Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2020/1(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи : зб. наук. пр..- Умань Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi- Титул.
- Зміст.
- Балдинюк О. Особливості соціалізації молоді в "товаристві сприяння моральному, розумовому та фізичному розвитку молодих людей "Маяк”". - C. 6-14.
- Бойко О. Технології соціальної роботи в школі з сім’ями, які виховують дитину з інвалідністю. - C. 15-22.
- Бондаренко Т., Стеценко В. Особливості організації сільського шкільництва другої половини ХІХ – початку ХХ століття: на матеріалах історичного шляху освітянської справи села Іскрене, Черкащина. - C. 23-31.
- Бутиріна М., Скрипниченко М. Рівні демократичності завдань з дисципліни "Охорона праці в галузі освіти". - C. 32-39.
- Голуб Н., Голуб В. Формування корекційно-розвивального середовища для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах інклюзивного навчання. - C. 40-48.
- Гуров С. Технологія проведення діагностичної роботи зі студентами гуманітарних спеціальностей для підвищення рівня вихованості духовно-моральних цінностей. - C. 49-58.
- Єрмак Г., Колесникова І. Виховання моральних якостей дітей засобом традиційних сімейних цінностей. - C. 59-65.
- Іванова В. Технологічне забезпечення професійного розвитку фахівців дошкільної освіти в університетах Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії. - C. 66-71.
- Іщенко Л., Мельникова О. Роль превентивної педагогічної діяльності у формуванні моральних установок сучасних дошкільників. - C. 72-81.
- Криворотько А. Наукові підходи щодо розуміння ґендерного виховання. - C. 82-88.
- Мaєвський М., Осaдчeнко Т. Формувaння мотивaцiйно-цiннiсного вiдношeння студeнтa до фiзичної культури. - C. 89-96.
- Малишевська І., Чирва Г. Педагогічна діяльність вихователя в умовах інклюзивної дошкільної освіти. - C. 97-102.
- Марущак О., Зузяк Т., Казьмірчук Н. Дослідження технології формування у майбутніх педагогів художньо-естетичної компетентності засобами декоративно-ужиткового мистецтва. - C. 103-111.
- Муращенко О. Розвиток особистості вчителя початкових класів засобами активізації її професійної мобільності в системі післядипломної освіти. - C. 112-118.
- Підлісний Є. Реалізація педагогічних умов формування правової культури студентів в закладах вищої освіти. - C. 119-126.
- Пометун O., Гупан Н. Потенціал закритих і відкритих запитань у навчанні історії. - C. 127-139.
- Ткачук М. Ціннісні імперативи змісту сучасного українського національного виховання. - C. 140-145.
- Цибулько О. Духовна складова у навчальних процесах у зарубіжних закладах освіти. - C. 146-153.
- Ящук О. Особливості підготовки майбутніх вчителів початкової школи до використання ікт у професійній діяльності. - C. 154-160.
| 2020 | | Вип. 1(1) (3)
|
|
|
|