Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72102/2018/34<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Мистецтвознавчі записки
: зб. наук. пр..- Київ
Mistectvoznavčì zapiski

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Білякович Л. М. Циклічна динаміка моди: теоретико-методологічні засади і перспективи прогнозування на зламі ХХ – ХХІ ст.. - C. 3-11.
  4. Коваленко Є. Я. Передумови виникнення культури індустріального менеджменту. - C. 11-24.
  5. Руденко С. Б. Спокутування "музейних гріхів" Т. Шоли як напрям інженерної музеології. - C. 24-32.
  6. Стрельчук В. О., Іващенко І. В. Святкова народна культура Франції: історична ретроспектива становлення та розвитку. - C. 33-42.
  7. Хлистун О. С. Сутнісні особливості акторського перевтілення. - C. 43-51.
  8. Холодинська С. М. Динаміка розвитку осмислення проблеми синтезу мистецтв: "Поезомалярство" як об’єкт дослідження. - C. 51-59.
  9. Куцак С. А. Становлення моделі масового свята в тоталітарному суспільстві. - C. 60-70.
  10. Воронік Д. С. Конструювання образу героя в українському кіно періоду незалежності. - C. 71-78.
  11. Варивончик А. В. Становлення "Укрхудожпрому" в контексті розвитку традиційних народних мистецтв. - C. 79-89.
  12. Косів В. М. Український радянський плакат 1945–1989 рр.: стилістичні зміни національної ідентифікації. - C. 89-95.
  13. Косів Р. Р. Іконографія пророчого ярусу іконостасів риботицьких майстрів (1680–1760-і рр.). - C. 96-103.
  14. Лосик Г. І. Художні та композиційні особливості вишивки Опілля та бойківського Підгір’я кінця ХІХ – ХХ століття. - C. 103-111.
  15. Моженко М. В., Прядко О. М. Віртуальна реальність: від технології до мистецтва. - C. 112-122.
  16. Мячкова Т. О. Іван Дряпаченко: особистість художника та філософсько-релігійні аспекти творчості. - C. 122-133.
  17. Паранько Н. П., Ніколаєва Т. В. Художньо-образні особливості українських свит у творчій спадщині Домініка Де ля Фліза (середина XIX ст.). - C. 134-140.
  18. Павлюк Т. С. Проблематика національної ідентичності в процесі стандартизації англійського стилю бального танцю. - C. 141-150.
  19. Підлипська А. М. Український народно-сценічний танець "Гопак": науково-теоретичний та художньо-критичний аспекти. - C. 151-158.
  20. Шумакова С. М. Сценічне мистецтво: логіка актуального осмислення. - C. 158-166.
  21. Білаш О. С. Роль сценічної діяльності Елеонори Стебляк у розвитку вітчизняного балетного мистецтва другої половини ХХ – початку ХХІ століть. - C. 167-174.
  22. Вишотравка Л. І. Роль творчості Олега Сталінського у формуванні вітчизняної школи чоловічого балетного виконавства першої половини ХХ ст.. - C. 175-181.
  23. Домбругова Н. М. Семіотика саунд-дизайну в кіно. - C. 182-190.
  24. Перова Г. О. Наукове осмислення українського народного танцю: від витоків до сьогодення. - C. 190-198.
  25. Пономаренко І. В. Сучасні тенденції режисури оперних вистав. - C. 199-207.
  26. Шумілова В. В. Творчість Павла Вірського в сучасному науковому дискурсі. - C. 208-214.
  27. Левенко О. Ю. Вистава "В саду світла" театру-студії "Міст" за творами Г. Сковороди: смислові концепти та музично-драматичне рішення. - C. 214-222.
  28. Новосад Х. Н. Проблеми творчої та організаційно-практичної діяльності композитора драматичного театру в осмисленні Олександра Радченка. - C. 222-230.
  29. Батанов В. Ю. Поняття "сукупності" і "спектральності" у творчій діяльності С. Кусевицького. - C. 231-240.
  30. Хіль О. М. Внесок українських авторів в розвиток дитячо-юнацької музики в ХХ столітті (на прикладі аналізу фортепіанного концерту В. Косенка). - C. 241-249.
  31. Шевченко Л. М. Концерти Л. Бетховена як репертуарний стрижень програм піаністів Одеси. - C. 249-260.
  32. Ярошенко І. В. Напрямки та специфіка професійної музичної культури Буковини другої половини ХХ століття. - C. 260-267.
  33. Злотник О. Й. Перцептуальний простір функціонування музичного твору. - C. 267-273.
  34. Борисенко Т. В. Стилістичний аналіз фортепіанних мініатюр Миколи Сільванського. - C. 274-283.
  35. Гарькава І. О. Християнська тематика у творчості Юрія Іщенка. - C. 284-291.
  36. Бакумець А. Ю. Концепція циклічності у хорових творах з назвою "Пори року" (на матеріалі музики українських композиторів другої половини ХХ століття). - C. 292-301.
  37. Гриненко С. М. Гітарний оркестр: історія формування та сучасний стан. - C. 302-309.
  38. Овсянніков В. Г. Відеокліпи українських поп-рок-виконавців: від гламуру до соціальної проблематики. - C. 310-318.
  39. Романец Д. О. Особливості музичної драматургії дитячої опери Ігоря Щербакова "Пастка для Відьми". - C. 319-329.
  40. Шевчук Б. М. Музичний портрет: огляд розвитку жанру у фортепіанному мистецтві та проблеми типології. - C. 329-337.
2018
Вип. 34
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського