Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72083/2013/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний процес: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогіка

  4. Беспарточна О. І. Використання досвіду Російської Федерації при створенні національної системи кваліфікацій України. - C. 5-10.
  5. Богданець-Білоскаленко Н. І. Використання науково-методичних ідей Якова Чепіги у практичній діяльності сучасної початкової школи. - C. 11-19.
  6. Бусько М. Б. Навчання іммігрантів у Канаді. - C. 20-28.
  7. Гаращенко Л. В. Цінність здоров’я дітей дошкільного віку як чинник гуманістичного виховання. - C. 29-37.
  8. Довмантович Н. Г. До проблеми використання компетентнісного підходу у медичному училищі. - C. 38-44.
  9. Дуганець В. І. Педагогічні умови формування системи обліку практичного навчання. - C. 45-57.
  10. Жижко О. А. До проблеми професійного навчання маргіналів у Латинській Америці. - C. 58-64 .
  11. Зданевич Л. В. Прояви мовленнєвої пасивності дітей 5-го року життя як показник комунікативної дезадаптації. - C. 65-75 .
  12. Іонова О. М. Формування національного світогляду молодших школярів в сучасній педагогічній науці. - C. 76-82.
  13. Качур А. М. Філософські засади вивчення української мови у початковій школі. - C. 83-90.
  14. Кашпур Т. О. Підготовка майбутнього інженера-педагога до виховної діяльності у професійно-технічних навчальних закладах. - C. 91-97.
  15. Козак Л. В. Структурно-компонентна модель підготовки майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології до інноваціної професійної діяльності. - C. 98-110.
  16. Кульбашна Я. А. Cамостійна робота у формуванні професійної компетентності майбутніх стоматологів. - C. 111-118.
  17. Лавриненко О. В. Самоосвітня діяльність – провідний вид навчальної діяльності сучасної вечірньої школи. - C. 119-129.
  18. Максимова Л. П. Модель забезпечення якості професійної підготовки майбутніх економістів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 130-138.
  19. Назола О. В. Роль усного коригувального зворотного зв’язку у навчанні студентів іноземної мови. - C. 139-147.
  20. Панченко А. Г. Підготовка спеціалістів районного управління освіти до здійснення оцінювання діяльності загальноосвітньго навчального закладу. - C. 148-155.
  21. Пащенко С. Ю., Мацкевич Ю. Р. Розвиток професійної самосвідомості молодого викладача вищого навчального закладу. - C. 156-165.
  22. Тригуб І. І. Становлення соціології освіти як галузі наукового знання. - C. 166-174.
  23. Психологія

  24. Драговоз О. С. Психологічний супровід впровадженя компетентнісного підходу в навчання молодших школярів. - C. 175-187.
  25. Ковалевська А. О. Програма психологічної корекції страхів молодших школярів засобами образотворчої діяльності. - C. 188-195.
  26. Коханова О. П. Партнерство як фактор соціалізації особистості. - C. 196-204.
  27. Москальов М. В. Вплив організаційної культури на входження фахівців в освітню організацію. - C. 205-214.
  28. Помиткіна Л. В. Особливості готовності студентів до прийняття стратегічного життєвого рішення з професійного самовизначення. - C. 215-225.
2013
Вип. 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського