Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Психол.н./2012/2/9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.- Миколаїв. Психологічні науки- Титул, зміст.
- Максименко С. Д. Переживання як категоріальна основа сучасної загальної та медичної психології. - C. 5-9.
- Астремська І. В. Командний підхід у супервізії соціальної роботи. - C. 10-14.
- Борисюк А. С. Роль теоретичної та практичної підготовки у соціалізації студентів гуманітарних спеціальностей. - C. 15-18.
- Бригадир М. Б. Поява та еволюція психологічного проектування (теоретико-методологічний аспект). - C. 19-22.
- Бура Л. В. Вивчення психолого-педагогічних умов і факторів, що впливають на виникнення симптомів шкільної дезадаптації у молодших школярів у процесі переходу в основну школу. - C. 23-26.
- Варава Л. А. Особливості переживання та механізми рефлексії почуття щастя в підлітковому віці. - C. 27-31.
- Варга В. С. Гендерний аспект етнопсихологічних особливостей стилів сімейного виховання в українських та угорських сім’ях. - C. 32-37.
- Васильченко О. М. Концепт "сім’я" в постнекласичній психології. - C. 38-42.
- Годунова І. С. До питання про формування життєвих перспектив випускників вищих навчальних закладів. - C. 43-47.
- Горбань Г. О. Соціально-психологічні моделі управління соціальними системами. - C. 48-53.
- Гринців М. В. Психологічні особливості професійної адаптації молоді. - C. 54-57.
- Губенко О. В. Проблема розвитку креативності у сфері підприємництва та маркетингу. - C. 58-63.
- Гура Т. Є. Особливості професійної діяльності психолога у контексті дослідження його професійного мислення. - C. 64-70.
- Дідух М. Л. Проекції архетипу тіні на образи владних фігур. - C. 71-75.
- Дніпрова О. А. Особливості рівня тривожності та агресії людей з алкогольною та наркотичною залежністю. - C. 76-79.
- Докторович М. О. Модель профілактики делінквентності. - C. 80-84.
- Донченко І. А. Етапи розвитку професійної самосвідомості фахівця. - C. 85-89.
- Дроботун О. С. Викривлення внутрішньої картини здоров’я у підлітковому віці та шляхи його корекції. - C. 90-94.
- Євдокимова Н. О., Лановенко І. І. Психологічний супровід інституціоналізованої підготовки правознавців до майбутньої професійної діяльності. - C. 95-99.
- Євдокимова О. О. Насильство у мас-медіа та агресивна поведінка підлітків у ракурсі провідних психологічних концепцій. - C. 100-104 .
- Загра С. Е. Освітнє середовище ВНЗ як інтегративний фактор суб’єктно-професійного становлення майбутніх психологів. - C. 105-108.
- Задіранова Г. В. Модель, програма і методи емпіричного дослідження антиципації майбутньої педагогічної діяльності. - C. 109-113.
- Зливков В. Л., Лукомська С. О. Проблеми ідентичності у сучасній західній соціально-конструктивістській теорії дискурсу. - C. 114-117.
- Іванова І. Ф. Професійна ідентичність та практична підготовка студентів-психологів. - C. 118-121.
- Іванцова Н. Б. Дослідження ставлення студентів до спеціальності психолога. - C. 122-128.
- Калинка Г. І. Психологічні закономірності групової поведінки. - C. 129-134.
- Корнюх А. О. "Задоволеність подружнім життям" та його сутнісні характеристики. - C. 135-139.
- Кочарян О. С., Півень М. А. Емоційна зрілість особистості: дослідження феномену. - C. 140-144.
- Кузікова С. Б. Феноменологія саморозвитку особистості: проблемне поле дослідження. - C. 145-149.
- Кузнецова С. В. Проблема професійного самовизначення випускників 11-х класів. - C. 150-153.
- Кунцевська А. В. Соціально-психологічні аспекти перформансної комунікації в соціальній роботі. - C. 154-157.
- Кунцевська А. В. Технології організації професійної комунікації в соціальній роботі. - C. 158-162.
- Литвиненко І. С. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх психологів. - C. 163-168.
- Лук’яненко Н. М. Порівняльний аналіз соціально-психологічних особливостей прийомних батьків. - C. 169-174 .
- Марценюк М. О. Психологічне дослідження здорового способу життя. - C. 175-179.
- Мілушина М. О. Категоріальні компоненти комунікативних диспозицій у осіб з обмеженими фізичними можливостями: результати формуючого експерименту. - C. 180-183.
- Опанасенко Л. А. Сучасні підходи до проблеми навчальної діяльності у старшому шкільному віці. - C. 184-189.
- Партенадзе О. В. Дослідження особливостей життєвих перспектив студентів-першокурсників. - C. 190-191.
- Прасол Д. В. Особливості формування психологічної готовності майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності. - C. 197-201.
- Руда Н. Л. Соціальний інтелект психолога як чинник професійної діяльності. - C. 202-205.
- Савін О. І. Тренінг регуляції внутрішньоособистісного конфлікту у контексті профілактики деліквентної поведінки неповнолітніх. - C. 206-210.
- Сердюк Л. З. Психологічне забезпечення мотивації учіння студентів. - C. 211-216.
- Старовойт Т. П. Імпліцитні теорії інтелекту та особистості студентів ВТНЗ. - C. 217-221.
- Тарасьєва К. В. Теоретичний аналіз підходів щодо переживань особистістю екстремальної ситуації. - C. 222-225.
- Теглівець Л. В. Дослідження провідних чинників ділових взаємовідносин між керівником закладу освіти і практичним психологом. - C. 226-229.
- Тищенко Л. В. Феноменологія самоставлення в психологічній науці. - C. 230-233.
- Тюптя О. В. Типологія психотехнік у консультативній взаємодії. - C. 234-241.
- Чемодурова Ю. М. Проблема визначення соціально-психологічних компонентів професійної деформації особистості. - C. 242-245.
- Чугуєва І. Є. Професійна успішність майбутніх фахівців в категоріях необхідного і достатнього. - C. 246-249.
- Чуйко О. В. Динаміка становлення "особистісних прирощень" у студентів соціономічних професій. - C. 250-254.
- Швалб А. Ю. Переживання екстремальних ситуацій як предмет діяльності практичних психологів МНС. - C. 255-259.
- Шевяков О. В., Славська Я. А. Еколого-естетичне виховання молоді Великої Британії у другій половині ХХ – на початку ХХІ століть. - C. 260-264.
- Шкуро В. П. Підвищення якості реалізації соціальних проектів. - C. 265-269.
- Яновський М. І., Аракчеєва Є. І., Андрюшкова Н. П., Чуканов Є. В. Психологічні аспекти оцінювання в навчальному процесі. - C. 270-275.
- Łukasz Wojcieszak Еволюція посади службовця – старости – у контексті змін польського місцевого самоврядування на районному рівні. - C. 276-281.
| 2012 | Т. 2 | № 9
|
|
|
|