Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72102/2022/41<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Мистецтвознавчі записки : зб. наук. пр..- Київ Mistectvoznavčì zapiski- Титул.
- Зміст.
Дизайн
- Демессіе М. К. Актуальні напрями у формуванні сучасного образу архітектури інтер'єрів. - C. 3-7.
- Попова О. В. Сценічний дизайн як інструмент режисерського рішення. - C. 8-14.
- Чередник А. Ю., Варивончик А. В. Дизайн готельно-рестораних комплексів в умовах пандемії COVID-19. - C. 15-20.
Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
- Денисюк Ж. З. Вишиванка як об’єкт україноцент-ричного наративу та національно-культурної ідентичності в інформаційному просторі. - C. 21-28.
- Ло С. "Паломництво в Дуньхуан" – з нагоди 30-річчя Академії живопису Ганьсу. - C. 29-33.
- Тимошенко Н. І. Збірка іконопису в музеї Івана Гончара: спадкоємність традицій колекціонування. - C. 34-39.
- Долеско С. В. Мистецький образ українського народного костюма в жанровому портреті українських художників (російсько-українська війна 2022 р.). - C. 40-47.
Хореографія
- Павлюк Т. С. Розвиток бальної хореографії в кавказьких країнах у другій половині ХХ – початку ХХІ століття. - C. 48-51.
- Рой Є. Є., Рой В. Є. Творчість Павла Вірського – симбіоз хореографічного і театрального мистецтва XX століття. - C. 52-61.
- Драч Т. Л., Погребняк М. М. Західноукраїнські хореографи – представники танцю модерн сьогодення. - C. 62-66.
Музичне мистецтво
- Козлін В. Й., Грищенко В. І. Band-in-a-Box-програма для створення композицій у жанрах популярної музики. Ч. 2. - C. 67-73.
- Фрайт О. В. "Вірю в Бетовена!": музична компонента журналістики Степана Чарнецького. - C. 74-79.
- Єрьоменко А. Ю., Єрьоменко Н. О. До проблеми перекладень та інтерпретації поліфонічних творів Й. С. Баха на бандурі. - C. 80-85.
- Заря С. В. Засоби виразності в рекламному аудіовізуальному творі. - C. 86-90.
- Микуланинець Л. М. Втілення категорій постмодернізму в біографії митця. - C. 91-95.
- Романчишин В. Г. Кобзарство як унікальне явище української національної музичної культури. - C. 96-101.
- Шевченко О. Г. Концепт "ф’южн" у сучасній рок-музиці України. - C. 102-107.
- Бобул І. В. World music: на перетині глобального та етнокультурного. - C. 108-115.
- Книшова Т. П. Жанрово-стильові метаморфози циклу "Чарівний ріг хлопчика" в німецько-австрійській музично-історичній традиції XIX – початку ХХ століть. - C. 116-122.
- Коресандович Н. М. Специфіка діяльності концертмейстера в хореографічному ансамблі: психолого-педагогічний аспект. - C. 123-128.
- Аксютіна В. В. Балет Юрія Шевченка "За двома зайцями": музичні та літературні перетини. - C. 129-133.
- Ван С. Духовно-естетичні та стильові настанови творчої діяльності Кароля Шимановського. - C. 134-140.
- Спольська О. В. Роль В. Вшелячинського та його вихованців у становленні фортепіанного виконавства в Тернополі. - C. 141-145.
- Сунь Ж. Мадригальна основа ліризму української пісні. - C. 146-152.
Сценічне мистецтво
- Погребняк Г. П. Сцена як обшир мистецьких розвідок режисера-автора. Ч. 2. М. Форман, А. Хічкок: театр як захоплення. - C. 153-158.
- Ян І. М. Роль національної театрально-критичної думки в процесі конституювання українського музично-драматичного театру кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 159-164.
- Барнич М. М., Сливка І. В. Особливості творчої діяльності актора театру та кіно. - C. 165-170.
- Косінова О. М., Капустянська О. М. Мистецька практика технічних компонентів монологічного мовлення акторів. - C. 171-176.
- Донченко Н. П., Будяченко Д. С. Світоглядно-мистецькі складові інноваційної концепції театру французького режисера Жака Копо. - C. 177-182.
- Винар О. Б. Експлікація поняття "вербальні засоби акторської виразності" в категоріальному мистецтвознавчому дискурсі. - C. 183-188.
| 2022 | | Вип. 41
|
|
|
|