Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72350/2011/8<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
Cучасні проблеми навчання, виховання та інклюзії людей з особливими потребами в загальноосвітній простір
- Іванова І. Б. Наукові передумови розробки моделей інтеграції людей з особливими потребами у вищому навчальному закладі. - C. 6-12.
- Бондарева Л. І. Умови проведення навчального тренінгу для студентів вищої економічної школи. - C. 12-22.
- Григорчук Т. В. Організація поточного контролю знань з маркетингу студентів з особливими потребами з використанням засобів дистанційного навчання. - C. 22-30.
- Горкуша Є. В. Педагогічні особливості професійного становлення особистості студента з вадами зору в умовах інклюзивної освіти. - C. 30-38.
- Пузіков Д. О. Життєва компетентність особистості: поняття, структура, функції. - C. 38-46.
- Хорошайло О. С. Особливості виховання духовно-моральних цінностей у студентів з обмеженими фізичними можливостями в умовахвищого навчального закладу. - C. 46-51.
- Кияниця Н. В. Актуальні проблеми навчання та виховання дітей з вадами зору в інтегрованому освітньому середовищі. - C. 52-61.
- Баранаускене И. Модели профессиональной реабилитации: оценочный аспект. - C. 61-72.
Спеціальна педагогіка: методика, практика, досвід, перспективи
- Єжова Т. Є. Альтернативна комунікація як засіб соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями життєдіяльності. - C. 73-80.
- Яковлева С. Д. Емоційно-мотиваційна сфера дітей з дитячим церебральним паралічем. - C. 81-91.
- Іващенко Л. М. Актуальна проблема розвитку школяра як творчої індивідуальності. - C. 91-98.
- Косовець О. П. Асинхронне навчання інформатики слухачів з особливими потребами. - C. 98-106.
- Шамич О. М. Громадська активність молодших підлітків у дитячих спортивних об'єднаннях за місцем проживання. - C. 106-116.
- Миколінська С. І. Критерії, показники та рівні сформованості музично-слухової уваги в учнів молодших класів. - C. 116-122.
Психолого-педагогічні аспекти розвитку й формування особистості людей з інвалідністю
- Сердюк Л. 3. Методологія системного підходу у дослідженні мотивації учіння: основні напрями досліджень, принципи і закономірності. - C. 123-134.
- Тюптя О. В., Запорожець Т. О. Роль освітньо-рефлексивного середовища у вирішенні професійних проблем соціальних працівників. - C. 135-144.
- Лазуренко С. I. Психофізіологічні основи підвищення продуктивності навчання. - C. 144-158.
- Купрєєва О.І. Соціально-психологічий тренінг як технологія психологічного супроводу процесу адаптації студентів-першокурсників. - C. 158-167.
- Апанович О. О. Теоретико-методологічні особливості психологічної стійкості. - C. 167-174.
- Чиханцова О. А. Структура та компоненти психологічної готовності учнів до вивчення іноземних мов у старших класах. - C. 174-182.
- Шаповалов Б. Б. Розвиток обдарованості юного кікбоксера в ДЮСШ в групах попередньої базової підготовки. - C. 182-189.
- Дробот О. В. Мотиви утримання від вчинку у вербальній свідомості майбутніх менеджерів. - C. 189-198.
- Карелін П. А. Особливості комплексного психологічного тестування абітурієнтів з особливими потребами. - C. 199-206.
- Терещук А. Д. Емоційні розлади як одна з причин виникнення афективних станів. - C. 206-214.
- Романенко О. В. Особливості операціонального складу прогностичної діяльності у дітей з церебральним паралічем. - C. 214-223.
Фізична, медична і психологічна реабілітація людей з інвалідністю
- Левчук Т. О. Особливості функціональної асиметрії кори головного мозку у хворих з моторною афазією. - C. 224-229 .
| 2011 | | № 8
|
|
|
|