Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Психол.н./2020/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.- Миколаїв. Психологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Карсканова С. В., Білюк О. Г. Розвиток соціального інтелекту майбутнього дефектолога. - C. 5-10.
- Корнева Ю. П., Ляшко А. В., Коростильова І. В. Пізня вагітність як фактор підвищення рівня тривожності у жінок. - C. 11-16.
- Литвиненко І. С., Богдан Л. С. Психологічна діагностика безпеки освітнього середовища навчального закладу. - C. 17-21.
- Литвиненко І. С., Макушева С. П. Деякі питання щодо переживання дитиною молодшого шкільного віку кризи втрати (смерть одного з батьків – матері). - C. 22-28.
- Руда Н. Л., Ніколіна О. Т. Зв’язок вольової саморегуляції з психологічною готовністю вчителів до змішаної форми навчання. - C. 29-34.
- Руда Н. Л., Кузьміна М. О. Вплив кібербулінгу на задоволеність професійною діяльністю у вчителів. - C. 35-40.
- Savenkova I. I. Creative Ways of Personalityfrom the Chronopsychological Perspective. - C. 41-47.
- Савенкова І. І., Косенчук В. Г. Психологічні особливості професійного стресу у вчителів. - C. 48-53.
- Садова М. А. Самовизначення щодо майбутньої професії дітей юнацького віку із різними видами обдарованості. - C. 54-59.
- Чугуєва І. Є., Саковська В. В. Психологічна підготовка майбутніх психологів до роботи з проблемою булінгу в закладах освіти. - C. 60-65.
- Чугуєва І. Є., Тесля А. О. Формування гендерної ідентичості спортсменок представниць "чоловічих" видів спорту. - C. 66-70.
- Шевченко В. В., Яремчук В. В. Психологічні особливості булінгу серед учнів підліткового віку професійного училища. - C. 71-76.
- Шпачинський І. Л. "Чому" і "як" потрібна філософія сьогодні: методологічний та психологічний аспекти. - C. 77-82.
| 2020 | | № 1 (20)
|
|
|
|