Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2017/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
: зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пономаренко Т. О. Формування управлінської творчості керівників дошкільної освіти як показника їхньої управлінської культури. - C. 10-18.
  4. Любива В. В. Дослідження компонентів та рівнів готовності майбутніх вихователів до творчої самореалізації в професійній діяльності. - C. 19-25.
  5. Зенченко Т. Ф. Інструменти прозорості як важливий складник комплексної системи забезпечення якості вищої освіти. - C. 26-33.
  6. Тищенко Л. І. Критичне мислення як чинник розвитку особистості майбутніх учителів. - C. 33-40.
  7. Скоробагата О. М. Теоретико-методологічні аспекти вивчення англійської мови у педагогічному ВНЗ у міжкультурній освітній парадигмі. - C. 41-48.
  8. Чорногор Н. О. Критерії сформованості конфліктологічної культури майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності в професійному становленні. - C. 48-55.
  9. Вєтрова О. Д. Структурні компоненти підготовки майбутніх соціальних педагогів до взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку. - C. 55-61.
  10. Федорова Л. Г., Харитоненко А. І. Науково-дослідна робота студентів як один з найважливіших засобів підвищення якості підготовки та виховання майбутніх фахівців педагогічних закладів вищої освіти. - C. 62-70.
  11. Луценко Г. В. Організаційні аспекти впровадження проектно-орієнтованого навчання для студентів інженерних спеціальностей. - C. 71-78.
  12. Вакалюк Т. А. Особисті кабінети викладача та студента в хмароорієнтованій системі підтримки навчання бакалаврів інформатики. - C. 78-84.
  13. Міщик Л. І., Тюльпа Т. М. Обґрунтування сутності соціономічних професій як соціально спрямованого виду діяльності. - C. 84-91.
  14. Єгорова К. Г. Сутність поняття "готовність майбутніх соціальних працівників до соціальної реабілітації дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем". - C. 92-98.
  15. Ткаченко Л. І. Критичне мислення як важлива складова громадянської компетентності сучасного вчителя. - C. 98-105.
  16. Коломієць М. Б., Мирний Р. Ф. Вступна кампанія закладу вищої освіти як система. - C. 105-111.
  17. Оршанський Л. В., Матвісів Я. Я. Особливості інтеграції змісту навчання в системі професійно-технічної освіти. - C. 112-120.
  18. Бірюк Л. Я., Пішун С. Г. Проблеми і можливості професійного самовдосконалення вчителів початкової школи в інтегрованому навчальному середовищі. - C. 121-127.
  19. Папушина В. А. Науково-методичне забезпечення процесу формування естетичної культури студентів засобами художньої літератури. - C. 128-135.
  20. Баранник Н. О. Удосконалення синтаксичної компетентності студентів-філологів засобами самостійної роботи. - C. 136-145.
  21. Гончаренко А. М. Організація життєдіяльності дітей дошкільного віку: тенденції практики та вимога часу. - C. 146-150.
  22. Загородня Л. П. Якість освітніх послуг як компонент іміджу дошкільного навчального закладу. - C. 150-160.
  23. Удовиченко І. В. Особливості формування системи навчальних понять з географії в учнів старшої школи. - C. 161-166.
  24. Грудинін Б. О. Результати дослідження ефективності авторської моделі розвитку дослідницької компетентності старшокласників з фізики. - C. 167-177.
  25. Саблук А. Г. Роль освітнього середовища медичного коледжу в професійному зростанні молодших спеціалістів сестринської справи. - C. 177-187.
  26. Данченко І. О. Вольова (енергетична) складова педагогічної технології формування соціальної зрілості студентів вищих аграрних навчальних закладів. - C. 187-196.
  27. Каліш В. А. Формування громадянської свідомості майбутніх філологів у процесі вивчення лінгвістичних курсів. - C. 196-204.
  28. Самусь Т. В., Апьонкін Ю. В. Реалізація ідей здоров’язбереження під час формування практичних умінь майбутніх викладачів професійного навчання. - C. 205-212.
  29. Галущак І. Є. Професійна мотивація майбутніх економістів у процесі вивчення правових дисциплін. - C. 213-219.
  30. Бхіндер Н. В. Філософсько-концептуальні основи професійної підготовки прикордонників у республіці Індія. - C. 219-227.
  31. Наконечна О. В. Міждисциплінарна інтеграція в змісті теоретичної підготовки майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії в роботі з підлітками. - C. 228-234.
  32. Метанет Мамедова Мирфаяз гызы Некоторые проблемы обучения устному речевому общению на английском языке студентов языкового вуза. - C. 234-237.
  33. Мамедова Судаба Мамед кызы Современное состояние методики формирования межкультурной коммуникативной компетенции у студентов – азербайджанцев при обучении русскому языку. - C. 238-241.
  34. Городиська В. В. Програмне забезпечення духовного виховання у сучасних вітчизняних закладах дошкільної освіти. - C. 242-250.
  35. Паласевич І. Л. Організаційно-педагогічні умови мовленнєвого розвитку дітей середнього дошкільного віку. - C. 250-258.
  36. Коренева І. М. Екологічна та розвивальна освіта як історичні витоки освіти для сталого розвитку. - C. 259-268.
  37. Рассказова О. Л. Освітні івенти як засіб формування громадянськості в неформальній освіті дорослих. - C. 269-280.
  38. Кондур О. С. Глобальні процеси та інтеграція педагогіки і менеджменту в освіті України в контексті європейської освітньо-наукової системи. - C. 280-287.
  39. Таможська І. В. Науково-педагогічна діяльність на фізико-математичному факультеті новоросійського університету (1865–1917 рр.). - C. 288-295.
  40. Плугіна А. П. Аналіз європейського та вітчизняного досвіду підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування в учнів медіа-освітніх умінь. - C. 295-303.
  41. Корнієнко Т. М. Соціально-педагогічні проблеми захисту дітей на початку ХХ століття. - C. 304-312.
  42. Федорович А. В. Складові елементи українського народного дитинознавства. - C. 312-320.
2017
Вип. 3 (35)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського