Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72350/2015/12<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Сучасні проблеми навчання, виховання та інклюзії людей з особливими потребами в загальноосвітній простір

  4. Гітун Н. І. Проблема формування у суспільстві позитивного ставлення до осіб з обмеженими фізичними і розумовими можливостями. - C. 10-25.
  5. Давиденко Г. В. Правові основи інтегрованого навчання у французькій республіці. - C. 26-35.
  6. Пономарьова Г. Ф. Розвиток соціальної компетентності студентів з особливими потребами у виховному процесі вищого навчального закладу. - C. 36-51.
  7. Пупишева В. Я. Інноваційні технології у навчанні осіб з обмеженими фізичними можливостями. - C. 52-64.
  8. Сарапулова Є. Г. Проблема міжособистісних комунікацій у навчанні студентів з особливими потребами. - C. 65-74.
  9. Розділ 2. Інноваційні педагогічні технології: методика, практика, досвід, перспективи

  10. Адамюк Н. Б., Чепчина І. І. "Поширимо жест" — перший міжнародний електронний посібник з національних жестових мов. - C. 75-85.
  11. Бєлкова Т. О. Підготовка дошкільників із дцп до інтегрованого навчання засобами самостійних занять фізичними вправами в умовах реабілітаційного центру. - C. 86-98.
  12. Гаяш О. В. Співпраця фахівців у інклюзивному навчанні як необхідна передумова забезпечення корекційної спрямованості педагогічної роботи. - C. 99-113.
  13. Іванова О. П. Розвиток інтелекту молодших школярів з порушеннями слуху: теоретичні основи дослідження. - C. 114-126.
  14. Чиханцова О. А. Значення іншомовного професійного спілкування для студентів немовних внз. - C. 127-141.
  15. Розділ 3. Психолого-педагогічні аспекти розвитку й формування особистості людей з інвалідністю

  16. Клопота Є. А. Особливості процесу інтеграції в суспільство осіб з глибокими порушеннями зору. - C. 142-155.
  17. Польгун К. В. Психолого-педагогічні засади організації інклюзивного навчання студентів з обмеженими фізичними можливостями. - C. 156-168.
  18. Сєдова Н. А. Формування інтересу до здорового способу життя у процесі професійної спрямованості сучасного фахівця. - C. 169-182.
  19. Сергєєв С. М., Рощупкін А. О. Урахування індивідуальних особливостей студентів у навчанні та вихованні. - C. 182-194.
  20. Анищенко О. О. Соціокультурна реабілітація інвалідів засобами музею. - C. 195-206.
  21. Крамаренко І. С., Повх О. М., Бугровська Ю. В. Інноваційні підходи вдосконалення освітньо-реабілітаційного процесу навчальних закладів в умовах соціалізації економіки регіону. - C. 207-219.
  22. Шамич О. М. Співвідношення права людини на охорону здоров’я і права на життя в україні. - C. 219-233.
2015
№ 12 (14)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського