Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2019/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Авраменко В., Пархета Л. Інноваційні технології формування мовленнєвої компетентності майбутніх педагогів. - C. 6-13.
  4. Бахмат Н. Проектування процесу підготовки майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти. - C. 14-21.
  5. Власова І. Фінансова самостійність університетів Литви. - C. 22-28.
  6. Дзекун Ю. Розвиток творчого потенціалу в контексті соціального становлення молоді. - C. 29-35.
  7. Дячук П., Перфільєва Л. Запровадження новітніх технологій у навчання школярів початкової школи в Україні та країнах Євросоюзу. - C. 36-42.
  8. Житнухіна К. Реалізація педагогічних умов формування відповідального ставлення до майбутньої професії у студентів педагогічного університету. - C. 43-49.
  9. Калиновська І. Компоненти та критерії готовності майбутнього психолога до роботи в інклюзивних закладах освіти. - C. 50-58.
  10. Кірдан О. Результати дослідження стану професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти. - C. 59-66.
  11. Колісніченко А. Розвиток педагогічної освіти у Нідерландах як фактор впливу на рівень досягнень здобувачів освіти. - C. 67-73.
  12. Костащук О. Особливості формування почуття честі у молодших школярів. - C. 74-80.
  13. Підвальна Ю. Формування готовності майбутніх соціальних працівників до роботи з людьми з інвалідністю. - C. 81-88.
  14. Пісняк В. Деякі підходи до вивчення розвитку інклюзивної освіти. - C. 89-94.
  15. Пічкур М. Бінарна специфіка образотворчої підготовки майбутніх фахівців мистецького профілю у вищій художньо-професійній школі. - C. 95-102.
  16. Полєхіна В. Парадигма сімейного виховання у творчій спадщині Василя Сухомлинського. - C. 103-112.
  17. Пукало М. Аналіз факторів академічної успішності майбутніх фахівців автотранспортного профілю. - C. 113-119.
  18. П’ясецька Н., Шпильова М. Формування у фахівця компетентності взаємодії з дітьми із особливими освітніми потребами. - C. 120-127.
  19. Роєнко Л. Підготовка вчителя до розвитку літературно-творчих здібностей молодших школярів. - C. 128-133.
  20. Сяська І. Застосування проектних технологій у процесі формування екологічної компетентності майбутніх учителів природничих дисциплін. - C. 134-140 .
  21. Терещук А. Формувальне оцінювання результатів навчання в проектно-технологічній діяльності учнів у закладах середньої освіти. - C. 141-146.
  22. Торчинська Т. Лінгводидактичні та психолого-педагогічні засади засвоєння учнями молодшого шкільного віку виражальних мовних засобів у текстах різних стилів. - C. 147-155.
  23. Умрихіна О. Сучасні тенденції професійної підготовки фахівців музичного мистецтва в умовах європейської освіти. - C. 156-162.
  24. Цимбал-Слатвінська С. Класифікація дітей з особливими освітніми потребами в аспекті професійної діяльності логопеда. - C. 163-171.
  25. Цокало І., Симоненко Н., Ахтирська Н. Критерії та показники підготовленості майбутніх учителів до індивідуально спрямованої фізкультурно-оздоровчої роботи у загальноосвітніх закладах. - C. 172-181.
2019
Вип. 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського