Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2022/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Шаповалова О., Парфілова С., Павлущенко Н. Теоретичні аспекти виховання самостійності дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності. - C. 6-12.
  4. Скрипник С., Рибак В. Вплив інтерактивної технології "Світове кафе" на формування типів мислення, рівнів креативності та на рівень навчальних досягнень учнів з біології у 8 класі. - C. 13-20.
  5. Валько Т. Рольова гра як засіб формування уявлень про сім’ю у підлітків з інтелектуальними порушеннями. - C. 21-27.
  6. Михальська С., Миронова С. Самооцінка власної діяльності як умова підвищення професійної компетентності корекційних педагогів. - C. 28-34.
  7. Плугіна А. Теоретико-методичні засади розвитку критичного мислення у молодших школярів. - C. 35-41.
  8. Ткачук Л., Ткачук М. Гуманізація управління закладом освіти в умовах модернізації національної системи освіти України з позицій людиноцентристського підходу. - C. 42-48.
  9. Пахомова Н., Баранець І. Ефективність методики формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією. - C. 49-59.
  10. Матвійчук І. Вивчення розумових операцій як основа планування корекційного складника на уроках географії. - C. 60-67.
  11. Алексеєва Н. Особливості стимулювання пізнавальної активності учнів початкової школи засобами кольоротерапії. - C. 68-75.
  12. Безлюдна Н. Особливості національно-патріотичного виховання молодших школярів в умовах воєнного стану. - C. 76-83.
  13. Волошина Г. Підвищення рівня мовленнєвої культури другокласників засобами фразеологізмів. - C. 84-90.
  14. Дудник Н. Шляхи формування національної ідентичності майбутніх педагогів в умовах воєнного стану. - C. 91-98.
  15. Кравченко О. Соціально-виховна робота зі студентською молоддю в умовах дистанційного навчання, зумовленого воєнним станом. - C. 99-108.
  16. Мелентьєв О. Історіографічні аспекти формування гармонійно розвиненої особистості підлітка засобами трудового виховання. - C. 109-115.
  17. Роєнко Л. Розвиток мовлення молодших школярів за допомогою наочних моделей В. Проппа. - C. 116-122.
  18. Войтовська А. За межами бінарності: як навчання дітей гендерних аспектів може допомогти знизити рівень сексизму. - C. 123-128.
  19. Hritchenko T. Theoretical Aspects of the Problem of Organizing Pupils’ Educational Research Activities in Primary School. - C. 129-138.
  20. Loiuk O. Psychological and Pedagogical Aspects of Junior Schoolchildren’s Research Activities Organization in the Educational Process. - C. 139-148.
2022
Вип. 2 (8)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського