Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2018/59<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бучківська Г. Культурологічний аспект професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 8-20.
  4. Роєнко Л., Торчинська Т. Фахова підготовка майбутніх учителів до навчання української мови у початковій школі. - C. 21-28.
  5. Савченко Н. Теоретичні аспекти формування індивідуального іміджу майбутнього педагога. - C. 29-35.
  6. Титаренко В., Охріменко Л. Формування загальнокультурної компетентності майбутнього вчителя трудового навчання. - C. 36-42.
  7. Бєдакова С. Технологічний підхід до пізнання музичного твору. - C. 43-51.
  8. Залізняк А. Економічна соціалізація дошкільників. - C. 52-58.
  9. Зевченко Т., Дудик Н. Урахування вікових психофізіологічних особливостей розвитку молодших школярів для ефективного навчання читання іноземною мовою. - C. 59-69.
  10. Кифенко А. Аналіз результатів експериментального дослідження формування музично-слухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва в навчальному хоровому колективі. - C. 70-76.
  11. Коберник Г. Інтерактивне освітнє середовище як чинник самоствердження особистості молодшого школяра. - C. 77-83.
  12. Колодницька О. Проектні технології в процесі професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців закладів вищої освіти. - C. 84-91.
  13. Куценко С. Формування хореографічної культури студентів: етнокультурний підхід. - C. 92-98.
  14. Лавриченко Н. Фактор інтелекту в розвитку обдарованої особистості. - C. 99-111.
  15. Лоюк О. Основні результати дослідження проблеми формування суспільствознавчих понять у молодших школярів. - C. 112-122.
  16. Лупанова В. Сучасні дидактичні принципи музичної педагогіки в аспекті інструментального виконавства. - C. 123-130.
  17. Семчук С. Моральне становлення майбутніх фахівців дошкільної освіти засобами інтернет-технологій. - C. 131-137.
  18. Смірнова О., Пелих М. Формування національної свідомості майбутніх вчителів образотворчого мистецтва засобами декоративно-прикладного мистецтва (на прикладі художньої вишивки). - C. 138-146.
  19. Темченко Л. Музично-виконавська майстерність як художньо-педагогічна проблема. - C. 147-154.
  20. Філіпчук Н. Розвиток сучасної музейної педагогіки: методологічні орієнтири. - C. 155-163.
  21. Харченко А., Смірнова О. Вивчення традиційної української вишивки у системі професійної підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. - C. 164-172.
  22. Хоменко Г. Реалізація принципу систематичності у шкільному вивченні літератури українського постмодернізму. - C. 173-180.
  23. Бикова О. Потенціал хореографічного мистецтва у формуванні індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії засобами позааудиторної виховної роботи. - C. 181-189.
  24. Гагарін М. Самореалізація особистості учня в умовах виховної системи школи. - C. 190-197.
  25. Добридень А. Розвиток творчої особистості учня у процесі виховної роботи педагога. - C. 198-206.
  26. Іващенко К. Зарубіжний досвід соціальної роботи з сім’єю, яка виховує дитину з особливими потребами. - C. 207-214.
  27. Акатріні В. Педагогічна і просвітницька діяльність родини Мандичевських. - C. 215-223.
  28. Макарчук В. Взаємодія сім’ї і школи: осмислення історії. - C. 224-230.
  29. Новосад В. До питання історіографії дослідження пансофічної освіти Я. А. Коменського. - C. 231-236.
  30. Пліско Є. Прагматичні ідеї соціального виховання Дж. Дьюї. Їх актуальність у вітчизняній педагогічній практиці 20-х – 30-х рр. ХХ століття. - C. 237-246.
  31. Санівський О. Сільська українська школа – полігон педагогічного дослідження В. Сухомлинського. - C. 247-255.
  32. Волошин П., Волошина Г. Презентація навчального матеріалу в чинних підручниках з російської мови для початкової школи. - C. 256-265.
  33. Ільдіко О. Розвиток направлень освіти дорослого населення у Великій Британії у ХХІ столітті. - C. 266-271.
  34. Радченя І. Реалізація життєвотворчого потенціалу вчителя початкових класів в умовах нової української школи. - C. 272-278.
  35. Резніченко І. Педагогічне партнерство сім’ї і школи в умовах НУШ. - C. 279-285.
  36. Наші автори. - C. 286-289.
2018
Вип. 59
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського