Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2021/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Лі Ц. Теоретичне обґрунтування моделі формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 6-12.
  4. Постоленко І. Практична реалізація освітніх програм у сучасних школах Великої Британії. - C. 13-19.
  5. Житнік Т. Критерії оціннювання рівня сформованості художніх цінностей у дитини старшого дошкільного віку. - C. 20-27.
  6. Залізняк А. Засоби фізичного виховання в педагогічному процесі закладу дошкільної освіти. - C. 28-34.
  7. Бондар Ю. Діагностичний інструментарій для визначення рівнів сформованості творчих умінь молодших школярів. - C. 35-41.
  8. Корж-Усенко Л., Сидоренко О., Чикалова М. Особливості розвитку недержавної вищої школи в країнах США та Великобританії. - C. 42-49.
  9. Павлова О. Витоки партнерського підходу в діяльності педагогів-новаторів другої половини ХХ століття. - C. 50-58.
  10. Кириленко К., Стратюк В., Бойко Л., Бенюк О., Кундеревич О. Використання платформи Moodle з метою формування комунікативної компетентності в процесі викладання курсу "Філософія" у закладах вищої освіти. - C. 59-72.
  11. Казак Ю. Особливості використання smart-технологій у професійній підготовці майбутніх учителів німецької мови. - C. 73-78.
  12. Сергейко С. Программа профессиональной самореализации педагогов, работающих с одаренными детьми. - C. 79-86.
  13. Березовська Л. Теоретичні засади підготовки студентів магістратури до викладання фахових методик дошкільної освіти. - C. 87-97.
  14. Аверіна К. Актуальні аспекти розвитку соціально-комунікативної активності здобувачів вищої освіти. - C. 98-104.
  15. Безлюдний Р., Безлюдна В. Іншомовна підготовка студентської молоді у Європейському Союзі: аналіз окремих досліджень. - C. 105-111.
  16. Любар Р. Структурні компоненти професійної самосвідомості майбутніх фахівців. - C. 112-118.
  17. Макарчук В. Педагогічна творчість як значимий компонент у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. - C. 119-125.
  18. Таблер Т. Використання комп’ютерних засобів розвитку мотивації учнів до вивчення математики: критерії ефективності. - C. 126-136.
  19. Безлюдна Н., Дудник Н. Формування soft skills у майбутніх педагогів як умова реалізації професійного стандарту вчителя. - C. 137-143.
  20. Юник І. Фази життєвого циклу бренду науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти. - C. 144-151.
  21. Кірдан О., Кірдан О. Формування soft skills здобувачів вищої освіти в освітньому процесі закладу вищої освіти. - C. 152-160.
  22. Скрипник С. Науково-методичні засади використання методу проєктів при навчанні "Біології і екології" в старшій школі та "Основ здоров’я" у середній школі. - C. 161-169.
  23. Волошин П., Волошина Г. Виховання громадянськості молодших школярів на інтегрованих уроках мистецтва. - C. 170-177.
  24. Лисенко Т., Шпіца Р. Педагогічний потенціал інтегрованих уроків мистецтва у форматі Нової української школи. - C. 178-185.
  25. Ткачук М. Безперервна освіта як загальносвітова людиноцентриcтська тенденція сучасності. - C. 186-192.
  26. Ткачук Л. Історичний аспект становлення і розвитку педагогіки партнерства. - C. 193-201.
  27. Бербец В. Роль етичних принципів та норм у процесі професійного самовизначення учнівської молоді на уроках технологій. - C. 202-208.
  28. Ткачук С., Мельник О. Використання інформаційно-методичного забезпечення студентами закладів професійної освіти. - C. 209-215.
  29. Денисюк М., Коберник О. Здатність до роботи в команді як сучасна професійна компетентність педагогічного працівника. - C. 216-223.
  30. Мартинюк М., Миколайко В., Підгорний О., Хитрук В. Добір і конструювання змісту навчальних матеріалів зі шкільної природничої освіти в контексті сучасних провідних освітніх парадигм (на прикладі вивчення основ спеціальної теорії відносності в ЗЗСО). - C. 224-239 .
  31. Щербань І., Савченко В. Сутність поняття "дослідницька компетентність" у вітчизняній та зарубіжній літературі. - C. 240-247.
2021
Вип. 2 (6)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського