Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2020/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи : зб. наук. пр..- Умань Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi- Титул.
- Зміст.
- Бондаренко В. Соціально-комунікативна активність молодших школярів у контексті освітньої парадигми Нової української школи. - C. 6-14.
- Глуханюк В., Соловей В., Цвілик С. Педагогічне проектування екологічно-технологічної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти. - C. 15-24.
- Григоренко Т., Захаревич М. До проблеми формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів-філологів. - C. 25-32.
- Заїка О. Створення креолізованих текстів під час навчання "геометрії" у 7 класі. - C. 33-41.
- Замятна О. Моніторинг працевлаштування випускників у контексті діагностики їхньої професійної адаптації (міжнародний досвід). - C. 42-48.
- Іщенко Л., Дука Т., Підлипняк І. Забезпечення наступності у формуванні цілісного сприйняття природи старшими дошкільниками та молодшими школярами. - C. 49-58.
- Коберник Г., Коберник О., Волошина Г. Стимулювання навчально-пізнавальної активності молодших школярів в умовах парної та групової форм роботи на уроці. - C. 59-66.
- Коваль Д. Необхідні і достатні правові знання майбутнього вчителя історії і правознавства. - C. 67-74.
- Кушнір В. Комунікативна компетентність вихователя у співпраці з батьками: теоретичний аспект. - C. 75-83.
- Лисогор Л., Павлик О., Харламова Т. Науково-методична оцінка якості сучасного підручника як показник професійної компетентності вчителя НУШ. - C. 84-92.
- Ляховська Ю. Формування громадянськості у майбутніх учителів іноземної мови. - C. 93-103.
- Марків В., Онищенко І. Історико-педагогічні джерела підготовки вчителів початкових класів у системі середньої педагогічної освіти в Східній Україні на початку ХХ століття. - C. 104-110.
- Матвеєва Н. Особливості організації дистанційного навчання учнів з порушеннями розвитку в умовах карантину. - C. 111-118.
- Пономаренко С. Взаємозалежність екологічної культури та екологічної освіти. - C. 119-128.
- Семенчук В. Реалізація міжпредметних зв’язків у процесі вивчення "музичної інформатики". - C. 129-139.
- Шуляк А. Особливості професійної діяльності учителя інформатики. - C. 140-149.
- Boichevska I., Veremiuk L. Pedagogy of action: a comparative analysis of V. A. lay’s and K. D. Ushynsky’s pedagogical work. - C. 150-157.
| 2020 | | Вип. 2 (4)
|
|
|
|