Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72102/2022/42<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Мистецтвознавчі записки
: зб. наук. пр..- Київ
Mistectvoznavčì zapiski

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дизайн

  4. Легенький Ю. Г., Ареф’єва Є. Ю. Етномистецькі традиції в моді та музиці як фактор формування національної ідентичності митця. - C. 3-9.
  5. Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація

  6. Чумаченко О. П. Перфомансність як засіб створення артоб’єктів у творчості сучасних українських художників. - C. 10-15.
  7. Хореографія

  8. Рой Є. Є., Рой В. Є. Динаміка формування української народно-сценічної хореографії та її прояв у творчості Павла Вірського (на прикладі Державного ансамблю танцю України 1950 – 1960-х рр.). - C. 16-22.
  9. Щур Л. Б. Збереження народної хореографічної культури Західного Поділля (на матеріалі діяльності танцювального ансамблю "Веснянка" Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка).
  10. Перова Г. О., Хоцяновська Л. Ф. Твори Лесі Українки на вітчизняній балетній сцені. - C. 29-34.
  11. Музичне мистецтво

  12. Антоненко О. М., Антоненко М. М. Духовна музика православної традиції в системі фестивалів академічної музики України на зламі ХХ – ХХІ століть. - C. 35-40.
  13. Дубровний Т. М. Grassroots як мистецька категорія української культури XVII – XIХ століть. - C. 41-46.
  14. Єрьоменко А. Ю. Циклічні форми у творчості Анатолія Гайденка: жанрово-стильові особливості. - C. 47-53.
  15. Журба В. В., Журба Я. О. Особливості функціональності гармонічного звороту ІІ – V ступенів як основного елемента музичної лексики джазу. - C. 54-59.
  16. Кулиняк М. А. "Мадонна Україна" в естрадній пісні Івана Карабиця: погляд крізь призму національного колективного мислення. - C. 60-65.
  17. Микуланинець Л. М. Біографія митця: від особистісно-творчого досвіду до соціокультурної пам’яті. - C. 66-70.
  18. Степурко В. І. Синтез філософсько-естетичних і психологічних наративів у творчості сучасних українських композиторів. - C. 71-78.
  19. Ужинський М. Ю., Ковалик Б. В. Історичні етапи розвитку музичного мистецтва в контексті науково-технічного прогресу. - C. 79-83.
  20. Чжоу Х. Ретроспектива розвитку українського музичного мистецтва в період із XVIII до XXI ст.. - C. 84-89.
  21. Мальцева О. В. Особливості викладання джазової імпровізації для естрадних вокалістів музичних коледжів. - C. 90-95.
  22. Овсяннікова Н. Ю. Жанрово-стильові новації у творчості українських естрадних співаків. - C. 96-100.
  23. Шумілова В. В. Мистецький феномен Ігоря Іващенка: новий вимір осмислення. - C. 101-104.
  24. Єлисєєва К. Ю. Деякі проблеми інтерпретації партити №1 BWV 825 Й. С. Баха у виконанні на фортепіано, клавесині, клавікорді, органі. - C. 105-110.
  25. Кузнецова О. О. Рецепції Миколи Лисенка у візуальних артефактах митців Галичини. - C. 111-117.
  26. Сунь Ж. Синкретизм пісні-арії-гімну в сольних номерах примітивістського мислення К. Орфа. - C. 118-122.
  27. Сценічне мистецтво

  28. Ян І. М. Драматургічні новації в українському музично-драматичному театрі на початку ХХ століття. - C. 123-126.
  29. Никоненко Р. М. Вплив розвитку сценографії на художньо-образне трактування в пластичній режисурі. - C. 127-132.
  30. Белименко Л. І. Жанрова та естетична специфіка сучасного дитячого мюзиклу. - C. 133-137.
  31. Гринчак Г. С. Сценічна мова під час роботи над постановкою п’єси в перекладі з англомовного оригіналу. - C. 138-144.
  32. Соколенко Н. В. Культурно-історичні передумови створення нового українського театру (кінець XIX – початок ХХ століття). - C. 145-150.
  33. Погребняк Г. П. Цирк як середовище екранної дії у творчості сучасних режисерів. - C. 151-158.
2022
Вип. 42
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського