Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72345/2020/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Менеджмент
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Table of contents.
  3. Breus S., Khaustova Y., Denysenko M., Bondarenko S., Kyrylko N. Methodological approach to assessing the competitiveness of institutions of higher education. - C. 9–24.
  4. Dovbush V., Kozhushko R. Prospective directions of changes in the financial reporting of enterprises in the context of the globalization of the world economy. - C. 25–40.
  5. Gryshchenko I., Yatsenko V. Socio-entrepreneurial approach in higher education institutions on the example of inclusive education. - C. 41–52.
  6. Nifatova O., Dudko P. Methodological approach to evaluation of component intellectual potential in business processes of integrated structures. - C. 53–64.
  7. Shcherbak V., Puzyrova P. The forecasting the level of development of innovative potential of textile enterprises. - C. 65–83.
  8. Laponoh D. Features of the use of public-private partnerships in the practice of road transport services. - C. 84–92.
  9. Kalyta P. System management for sustainable development: models and problems. - C. 93–110.
  10. Hanushchak-Yefimenko L. Features of the influence of the market environment on the innovative development of agricultural enterprises. - C. 111–118.
  11. Goncharenko I., Krakhmalova N. Functional support of the organizational and economic mechanism management of innovation and integration potential enterprises. - C. 119–127.
  12. Vlasenko O., Marchenko S. Peculiarities of management of insurance company services under the influence of the COVID-19 pandemic. - C. 128–136.
  13. Liang Rui, Prokopenko K., Vovchok S. Application of competitive marketing strategies in brand management. - C. 137–146.
  14. Gulina O. Modeling of the cluster organization of development of tourist and recreational business on the basis of marketing. - C. 147–152.
  15. Fastovets N. Higher education in Ukraine: reality and perspectives. - C. 153–164.
  16. Hotra V., Ganushchak O. Innovation and investment vectors to ensure business development in Ukraine. - C. 165–172.
  17. Krakhmalova T. Features of formation of the business development management system in the conditions of innovative economy. - C. 173–179.
2020
№ 2 (32)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського