Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Психол.н./2012/2/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Психологічні науки

  1. Титул, зміст.
  2. Максименко С. Д. Переживання як категоріальна основа сучасної загальної та медичної психології. - C. 5-9.
  3. Астремська І. В. Командний підхід у супервізії соціальної роботи. - C. 10-14.
  4. Борисюк А. С. Роль теоретичної та практичної підготовки у соціалізації студентів гуманітарних спеціальностей. - C. 15-18.
  5. Бригадир М. Б. Поява та еволюція психологічного проектування (теоретико-методологічний аспект). - C. 19-22.
  6. Бура Л. В. Вивчення психолого-педагогічних умов і факторів, що впливають на виникнення симптомів шкільної дезадаптації у молодших школярів у процесі переходу в основну школу. - C. 23-26.
  7. Варава Л. А. Особливості переживання та механізми рефлексії почуття щастя в підлітковому віці. - C. 27-31.
  8. Варга В. С. Гендерний аспект етнопсихологічних особливостей стилів сімейного виховання в українських та угорських сім’ях. - C. 32-37.
  9. Васильченко О. М. Концепт "сім’я" в постнекласичній психології. - C. 38-42.
  10. Годунова І. С. До питання про формування життєвих перспектив випускників вищих навчальних закладів. - C. 43-47.
  11. Горбань Г. О. Соціально-психологічні моделі управління соціальними системами. - C. 48-53.
  12. Гринців М. В. Психологічні особливості професійної адаптації молоді. - C. 54-57.
  13. Губенко О. В. Проблема розвитку креативності у сфері підприємництва та маркетингу. - C. 58-63.
  14. Гура Т. Є. Особливості професійної діяльності психолога у контексті дослідження його професійного мислення. - C. 64-70.
  15. Дідух М. Л. Проекції архетипу тіні на образи владних фігур. - C. 71-75.
  16. Дніпрова О. А. Особливості рівня тривожності та агресії людей з алкогольною та наркотичною залежністю. - C. 76-79.
  17. Докторович М. О. Модель профілактики делінквентності. - C. 80-84.
  18. Донченко І. А. Етапи розвитку професійної самосвідомості фахівця. - C. 85-89.
  19. Дроботун О. С. Викривлення внутрішньої картини здоров’я у підлітковому віці та шляхи його корекції. - C. 90-94.
  20. Євдокимова Н. О., Лановенко І. І. Психологічний супровід інституціоналізованої підготовки правознавців до майбутньої професійної діяльності. - C. 95-99.
  21. Євдокимова О. О. Насильство у мас-медіа та агресивна поведінка підлітків у ракурсі провідних психологічних концепцій. - C. 100-104 .
  22. Загра С. Е. Освітнє середовище ВНЗ як інтегративний фактор суб’єктно-професійного становлення майбутніх психологів. - C. 105-108.
  23. Задіранова Г. В. Модель, програма і методи емпіричного дослідження антиципації майбутньої педагогічної діяльності. - C. 109-113.
  24. Зливков В. Л., Лукомська С. О. Проблеми ідентичності у сучасній західній соціально-конструктивістській теорії дискурсу. - C. 114-117.
  25. Іванова І. Ф. Професійна ідентичність та практична підготовка студентів-психологів. - C. 118-121.
  26. Іванцова Н. Б. Дослідження ставлення студентів до спеціальності психолога. - C. 122-128.
  27. Калинка Г. І. Психологічні закономірності групової поведінки. - C. 129-134.
  28. Корнюх А. О. "Задоволеність подружнім життям" та його сутнісні характеристики. - C. 135-139.
  29. Кочарян О. С., Півень М. А. Емоційна зрілість особистості: дослідження феномену. - C. 140-144.
  30. Кузікова С. Б. Феноменологія саморозвитку особистості: проблемне поле дослідження. - C. 145-149.
  31. Кузнецова С. В. Проблема професійного самовизначення випускників 11-х класів. - C. 150-153.
  32. Кунцевська А. В. Соціально-психологічні аспекти перформансної комунікації в соціальній роботі. - C. 154-157.
  33. Кунцевська А. В. Технології організації професійної комунікації в соціальній роботі. - C. 158-162.
  34. Литвиненко І. С. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх психологів. - C. 163-168.
  35. Лук’яненко Н. М. Порівняльний аналіз соціально-психологічних особливостей прийомних батьків. - C. 169-174 .
  36. Марценюк М. О. Психологічне дослідження здорового способу життя. - C. 175-179.
  37. Мілушина М. О. Категоріальні компоненти комунікативних диспозицій у осіб з обмеженими фізичними можливостями: результати формуючого експерименту. - C. 180-183.
  38. Опанасенко Л. А. Сучасні підходи до проблеми навчальної діяльності у старшому шкільному віці. - C. 184-189.
  39. Партенадзе О. В. Дослідження особливостей життєвих перспектив студентів-першокурсників. - C. 190-191.
  40. Прасол Д. В. Особливості формування психологічної готовності майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності. - C. 197-201.
  41. Руда Н. Л. Соціальний інтелект психолога як чинник професійної діяльності. - C. 202-205.
  42. Савін О. І. Тренінг регуляції внутрішньоособистісного конфлікту у контексті профілактики деліквентної поведінки неповнолітніх. - C. 206-210.
  43. Сердюк Л. З. Психологічне забезпечення мотивації учіння студентів. - C. 211-216.
  44. Старовойт Т. П. Імпліцитні теорії інтелекту та особистості студентів ВТНЗ. - C. 217-221.
  45. Тарасьєва К. В. Теоретичний аналіз підходів щодо переживань особистістю екстремальної ситуації. - C. 222-225.
  46. Теглівець Л. В. Дослідження провідних чинників ділових взаємовідносин між керівником закладу освіти і практичним психологом. - C. 226-229.
  47. Тищенко Л. В. Феноменологія самоставлення в психологічній науці. - C. 230-233.
  48. Тюптя О. В. Типологія психотехнік у консультативній взаємодії. - C. 234-241.
  49. Чемодурова Ю. М. Проблема визначення соціально-психологічних компонентів професійної деформації особистості. - C. 242-245.
  50. Чугуєва І. Є. Професійна успішність майбутніх фахівців в категоріях необхідного і достатнього. - C. 246-249.
  51. Чуйко О. В. Динаміка становлення "особистісних прирощень" у студентів соціономічних професій. - C. 250-254.
  52. Швалб А. Ю. Переживання екстремальних ситуацій як предмет діяльності практичних психологів МНС. - C. 255-259.
  53. Шевяков О. В., Славська Я. А. Еколого-естетичне виховання молоді Великої Британії у другій половині ХХ – на початку ХХІ століть. - C. 260-264.
  54. Шкуро В. П. Підвищення якості реалізації соціальних проектів. - C. 265-269.
  55. Яновський М. І., Аракчеєва Є. І., Андрюшкова Н. П., Чуканов Є. В. Психологічні аспекти оцінювання в навчальному процесі. - C. 270-275.
  56. Łukasz Wojcieszak Еволюція посади службовця – старости – у контексті змін польського місцевого самоврядування на районному рівні. - C. 276-281.
2012
Т. 2
№ 9
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського