Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72102/2023/44<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Мистецтвознавчі записки : зб. наук. пр..- Київ Mistectvoznavčì zapiski- Титул.
- Зміст.
Дизайн
- Бобренко Р. В. Педагогічні принципи викладання дисциплін мистецького спрямування для майбутніх графічних дизайнерів під час воєнного стану в Україні (на прикладі НАКККІМ). - C. 3-10.
- Косаревська Р. О. Візуальна комунікація та маркетинг: аналіз впливу графічного дизайну на споживачів. - C. 11-17.
- Пантус Н. М., Золотарчук Н. І. Роль графічного дизайну у комп'ютерних поліграфічних дослідженнях: вплив дизайнерських рішень на виробництво та використання продукції. - C. 18-27.
- Ланчак Я. М. Особливості візуальної ідентифікації сучасних українських театрів засобами графічного дизайну. - C. 28-33.
Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
- Афоніна О. С., Юр М. В. Творча діяльність В.Гегамяна в контексті розвитку одеської школи живопису. - C. 34-39.
- Гамалія К. М., Артеменко Є. О. Ознаки культурного націоналізму в музейно-галерейній діяльності деколонізованих країн Азії. - C. 40-46.
- Денисюк Ж. З. Проєкції творів українського авангарду в дизайні брендів патріотичних аксесуарів. - C. 47-52.
- Карпов В. В., Пекарчук В. М., Філіна Т. В., Майстренко-Вакуленко Ю. В. Творчість Феодосія Гуменюка у становленні і розвитку київської школи історичного живопису. - C. 53-59.
- Бардік М. А. Монументальний живопис церкви Всіх преподобних отців Печерських як віддзеркалення композицій межі ХІХ – ХХ століття. - C. 60-68.
- Леонтьєва О. В. Вихідці з етнічних українських земель на Венеційській бієнале: Луїза Невельсон. - C. 69-74.
- Несмачний С. М. Міфологічні й релігійні засади символістського живопису Михайла Сапожникова. - C. 75-81.
Музичне мистецтво
- Бермес І. Л. Камерний хор як творчий організм (на прикладі дрогобицької "Легенди"). - C. 82-87.
- Козлін В. Й., Грищенко В. І. Музичні проєкти в секвенсорі GUITAR PRO 7.5. - C. 88-100.
- Опанасюк О. П. Концептуальні принципи творчості Валентина Сильвестрова. - C. 101-106.
- Куришев Є. В. Сучасний стан та ретроспектива розвитку фортепіанного дуету. - C. 107-112.
- Ужинський М. Ю., Сметана О. П. Специфіка застосування фонограми в естрадній музиці. - C. 113-118.
- Овсяннікова Н. Ю. Трансформаційні процеси естрадної музики в сучасному культурному просторі України. - C. 119-123.
- Кацалап О. В. Особливості творчої реалізації співачки Зої Гайдай в українському кінематографі сталінської доби (1930-1950-ті рр.). - C. 124-129.
- Кирея М. В. Внесок Богдана Антківа у розвиток музичного мистецтва Галичини ІІ половини ХХ століття. - C. 130-135.
- Padalko V. Semantics of Taras Shevchenko’s Poetry in Musical Interpretations of Modern Performers. - C. 136-140.
- Петровська Н. М. Ідеологія сарматизму та її втілення у польській фортепіанній музиці XIX – ХХ століть. - C. 141-148.
- Подунай Я. А. Продюсерські агенції та музичні фестивалі як чинники стильового оновлення української естрадної пісні 1990-х років. - C. 149-154.
- Сошальський О. Ю. Сучасні технології створення музичного контенту фільму. - C. 155-160.
- Табуліна О. Б. Серената як музично-драматичний твір "з нагоди": історичний шлях та жанрова специфіка. - C. 161-167.
- Устюжаніна Н. Ю. Неоріманівський аналіз у системі теоретичних поглядів Річарда Кона. - C. 168-173.
Сценічне мистецтво
- Погребняк Г. П. Сцена як обшир мистецьких розвідок режисера-автора. Частина 4. Лукіно Вісконті: театральні практики кінорежисера. - C. 174-181.
- Іващенко І. В., Татаренко М. Г. Специфіка європейської театральної режисури фламандської хвилі: метафоричні образи Люка Персеваля. - C. 182-187.
| 2023 | | Вип. 44
|
|
|
|