Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2020/1(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андреєв А. Застосування методики EuroComGerm "Die Sieben Siebе" у сучасній українській школі". - C. 6-14.
  4. Бойко Я. Зарубіжний досвід застосування цифрових технологій на уроках англійської мови в початковій школі. - C. 15-21.
  5. Браславська О., Герасименко О. Умови успішної підготовки учнів до вибору сфери майбутньої професійної діяльності. - C. 22-28.
  6. Ващенко С., Мороз М. Гнучкий підхід до розробки навчально-методичних матеріалів для курсу іноземної мови професійного вжитку. - C. 29-35.
  7. Гагарін М. Основи проєктування виховної системи закладу загальної середньої освіти. - C. 36-41.
  8. Грітченко Т., Лоюк О. Система оволодіння майбутніми вчителями початкової школи технологією педагогічного спілкування. - C. 42-49.
  9. Дубовик В., Іщенко Г. Використання сучасних інструментів формувального оцінювання під час навчання лінійної алгебри студентів педагогічних університетів. - C. 50-58.
  10. Залізняк А., Гаврилюк С. Педагогічна взаємодія закладу дошкільної освіти та сім’ї у вихованні дітей дошкільного віку. - C. 59-64.
  11. Ільїна О. Особливості виховання гендерної культури молодших школярів. - C. 65-70.
  12. Комаровська О. Художнє пізнання та емоційний інтелект особистості: точки перетину в контексті мистецької освіти. - C. 71-78.
  13. Максимов О. До проблеми реалізації науково-педагогічного проєкту "Школа тьюторської майстерності" у системі освіти України. - C. 79-85.
  14. Мартинюк О., Лисак Г. Модель "перевернутого" навчання у викладанні лінгвістичних дисциплін майбутнім учителям англійської мови. - C. 86-93.
  15. Мусафір В. Психолого-педагогічні засади вивчення лінгвокультурології із використанням фразеологізмів та стійких виразів німецької мови. - C. 94-101.
  16. Пагута М. Промислове шкільництво Східної Галичини: аксіологічні засади змісту освіти (друга половина ХІХ ст. – 1918 рр.). - C. 102-108.
  17. Подпльота С. Виховна роль тьютора в сучасних закладах вищої освіти України. - C. 109-119.
  18. Резніченко І., Пісняк В. Екскурсія як форма інклюзивного туризму для молодших школярів з особливими освітніми потребами. - C. 120-126.
  19. Ткаченко І. Технічна та методична зіставна екзерсису народно-сценічного танцю в процесі фахової підготовки. - C. 127-134.
  20. Фурдуй С., Замашкіна О. Потенційні можливості волонтерської діяльності в інклюзивному соціокультурному середовищі. - C. 135-143.
  21. Якубовська М., Грицай М. Система сучасних проєктних технологій в архетипі поєднання науки та практики життя. - C. 144-149.
2020
Вип. 1(2) (3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського