Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2021/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи : зб. наук. пр..- Умань Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi- Титул.
- Зміст.
- Лі Ц. Теоретичне обґрунтування моделі формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 6-12.
- Постоленко І. Практична реалізація освітніх програм у сучасних школах Великої Британії. - C. 13-19.
- Житнік Т. Критерії оціннювання рівня сформованості художніх цінностей у дитини старшого дошкільного віку. - C. 20-27.
- Залізняк А. Засоби фізичного виховання в педагогічному процесі закладу дошкільної освіти. - C. 28-34.
- Бондар Ю. Діагностичний інструментарій для визначення рівнів сформованості творчих умінь молодших школярів. - C. 35-41.
- Корж-Усенко Л., Сидоренко О., Чикалова М. Особливості розвитку недержавної вищої школи в країнах США та Великобританії. - C. 42-49.
- Павлова О. Витоки партнерського підходу в діяльності педагогів-новаторів другої половини ХХ століття. - C. 50-58.
- Кириленко К., Стратюк В., Бойко Л., Бенюк О., Кундеревич О. Використання платформи Moodle з метою формування комунікативної компетентності в процесі викладання курсу "Філософія" у закладах вищої освіти. - C. 59-72.
- Казак Ю. Особливості використання smart-технологій у професійній підготовці майбутніх учителів німецької мови. - C. 73-78.
- Сергейко С. Программа профессиональной самореализации педагогов, работающих с одаренными детьми. - C. 79-86.
- Березовська Л. Теоретичні засади підготовки студентів магістратури до викладання фахових методик дошкільної освіти. - C. 87-97.
- Аверіна К. Актуальні аспекти розвитку соціально-комунікативної активності здобувачів вищої освіти. - C. 98-104.
- Безлюдний Р., Безлюдна В. Іншомовна підготовка студентської молоді у Європейському Союзі: аналіз окремих досліджень. - C. 105-111.
- Любар Р. Структурні компоненти професійної самосвідомості майбутніх фахівців. - C. 112-118.
- Макарчук В. Педагогічна творчість як значимий компонент у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. - C. 119-125.
- Таблер Т. Використання комп’ютерних засобів розвитку мотивації учнів до вивчення математики: критерії ефективності. - C. 126-136.
- Безлюдна Н., Дудник Н. Формування soft skills у майбутніх педагогів як умова реалізації професійного стандарту вчителя. - C. 137-143.
- Юник І. Фази життєвого циклу бренду науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти. - C. 144-151.
- Кірдан О., Кірдан О. Формування soft skills здобувачів вищої освіти в освітньому процесі закладу вищої освіти. - C. 152-160.
- Скрипник С. Науково-методичні засади використання методу проєктів при навчанні "Біології і екології" в старшій школі та "Основ здоров’я" у середній школі. - C. 161-169.
- Волошин П., Волошина Г. Виховання громадянськості молодших школярів на інтегрованих уроках мистецтва. - C. 170-177.
- Лисенко Т., Шпіца Р. Педагогічний потенціал інтегрованих уроків мистецтва у форматі Нової української школи. - C. 178-185.
- Ткачук М. Безперервна освіта як загальносвітова людиноцентриcтська тенденція сучасності. - C. 186-192.
- Ткачук Л. Історичний аспект становлення і розвитку педагогіки партнерства. - C. 193-201.
- Бербец В. Роль етичних принципів та норм у процесі професійного самовизначення учнівської молоді на уроках технологій. - C. 202-208.
- Ткачук С., Мельник О. Використання інформаційно-методичного забезпечення студентами закладів професійної освіти. - C. 209-215.
- Денисюк М., Коберник О. Здатність до роботи в команді як сучасна професійна компетентність педагогічного працівника. - C. 216-223.
- Мартинюк М., Миколайко В., Підгорний О., Хитрук В. Добір і конструювання змісту навчальних матеріалів зі шкільної природничої освіти в контексті сучасних провідних освітніх парадигм (на прикладі вивчення основ спеціальної теорії відносності в ЗЗСО). - C. 224-239 .
- Щербань І., Савченко В. Сутність поняття "дослідницька компетентність" у вітчизняній та зарубіжній літературі. - C. 240-247.
| 2021 | | Вип. 2 (6)
|
|
|
|