Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72102/2013/24<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Мистецтвознавчі записки
: зб. наук. пр..- Київ
Mistectvoznavčì zapiski

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Музикознавство

  4. Ржевська М. Ю. Риси симфонічної творчості Геннадія Ляшенка. - C. 3-8.
  5. Степурко В. І. "Концерт для флейти та камерного оркестру (пам’яті Олега Ківи)" Ігоря Щербакова: мистецька інтроверсія. - C. 9-15.
  6. Фадєєва К. В. Музичні комп’ютерні технології в історичному та сучасному аспектах. - C. 15-23.
  7. Юферова Г. В. Музичні комп’ютерні технології та виконавське мистецтво. - C. 23-31.
  8. Сітарська Ю. О. Різдвяний гімн св. Амвросія Медіоланського "Intende Qui Regis Israel" як приклад асиміляції східнохристиянської церковно-святкової традиції на заході. - C. 32-39.
  9. Гуральна С. С. Літургія із "Співаника" (1911) В. Матюка та її вплив на церковну музичну культуру Східної Галичини. - C. 40-46.
  10. Стронько Б. Ю. Темпоральні аспекти оркестровки. - C. 46-53.
  11. Супрун О. В. Поєднання джазу та класики в контексті "музики ECM". - C. 53-59.
  12. Теребун Д. С. Мистецтво джазу у діалогах з європейською музичною традицією. - C. 59-66.
  13. Зварич А. А. До проблеми семіотичної сутності музичної мови. - C. 66-75.
  14. Латковська Н. В. Онуте Нарбутайте: діалог з Моцартом. - C. 76-84.
  15. Молчанова Т. О. Історико-соціальні умови формування мистецтва піаніста-концертмейстера в Україні. - C. 84-97.
  16. Пруднікова Л. П. Художній світ концерту для фортепіано та струнних Альфреда Шнітке та його втілення у виконавській інтерпретації. - C. 97-104.
  17. Кириленко Я. О. Функції творчої особистості диригента-інтерпретатора як основа хорової вистави. - C. 105-112.
  18. Горбачевська Я. П. Дискурс альтових транскрипцій першої половини ХХ століття. - C. 112-119.
  19. Харченко О. І. Київські концерти духовної музики кінця ХІХ – початку ХХ століть (за матеріалами київської преси 1900-1917 років). - C. 120-127.
  20. Чень Жуньсюань Вплив імпресіонізму на фортепіанні твори тайванських композиторів. - C. 127-134.
  21. Мистецтво театру і кіно

  22. Фіалко В. О. Образне переосмислення національного у творчості українських режисерів і сценографів українського театру 70-х років ХХ століття. - C. 135-147.
  23. Крипчук М. В. Розвиток сучасних фестивалів мистецтв на Луганщині початку ХХІ століття. - C. 148-153.
  24. Сун Жуй Лун Російські театри опери та оперети в музичному житті Харбіна першої третини ХХ століття. - C. 153-160.
  25. Данчук О. Л. Принципи організації театральних колективів. - C. 160-165.
  26. Заря С. В. Музика як визначальний чинник ефективності телевізійного рекламного відеоролика. - C. 165-174.
  27. Проблеми пластичного, ужиткового та хореографічного мистецтва

  28. Христолюбова Т. П. "Картини-двійники" К. С. Петрова-Водкіна. - C. 175-180.
  29. Архарова Н. О. Доля натюрморту в живописі ХХ століття: шлях до метафізичного образу. - C. 181-187.
  30. Петрушевська Н. І. Історичний аспект техніки камео гласс. - C. 187-195.
  31. Паславська Л. О. Композиційні особливості керамічних мисок Полтавщини кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 195-202.
  32. Шумакова С. М. Генезис Харківської школи циркового мистецтва в контексті становлення цирку Харкова. - C. 203-210.
  33. Щербаков В. В. Комунікативна функція танцю в історичному вимірі. - C. 210-218.
  34. Захарчук Н. В. Творча концепція балетмейстера Миколи Трегубова. - C. 218-226.
  35. Кіндер К. Р. Символообрази рослин в українському танцювальному фольклорі. - C. 226-233.
  36. Питання культурології

  37. Савчин Л. М. Композиція мегакультурного простору: теоретичне обґрунтування поняття. - C. 234-241.
  38. Тукова І. Г. Розвиток музичного мистецтва ХХ століття у співвідношенні з некласичною науковою парадигмою. - C. 241-248.
  39. Черніговець О. М. Традиційна культура як основа функціонування видовищно-ігрових форм народної творчості (на матеріалі Північно-Західного регіону України, друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 248-257.
  40. Сичова О. В. Типи мистецьких фестивалів і конкурсів у сучасній Україні. - C. 257-262.
  41. Філософія культурно-мистецької освіти

  42. Станіславська К. І. Формування екранної культури студента: до постановки питання. - C. 263-270.
  43. Романенко А. Р. Формування творчої індивідуальності В.В. Пухальського: мінський період життя музиканта в аспекті біографізму. - C. 270-278.
  44. Хроніка та бібліографія

  45. Садовенко С. М. V Міжнародна науково-практична конференція "Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: дискурси і дискусії". - C. 279-284.
  46. Бентя Ю. В. "Есть тонкие властительные связи…" Рецензія на монографію Валентини Реді "Есть тонкие властительные связи…" Интегратиые процессы в музыке Серебряного века. – Київ: НАКККіМ, 2010. – 320 с.. - C. 284-285.
  47. Зінькевич О. С. Згадати своїх вчителів…. - C. 285-288.
2013
Вип. 24

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського