Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2018/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.- Миколаїв. Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Адобовська М. В. Формування професійної компетенції майбутніх учителів географії засобами інформаційних технологій. - C. 9-13.
- Андрієвська В. М. Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій у початковій школі на сучасному етапі її модернізації. - C. 14-19.
- Баб’юк О. В. Відбір професійно орієнтованого матеріалу для навчання майбутніх фахівців сфери туризму монологу англійською мовою. - C. 19-24.
- Балакірєва В. А. Творчо-продуктивний етап підготовки майбутніх учителів до організації трудового навчання молодших школярів. - C. 24-28.
- Богдан В. О., Носенко Ю. Г. Модель використання хмарних сервісів Google в управлінні освітньою діяльністю закладу дошкільної освіти. - C. 29-35.
- Бузенко І. В. Еколого-валеологічна компетентність у підготовці майбутнього вчителя. - C. 35-39.
- Білявська Т. М. Формування мовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в процесі професійної підготовки. - C. 40-44.
- Ван Канн Організаційно-накопичувальний етап формування емоційно-образного мислення студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. - C. 44-48.
- Ван Їсін Вокально-педагогічна ерудованість майбутнього вчителя музики: етапи формування. - C. 49-51.
- Васюк О. В., Ходос Є. І. Діагностика готовності до професійної діяльності у майбутніх викладачів закладів вищої освіти. - C. 52-56.
- Гавран І. А. Аналіз проблеми формування творчої особистості студентів у галузі аудіовізуального мистецтва. - C. 57-62.
- Галущак І. В. Наукові підходи до формування правової компетентності майбутніх економістів. - C. 63-67.
- Гевко І. В. Геоінформаційні системи і технології як інноваційні інструменти регіонального управління. - C. 68-75.
- Голубицька Н. А. Етнопедагогічна культура майбутніх учителів музичного мистецтва як система і цілісність. - C. 76-80.
- Дрозд О. В. Сімейні наративи Василя Сухомлинського. - C. 81-84.
- Дудікова Л. В. Обґрунтування педагогічних умов формування професійно-етичної компетентності майбутніх лікарів у медичних закладах вищої освіти на пізнавально-пошуковому етапі. - C. 85-91.
- Зорочкіна Т. С. Підготовка вчителів початкової школи у розвинених країнах Європейського Союзу. - C. 92-97.
- Казанжи І. В. Використання педагогіки партнерства у підготовці майбутніх фахівців для нової української школи. - C. 97-101.
- Казанжи О. В. Формування міжкультурної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів на заняттях з дитячої літератури. - C. 102-106.
- Кардаш І. М. Формування творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в театрально-сценічній діяльності. - C. 107-110.
- Кедіс О. В., Ладний А. В., Левченко А. В. Актуалізація змісту навчального процесу у відповідності з потребами соціуму і культурному середовищу. - C. 111-116.
- Козир А. В. Креативний напрям підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до продуктивної роботи з учнями. - C. 116-119.
- Козяр М. В., Крівцов В. В. Ілюстративний курс нарисної геометрії. - C. 120-125.
- Конюхов С. Л. Навчальні задачі з об’єктно-орієнтованого програмування як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів-програмістів. - C. 126-131.
- Кучай Т. П., Кучай О. В, Орос Ільдіко Вдосконалення освітнього процесу засобами мультимедійних технологій. - C. 132-136.
- Кірдан О. Л. Організаційні передумови розвитку вищої освіти в Україні у XVIII столітті. - C. 137-143.
- Лебідь О. В. Змістовий компонент системи формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури. - C. 144-149.
- Лисенко О. А. Застосування iнновацiйних технологiй при пiдготовцi професійних хореографів сучасного танцю. - C. 150-155.
- Лю Цзін Формування когнітивно-рефлексивного компонента вокального слуху підлітків на оцінювально-конструктивному етапі експерименту. - C. 156-159.
- Лісовська Т. А. Ідеї В. Сухомлинського в музично-естетичній підготовці фахівців дошкільної освіти в умовах нової української школи. - C. 159-164.
- Майба О. В. Організація вокально-хорової діяльності у дошкільних освітніх закладах з урахуванням вікових та психологічних особливостей дітей старшого дошкільного віку. - C. 165-168.
- Малихіна Я. В. Інформаційні технології в управлінні фінансами закладу вищої освіти як компонент взаємодії із зовнішнім середовищем. - C. 169-172.
- Марущак В. С. Культура професійного мовлення студента як запорука успішності майбутнього педагога дошкільної та початкової освіти. - C. 173-178.
- Марціновська І. П. Характеристика посттравматичного стресового розладу у дітей та підлітків. - C. 178-184.
- Медведева А. О. До питання створення маски від відліку існування первісності до витоків сценічного мистецтва. - C. 184-189.
- Микитюк В. В. Канон шкільної лектури в педагогічних мемуарах Івана Франка. - C. 190-195.
- Олексюк О. Є. Методичні засади формування лідерських якостей у студентів університету. - C. 195-200.
- Оліяр М. П. Технологія діалогічного навчання як засіб реалізації комунікативного підходу в початковій школі. - C. 200-205.
- Осадча К. П. Аналіз тьюторських практик та досвіду підготовки тьюторів у Німеччині. - C. 206-210.
- Паршук С. М., Бордунова А. Ю., Дмитренко А. П. Формування загальнокультурної грамотності учнів початкових класів засобами трудового навчання та образотворчого мистецтва. - C. 211-214.
- Петриченко Л. А. Підготовка молодших спеціалістів у педагогічному закладі вищої освіти: досвід та інноваційні тенденції в контексті докорінного реформування системиосвіти в Україні. - C. 214-220.
- Пшенична О. А. Зміст і методика впровадження педагогічних умов формування професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу ризиків. - C. 220-226.
- Раковська М. А. Компонентна структура формування та розвитку аксіологічного потенціалу майбутніх учителів іноземної мови в університетах Польщі. - C. 226-232.
- Рассказова О. В. Моніторингово-діагностичні дослідження розвитку соціальності учнів у класному середовищі як умова успішного навчання дітей з особливими освітніми потребами у новій українській школі. - C. 232-238.
- Рускуліс Л. В. Формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя української мови: дослідно-експериментальна робота. - C. 239-244.
- Самойленко В. В., Григорьєва В. Б. Дослідження умовних екстремумів функціоналів в Гільбертовому просторі в курсі математичного аналізу при підготовці майбутніх учителів-математиків. - C. 245-250.
- Сарновська Н. І. Формування іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх фахівців сфери туристичного бізнесу. - C. 251-256.
- Староста В. І. Методи інтерактивного навчання: сутність, класифікація. - C. 256-262.
- Січко І. О., Яковець О. Р. Підготовка майбутнього вчителя загальноосвітньої школи І ступеня до формування екологічної компетентності учнів. - C. 262-266.
- Тесленко С. О. Проблема національно-патріотичного виховання дітей у педагогічній спадщині Г. Ващенка. - C. 266-270.
- Тимченко А. А. Організація проектної діяльності майбутніх учителів початкової школи у вищому навчальному закладі. - C. 271-275.
- Трифонова О. С., Барановська Ю. В. Формування фонетичної компетенції в дітей середнього дошкільного віку в художньо-мовленнєвій діяльності. - C. 276-281.
- У Сінмей Діагностування готовності магістрантів вищих закладів педагогічної освіти України до інструментально-виконавської діяльності. - C. 282-286.
- Хайрудінов М. А. Современные модели воспитания в дошкольных учреждениях мира. - C. 287-293.
- Харьківська А. В. Організація та контроль проходження практики майбутніми педагогами в закладах освіти. - C. 294-299.
- Хлопик І. В. Історія розвитку проблеми лінгвістики. - C. 300-303.
- Хом’юк І. В. Зміст та структура курсу "Сучасні педагогічні технології у вищих навчальних закладах" для підготовки докторів філософії. - C. 304-309.
- Чайка М. А. Мок’юментарі як особливий "стиль" кіновиробництва. - C. 310-315.
- Чернецька М. А. Зв'язок соціальних ризиків та життєвих перспектив реабілітованих наркозалежних. - C. 315-319.
- Чжу Чжень Основні підходи до формування слухових уявлень майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 320-323.
- Чинчева Л. В. Поетапна методика формування диригентсько-хорової компетентності майбутнього вчителя музики у процесі педагогічної практики. - C. 323-328.
- Шоробура І. В. Теоретичні аспекти технології школи "Саммерхілл" О. С. Нілла. - C. 329-332.
- Яблонська Т. М. Чинники саморозвитку студента в ракурсі реформування системи вищої освіти. - C. 333-338.
- Якименко С. І., Іванець Н. В. Умови формування уявлень в учнів початкової школи про багатогранність культур в Україні та світі загалом. - C. 338-342.
- Якименко С. І., Тарасюк А. М. Особливості хореографічної діяльності як засобу гармонійного розвитку дітей 6–10 років у позашкільних закладах освіти. - C. 343-347.
- Бабаян Ю. О. Діагностика мотиваційної готовності студентської молоді до захисту Вітчизни. - C. 347-351.
- Вдовиченко Р. П. Актуальні проблеми формування ціннісних орієнтацій особистості у науковій спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 351-355.
- Кисленко Д. П. Професійна підготовка майбутніх фахівців з охоронної діяльності та безпеки: європейський досвід. - C. 356-361.
| 2018 | | № 2 (61)
|
|
|
|