Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2020/1(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Балдинюк О. Особливості соціалізації молоді в "товаристві сприяння моральному, розумовому та фізичному розвитку молодих людей "Маяк”". - C. 6-14.
  4. Бойко О. Технології соціальної роботи в школі з сім’ями, які виховують дитину з інвалідністю. - C. 15-22.
  5. Бондаренко Т., Стеценко В. Особливості організації сільського шкільництва другої половини ХІХ – початку ХХ століття: на матеріалах історичного шляху освітянської справи села Іскрене, Черкащина. - C. 23-31.
  6. Бутиріна М., Скрипниченко М. Рівні демократичності завдань з дисципліни "Охорона праці в галузі освіти". - C. 32-39.
  7. Голуб Н., Голуб В. Формування корекційно-розвивального середовища для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах інклюзивного навчання. - C. 40-48.
  8. Гуров С. Технологія проведення діагностичної роботи зі студентами гуманітарних спеціальностей для підвищення рівня вихованості духовно-моральних цінностей. - C. 49-58.
  9. Єрмак Г., Колесникова І. Виховання моральних якостей дітей засобом традиційних сімейних цінностей. - C. 59-65.
  10. Іванова В. Технологічне забезпечення професійного розвитку фахівців дошкільної освіти в університетах Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії. - C. 66-71.
  11. Іщенко Л., Мельникова О. Роль превентивної педагогічної діяльності у формуванні моральних установок сучасних дошкільників. - C. 72-81.
  12. Криворотько А. Наукові підходи щодо розуміння ґендерного виховання. - C. 82-88.
  13. Мaєвський М., Осaдчeнко Т. Формувaння мотивaцiйно-цiннiсного вiдношeння студeнтa до фiзичної культури. - C. 89-96.
  14. Малишевська І., Чирва Г. Педагогічна діяльність вихователя в умовах інклюзивної дошкільної освіти. - C. 97-102.
  15. Марущак О., Зузяк Т., Казьмірчук Н. Дослідження технології формування у майбутніх педагогів художньо-естетичної компетентності засобами декоративно-ужиткового мистецтва. - C. 103-111.
  16. Муращенко О. Розвиток особистості вчителя початкових класів засобами активізації її професійної мобільності в системі післядипломної освіти. - C. 112-118.
  17. Підлісний Є. Реалізація педагогічних умов формування правової культури студентів в закладах вищої освіти. - C. 119-126.
  18. Пометун O., Гупан Н. Потенціал закритих і відкритих запитань у навчанні історії. - C. 127-139.
  19. Ткачук М. Ціннісні імперативи змісту сучасного українського національного виховання. - C. 140-145.
  20. Цибулько О. Духовна складова у навчальних процесах у зарубіжних закладах освіти. - C. 146-153.
  21. Ящук О. Особливості підготовки майбутніх вчителів початкової школи до використання ікт у професійній діяльності. - C. 154-160.
2020
Вип. 1(1) (3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського