Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72102/2023/43<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Мистецтвознавчі записки
: зб. наук. пр..- Київ
Mistectvoznavčì zapiski

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дизайн

  4. Доколова А. С. Особливості цифрового паблік-арту ХХІ століття: мистецтво фізичного та віртуального простору. - C. 3-8.
  5. Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація

  6. Денисюк Ж. З. Мілітарна символіка в сучасних вишиванках як джерело новітнього культурного кодування і смислотворення. - C. 9-18.
  7. Акімов Д. І. Маркетингові алгоритми просування мистецького продукту на артринку. - C. 19-25.
  8. Бардік М. А. Варіативність візантійської художньої традиції в храмовому живописі Києво-Печерської лаври 1890–1910-х. - C. 26-32.
  9. Бражнік О. В. Вплив творчої особистості на результати професійного та академічного живописного пленеру. - C. 33-38.
  10. Скаканді Ю. Ю. Трансформація екслібриса в Україні доби незалежності: художня образність та графіка. - C. 39-44.
  11. Соченко М. П., Зорко А. Є. Творча спадщина Миколи Самокиша: загальні особливості батального жанру. - C. 45-50.
  12. Хореографія

  13. Литвин С. Х. Неокласичний балет: історичне та філософське підґрунтя. - C. 51-57.
  14. Герц І. І. Сучасний танець і новітні технології: грані взаємодії. - C. 58-63.
  15. Пастухов О. А. Чуттєві та психосоматичні переваги сучасного танцю: high heels. - C. 64-69.
  16. Музичне мистецтво

  17. Андросова Д. В. Символіка жанрових побудов М. Рославця за їх витоком у культурі символізму. - C. 70-75.
  18. Афоніна О. С. Візуальне сприйняття звукообразів у фортепіанній та оркестровій музиці "Вій" українських композиторів. - C. 76-81.
  19. Садовенко С. М. Жанр комедійного балету в музиці Юрія Шевченка як дієвий інструмент подолання соціально-психологічних травм війни: на прикладі балету "Пригоди Піноккіо". - C. 82-89.
  20. Маркова О. М. Метафізика персонально-творчих синхронізацій у музиці. - C. 90-96.
  21. Молчанова Т. О. Кафедри камерного ансамблю та концертмейстерства в площині історико-культурних процесів, фахових перетинів і репертуарної політики. - C. 97-103.
  22. Гиса О. А. Братиславська музикознавча школа як осередок слов’янського образу мислення в науковій і мистецькій роботі. - C. 104-109.
  23. Горелік Л. М. Exsultate Jubilate В. А. Моцарта в річищі алилуйної парадигми європейської культури та музики. - C. 110-116.
  24. Каблова Т. Б., Тетеря В. М., Цап Г. В. Гендерні складові китайського вокально-сценічного мистецтва. - C. 117-122.
  25. Палійчук І. С. Жанрово-стильові та виконавські особливості творчості для духових інструментів О. Щетинського. - C. 123-128.
  26. Степурко В. І. Відповідність мовного контенту і творчих наративів композитора Юрія Шевченка. - C. 129-133.
  27. Толошняк Н. А. Фортепіанна творчість Бориса Кудрика для молоді в контексті музичної культури Галичини першої третини ХХ століття. - C. 134-138.
  28. Сачок В. І. Вокальна підготовка іноземних студентів: мистецько-педагогічні підходи та практики. - C. 139-144.
  29. Головкова М. М. Науково-теоретичні засади дослідження виконавської творчості Квітки Цісик. - C. 145-151.
  30. Тущенко М. М. Національний репертуар як важлива складова фахової підготовки гітариста. - C. 152-156.
  31. Бабухівський В. Німецький інструменталізм XVIII сторіччя в перетині із поставангардними надбаннями сьогодення. - C. 157-162.
  32. Жао Джін Опрацювання давніх даоських пісень китайськими композиторами ХХ – початку ХХІ століття. - C. 163-168.
  33. Ін Ціньцінь Українські відлуння у Піснях Ф. Шопена. - C. 169-174.
  34. Лі Хуасінь Специфіка ладової організації китайської музики на прикладі творчості Сюй Чанцзюн. - C. 175-180.
  35. Лю Цзюньї Адаптація національної традиційної музики у фортепіанному мистецтві Китаю ХХ ст.. - C. 181-186.
  36. Осмачко Ю. О. Творчість українських композиторів у концертно-виконавській практиці піаністів діаспори Канади другої половини ХХ ст.. - C. 187-193.
  37. Хуан Цзюньтао Фортепіанний концерт Й. Н. Гуммеля h-moll op. 89 у контексті мистецтва моцартіанського "легкого" піанізму ХІХ сторіччя. - C. 194-199.
  38. Цю Діфань Трансформація жіночих архетипів в китайській традиційній національній опері ХХ століття. - C. 200-205.
  39. Чжан Цзунжуй "Модель-опера" ХХ століття в китайській музичній культурі. - C. 206-210.
  40. Сценічне мистецтво

  41. Погребняк Г. П. Сцена як обшир мистецьких розвідок режисера-автора. Частина 3. А. Вайда, К. Зануссі: театр як експериментальне поле діяльності. - C. 211-217.
  42. Деркач С. М., Мельник М. М., Чистяков О. О. Генеза синкретичної природи українського мюзиклу. - C. 218-224.
  43. Пахарчук О. С. Вектори розвитку вітчизняного шоу-бізнесу в умовах воєнного стану. - C. 225-230.
2023
Вип. 43
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського