Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Психол.н./2014/2.12<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Психологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Максименко С. Д. Життєвий шлях особистості як базова категорія генетичної психології. - C. 5-13.
  4. Абрамов В. В. Часова орієнтація як чинник когнітивного оцінювання важкої життєвої ситуації та вибору копінг-стратегії. - C. 13-17.
  5. Бабаян Ю. О., Коновалюк О. О. Взаємозв’язок тривожності та навчальної успішності молодших школярів. - C. 18-21.
  6. Бабаян Ю. О., Матенко Ю. О. Формування мотиваційної сфери у молодших школярів. - C. 22-25.
  7. Бабаян Ю. О., Тимченко Н. А. Особливості формування самооцінки молодшого школяра. - C. 26-30.
  8. Бацилєва О. В. Психологічні аспекти підготовки соціальних працівників. - C. 30-35.
  9. Берещук О. М. Розвиток методологічних засад психофізіологічних досліджень в Україні у другій половині ХІХ століття. - C. 35-40.
  10. Бондаренко В. В. Психологічні умови формування готовності фахівців по роботі з персоналом до надання психологічної допомоги прикордонникам та членам їх сімей. - C. 40-45.
  11. Вілюжаніна Т. А. Cоціально-політичні проблеми студентської молоді. - C. 46-51.
  12. Гордієнко-Митрофанова І. В. Науково-психологічні передумови розробки й упровадження дидактичних ігор-маніпулятивів у навчальний процесс загальноосвітньої школи. - C. 51-56.
  13. Горецька О. В., Краєва О. А. Порівняльний аналіз психологічних особливостей ідентичності підлітків 13–14 років на етапі перебігу кризи. - C. 57-62.
  14. Гресь Л. О. Особливості ціннісних орієнтацій особистості, що переживає кризу середини життя. - C. 63-67.
  15. Грушевський В. О. Особливості соціально-психологічної адаптації студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ. - C. 67-72.
  16. Дідковська Л. І. Психологічні особливості ставлення до сексу осіб віку ранньої дорослості. - C. 72-79.
  17. Довгань Н. Ю., Биковська Л. Б., Короп М. Ю., Копилов О. М. Психокорекція фізичної підготовленості студентів економічних спеціальностей засобами фізичної культури і спорту. - C. 79-85.
  18. Дроботун О. С. Вплив хронічного соматичного захворювання на особистісні зміни підлітків. - C. 85-89.
  19. Євдокимова Н. О. Теоретико-методологічні підходи до категоріального визначення поняття суб’єкта. - C. 89-95.
  20. Іванова І. Ф. Дослідження комунікативної компетентності студентів педагогічних спеціальностей. - C. 96-99.
  21. Ковальчук О. П. Психологічні аспекти формування аксіологічної основи професійної діяльності офіцерів-авіаторів у сучасних умовах. - C. 100-106.
  22. Крамченкова В. О. Особливості поведінки старшокласників-курців в емоційно напружених ситуаціях. - C. 106-112.
  23. Кучманич І. М., Забарчук Г. М. Вплив тренінгу на адаптацію дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у прийомних сім’ях. - C. 113-117.
  24. Лазоренко О. В. Обґрунтування пропозицій керівникам прикордонних підрозділів щодо організації психологічної підготовки персоналу до несення служби в прикордонних нарядах. - C. 118-123.
  25. Михальченко Н. В. Модель патріотичної рефлексії особистості. - C. 124-128.
  26. Мороз Р. А. Сімейні наративи як засіб організації сімейної системи та усвідомлення сімейного досвіду. - C. 129-135.
  27. Мухіна Л. М. Проблема емоційного вигоряння співробітників кримінально-виконавчої системи. - C. 135-140.
  28. Онуфрієва Л. А. Теоретико-методологічний аналіз мотиваційно-смислової регуляції особистісної реалізації майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 140-145.
  29. Панок В. Г. Життєвий шлях особистості як категорія прикладної психології. - C. 146-151.
  30. Пілецька Л. С. Емпіричне дослідження професійної мобільності особистості. - C. 152-158.
  31. Прасол Д. В. Компоненти психологічної готовності менеджерів навчальних закладів до прогностичної діяльності. - C. 159-162.
  32. Сердюк Л. З. Діагностика спрямованості мотивації учіння студентів у ВНЗ. - C. 163-168.
  33. Тюптя О. В. Рефлексія консультантом вирішення життєвої ситуації клієнта. - C. 168-173.
  34. Filipруeva T. I. Development of the ideas of theoreticai pershtctive on educftson. - C. 174-177.
  35. Фоменко К. І., Кузнецов О. І. Атрибутивні особливості чутливості студентів до стресових ситуацій у навчальній діяльності. - C. 178-183.
  36. Хомуленко Б. В. Шляхи та засоби розвитку рольової структури особистості психолога. - C. 184-190.
  37. Худякова В. І. Дослідження характеристик і детермінант соціальної перцепції у діяльності менеджера закладу. - C. 191-197.
  38. Царькова О. В., Работа Т. О. Умови та особливості розвитку особистості викладача-психолога у вищій школі. - C. 197-202.
  39. Царькова А. В., Радченко С. В. Сексуальные девиации. - C. 202-207.
  40. Царькова О. В. Феномен психологічного відторгнення допомоги у батьків, які виховують дітей з особливими потребами. - C. 208-213.
  41. Чайка Н. С., Грициенко А. Н. Психологические аспекты организации занятий по физическому воспитанию студентов специальной медицинской группы. - C. 213-217.
  42. Чемеринская Д. И. Гендерный аспект самоопределения личности руководителя и особенности принятия решений. - C. 218-222.
  43. Черновол-Ткаченко А. О. Гендерні особливості особистісної ідентичності старшокласників. - C. 223-227.
  44. Чиханцова О. А. Сформованість психологічної готовності старшокласників до оволодіння іноземними мовами у вищому навчальному закладі. - C. 228-234.
  45. Чухраєва Г. В. Психологічні особливості схильності до розвитку професійної деформації особистості. - C. 235-239.
  46. Шевченко В. В., Руденко А. А. Психологічна реабілітація військовослужбовців, що перебували в миротворчому контингенті. - C. 239-243.
  47. Шевчук О. С., Шевчук С. П. Психолого-педагогічні умови інтерактивного навчання. - C. 244-248.
  48. Відомості про авторів. - C. 249-251.
2014
№ 2.12 (103)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського