець А. М. Проєктно-дослідницька технологія як засіб розвитку творчого потенціалу учнів початкових класів в освітній діяльності Нової української школи. - C. 140-149.
- Тищенко Л. І. Критерії, показники та рівні інклюзивної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 150-159.
- Мазур О. І. Упровадження ділової та навчально-рольової ігор в освітній процес вивчення іноземної мови як засобу активізації комунікативної спрямованості студентів немовних спеціальностей. - C. 159-167.
- Вихор В. Г., Лапушкіна Н. П. Екзистенційна проблема "іншого" як найболючіша домінанта літератури про підлітків: лінгводидактичний аспект. - C. 167-175.
- Лавриченко Н. М. Науково-дослідницька обдарованість. - C. 175-183.
- Сергієнко В. П., Гриценко А. П. Особливості класифікації мультимедійних засобів навчання у процесі вивчення історії. - C. 183-191.
- Шумська О. О., Олешко В. Л., Олешко Т. Є. Особливості формування навичок гри в інструментальному ансамблі. - C. 191-198.
- Дмитренко А. П., Корякіна І. В. Методологічні засади формування професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 199-205.
- Марчук О. О. Основні напрями виховання дітей та молоді в освітньо-культурних установах Волинського воєводства. - C. 206-213.
| 2020 | | Вип. 1 (42)
|
|
|
|