Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72102/2022/42<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Мистецтвознавчі записки : зб. наук. пр..- Київ Mistectvoznavčì zapiski- Титул.
- Зміст.
Дизайн
- Легенький Ю. Г., Ареф’єва Є. Ю. Етномистецькі традиції в моді та музиці як фактор формування національної ідентичності митця. - C. 3-9.
Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
- Чумаченко О. П. Перфомансність як засіб створення артоб’єктів у творчості сучасних українських художників. - C. 10-15.
Хореографія
- Рой Є. Є., Рой В. Є. Динаміка формування української народно-сценічної хореографії та її прояв у творчості Павла Вірського (на прикладі Державного ансамблю танцю України 1950 – 1960-х рр.). - C. 16-22.
- Щур Л. Б. Збереження народної хореографічної культури Західного Поділля (на матеріалі діяльності танцювального ансамблю "Веснянка" Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка).
- Перова Г. О., Хоцяновська Л. Ф. Твори Лесі Українки на вітчизняній балетній сцені. - C. 29-34.
Музичне мистецтво
- Антоненко О. М., Антоненко М. М. Духовна музика православної традиції в системі фестивалів академічної музики України на зламі ХХ – ХХІ століть. - C. 35-40.
- Дубровний Т. М. Grassroots як мистецька категорія української культури XVII – XIХ століть. - C. 41-46.
- Єрьоменко А. Ю. Циклічні форми у творчості Анатолія Гайденка: жанрово-стильові особливості. - C. 47-53.
- Журба В. В., Журба Я. О. Особливості функціональності гармонічного звороту ІІ – V ступенів як основного елемента музичної лексики джазу. - C. 54-59.
- Кулиняк М. А. "Мадонна Україна" в естрадній пісні Івана Карабиця: погляд крізь призму національного колективного мислення. - C. 60-65.
- Микуланинець Л. М. Біографія митця: від особистісно-творчого досвіду до соціокультурної пам’яті. - C. 66-70.
- Степурко В. І. Синтез філософсько-естетичних і психологічних наративів у творчості сучасних українських композиторів. - C. 71-78.
- Ужинський М. Ю., Ковалик Б. В. Історичні етапи розвитку музичного мистецтва в контексті науково-технічного прогресу. - C. 79-83.
- Чжоу Х. Ретроспектива розвитку українського музичного мистецтва в період із XVIII до XXI ст.. - C. 84-89.
- Мальцева О. В. Особливості викладання джазової імпровізації для естрадних вокалістів музичних коледжів. - C. 90-95.
- Овсяннікова Н. Ю. Жанрово-стильові новації у творчості українських естрадних співаків. - C. 96-100.
- Шумілова В. В. Мистецький феномен Ігоря Іващенка: новий вимір осмислення. - C. 101-104.
- Єлисєєва К. Ю. Деякі проблеми інтерпретації партити №1 BWV 825 Й. С. Баха у виконанні на фортепіано, клавесині, клавікорді, органі. - C. 105-110.
- Кузнецова О. О. Рецепції Миколи Лисенка у візуальних артефактах митців Галичини. - C. 111-117.
- Сунь Ж. Синкретизм пісні-арії-гімну в сольних номерах примітивістського мислення К. Орфа. - C. 118-122.
Сценічне мистецтво
- Ян І. М. Драматургічні новації в українському музично-драматичному театрі на початку ХХ століття. - C. 123-126.
- Никоненко Р. М. Вплив розвитку сценографії на художньо-образне трактування в пластичній режисурі. - C. 127-132.
- Белименко Л. І. Жанрова та естетична специфіка сучасного дитячого мюзиклу. - C. 133-137.
- Гринчак Г. С. Сценічна мова під час роботи над постановкою п’єси в перекладі з англомовного оригіналу. - C. 138-144.
- Соколенко Н. В. Культурно-історичні передумови створення нового українського театру (кінець XIX – початок ХХ століття). - C. 145-150.
- Погребняк Г. П. Цирк як середовище екранної дії у творчості сучасних режисерів. - C. 151-158.
| 2022 | | Вип. 42
|
|
|
|