Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72350/2012/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сучасні проблеми навчання, виховання та інклюзії людей з особливими потребами в загальноосвітній простір

  4. Болдирєва В. Е. Інтеграція та інклюзія як основні моделі навчання дітей з особливими освітніми потребами. - C. 10-17.
  5. Бондарєва Л. І. Науково-методичні і навчальні інновації в економічній освіті. - C. 18-27.
  6. Гамрецький І. С, Столяренко О. В., Столяренко О. В. Інтеграція людей з особливими потребами у суспільство як прояв ціннісного і толерантного ставлення до людей. - C. 27-39.
  7. Гітун Н. І., Закусило О. Ю. Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки фахівців соціальної роботи в Луцькому інституті розвитку людини Університету "Україна". - C. 40-48.
  8. Горбик О. Р. Активізація навчального процесу при участі інтегрованих груп студентів у міжнародних архітектурно-дизайнерських конкурсах і виставках. - C. 48-60.
  9. Горкуша Є. Ю. Проблеми інклюзивного навчання студентів із вадами зору в умовах університету: шляхи вирішення. - C. 60-66.
  10. Єжова Т. Є. Організаційно-педагогічні умови створення толерантного освітнього середовища інклюзивної школи. - C. 66-75.
  11. Камінська О. В. Особливості адаптації студентів з особливими потребами до умов навчання у ВНЗ. - C. 75-84.
  12. Петько Л. В. Стимулювання готовності майбутніх соціальних педагогів до виховної роботи у процесі вивчення іноземної мови у ВНЗ. - C. 84-95.
  13. Рокотянська Л. О. Соціалізація студентів з особливими освітніми потребами: актуальність проблеми. - C. 95-103.
  14. Чайковський М. Є. Критерії і показники ефективності соціально-педагогічної роботи у ВНЗ інклюзивної орієнтації. - C. 103-113.
  15. Спеціальна педагогіка: методика, практика, досвід, перспективи

  16. Заліток Л. М. В. О. Сухомлинський про роль казки у вихованні та навчанні дітей з особливими потребами. - C. 114-120.
  17. Калініченко І. О. Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для забезпечення всебічного розвитку дитини. - C. 120-126.
  18. Костіна Т. О. Життєвий сценарій суб’єкта юнацького віку: модель усвідомлення. - C. 126-137.
  19. Лапін А. В. Особливості виконання практичних завдань молодшими школярами зі складними порушеннями психофізичного розвитку на уроках трудового навчання. - C. 137-143.
  20. Проскурняк О. І. Практичні аспекти формування соціально-комунікативної активності у дітей зі зниженим розумовим розвитком. - C. 144-153.
  21. Прохоренко Л. І. Проблема регулюючого компонента саморегуляції в дітей зі зниженим інтелектом у пізнавальній діяльності. - C. 153-161.
  22. Романенко О. В. Передумови формування просторової антиципації у дітей із церебральним паралічем. - C. 161-171.
  23. Чухрій І. В. Чинники соціально-психологічної адаптації матерів, які виховують дитину-інваліда. - C. 171-181.
  24. Філімонов С. П. Особливості організації дозвілля дітей з обмеженими можливостями здоров’я в умовах санаторно-курортного комплексу. - C. 181-191.
  25. Психолого-педагогічні аспекти розвитку й формування особистості людей з інвалідністю

  26. Волинчук О. А. Зміст і структура психологічної готовності студентської молоді до публічної політичної діяльності. - C. 192-202.
  27. Кириленко В. Г. Особливості соціально-педагогічної роботи в навчальних закладах з агресивними школярами. - C. 201-208.
  28. Міляєва В. Р., Бреус Ю. В. Формування компетентності саморозвитку особистості в умовах реалізації компетентнісного підходу у фаховій справі. - C. 208-215.
  29. Ставицький О. О. Соціальна роль, нозологія інвалідності та прояв гандикапізму. - C. 215-224.
  30. Терещук А. Д. Критерії діагностики афективних станів особистості. - C. 225-235.
  31. Сердюк Л. З., Ільєнко М. М. Адаптація — процес чи результат процесу. - C. 235-243.
  32. Автори фахового збірника.
2012
№ 9
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського