Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Психол.н./2017/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.- Миколаїв. Психологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Авер'янова А. В. Професійний успіх як основа самореалізації особистості. - C. 7-12.
- Афузова Г. В. Розвиток дитини як суб’єкта гендерної соціалізації в умовах дизонтогенезу. - C. 12-16.
- Бабак К. В. Взаємозв’язок і динаміка особистісного та професійного розвитку студентів педагогічного ВНЗ I-II рівня акредитації. - C. 17-22.
- Білюк О. Г. Особистісні трансформації майбутніх психологів у навчальному процесі ВНЗ. - C. 23-27.
- Боштан В. В. Диференціація соціальної тривожності та окреслення її основних маркерів. - C. 28-34.
- Вірна Ж. П. Психологічні координати конструктивного самозбереження особистості. - C. 35-40.
- Гандзілевська Г. Б., Поліщук В. О. Роль сценарних установок у процесі соціокультурної адаптації українських емігрантів. - C. 41-46.
- Гасюк М. Б., Дзюбинська М. Я. Оцінка якості життя батьків дітей, хворих на епілепсію. - C. 47-50.
- Гільман А. Ю. Емоційно-вольова саморегуляція у формуванні саногенного мислення студентської молоді. - C. 51-55.
- Грабіщук С. В., Безверхий О. С. Моделі самоактуалізації в сучасній психології. - C. 56-61.
- Гріньова О. М. Екзистенційно-суб’єктний підхід до вивчення проектування життєвого шляху особистістю юнацького віку. - C. 62-67.
- Іванова Н. О. Психологічний погляд на проблему мазохізму. - C. 67-73.
- Kalyuzhna I. P. The problem of professional self-identification of high-school pupil: theoretical aspect. - C. 74-78.
- Кисельов К. С., Саврасов М. В., Фомічова Ю. Д. Теоретичні аспекти творчого розвитку особистості майбутнього вчителя початкової школи. - C. 78-82.
- Кікінежді О. М. Становлення ґендерної ідентичності у старшому дошкільному віці: суб’єктний вимір. - C. 82-89.
- Корчакова Н. В. Розвиток основ просоціальної поведінки у ранньому дитинстві. - C. 90-95.
- Кучманич І. М., Лисогор А. В. Значущість розвитку особистісної зрілості в процесі професійної підготовки студентів-психологів. - C. 96-100.
- Литвиненко І. С. Професійна підготовка студентів-психологів до роботи з підлітками схильними до бродяжництва. - C. 101-109.
- Литвиненко І. С., Хотєнов І. М. Синдром емоційного вигорання у медичних працівників хірургічної спеціалізації. - C. 109-115.
- Литвинчук Л. М. Застосування музичних зразків у психологічній роботі з залежними від опіоїдів та співвіднесення їх з об’єктивними показниками функціонального стану організму. - C. 115-122.
- Найдьонова Г. О. Проблема психосексуального розвитку дітей із інтелектуальною недостатністю. - C. 122-126.
- Панасенко Е. А. Експеримент як провідний еміричний метод наукового дослідження в психології: теоретичний аспект. - C. 127-133.
- Петрунько О. В., Верлан К. А. Емоційні стани жінок під час вагітності як чинник впливу на здоров’я майбутньої дитини. - C. 134-137.
- Прасол Д. В. Практична реалізація алгоритму-схеми у підготовціпедагогів-психологів до роботи з дітьми молодшого шкільного віку в ситуації смерті одного з батьків. - C. 138-146.
- Проскурняк О. І. Психолого-педагогічні технології формування адекватної комунікативної поведінки учнів з інтелектуальними порушеннями. - C. 146-150.
- Рожанська Н. В. Вибір спеціальності споживачами освітніх послуг ВНЗ: соціально-психологічний аналіз у контексті вчення Г. Сковороди про споріднену працю. - C. 150-156.
- Санько К. О. Особливості емоційного інтелекту в осіб, які знаходяться у складних життєвих обставинах. - C. 157-163.
- Сергєєнкова О. П. Життєвий успіх як когнітивна категорія студентів. - C. 163-168.
- Сердюк Н. І. Чинники становлення фізичного "образу Я" у підлітковому віці. - C. 169-172.
- Сіденко Ю. О. Перинатальний період розвитку психіки суб’єкта у світлі психодинамічної парадигми. - C. 173-178.
- Столярчук О. А. Динаміка пріоритетів професійної діяльності сучасних студентів. - C. 179-184.
- Тімченко О. В., Кравченко К. О. Реакції бойового стресу у військовослужбовців – учасників антитерористичної операції. - C. 185-191.
- Уличний І. Л. Психологічна підтримка особистості учня в процесі професійної орієнтації в сучасній загальноосвітній школі. - C. 192-198.
- Чистовська Ю. Ю. Психофізіологічні детермінанти рис особистості. - C. 198-202.
- Шевченко В. В., Джоган Д. М. Мотивація професійної діяльності майбутнього психолога. - C. 203-206.
- Шевченко В. В., Макушева С. П. Криза професійного становлення студента-психолога. - C. 207-211.
- Шевченко В. В., Полєшко Н. С. Феномен психічного вигорання у студентів психологів. - C. 211-216.
- Шевчук О. С. Інноваційні технології формування професійної суб’єктності майбутніх психологів: результати дослідження. - C. 216-221.
- Шевяков О. В., Лукоянов П. О., Шрамко І. А. Ціннісні орієнтації в контексті якості життя людини. - C. 222-227.
- Широбоков Ю. М. Психологічні характеристики різноманітних видів військового полону. - C. 227-233.
- Шпортун О. М. Гумористичні методики в психотерапії та консультуванні. - C. 234-240.
- Красницька О. В. Символічна регуляція дій і вчинків особистостіу психологічному вимірі. - C. 241-242.
| 2017 | | № 1 (17)
|
|
|
|