Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2018/58<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи : зб. наук. пр..- Умань Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi- Титул.
- Зміст.
- Горват М. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до здійснення патріотичного виховання засобами краєзнавства. - C. 8-15.
- Кільдеров Д. Організаційно-педагогічна модель підготовки вчителів технологій на засадах інтеграції. - C. 16-24.
- Мінько Н., Приходько Р. Підготовка майбутніх учителів технологій до викладання кулінарії в старшій школі. - C. 25-31.
- Олексюк М. Проблеми професійної підготовки майбутніх учителів технологій до педагогічної діяльності. - C. 32-39.
- Осадченко Т. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи. - C. 40-47.
- Цісарук І. Актуальність проблеми професійного розвитку майбутнього вчителя трудового навчання та технологій у процесі самостійної роботи. - C. 48-53.
- Бабійчук С. Основні етапи учнівського дослідження на уроках науки в школах США. - C. 54-59.
- Близнюк М. Інформаційні технології у навчанні етнодизайну майбутніх фахівців художньо-проектного напряму. - C. 60-67.
- Буга О., Глуханюк В., Соловей В. Структура професійно-педагогічної культури вчителя трудового навчання в умовах компетентнісного підходу. - C. 68-75.
- Валюк В. Активізація пізнавального інтересу учнів при навчанні хімії з використанням історичного матеріалу. - C. 76-85.
- Вовк Н., Кулінка Ю., Савченко Л. Практико-орієнтовані технології у профільній технологічній підготовці старшокласників. - C. 86-95.
- Гаркушевський В., Цвілик С., Шимкова І. Особливості графічної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій на засадах компетентнісного підходу. - C. 96-103.
- Горбулінська С., Боднар Л., Щербакова О. Педагогічні умови формування мотивації навчальної діяльності школярів на уроках біології. - C. 104-111.
- Коломієць Н. Теоретичний аналіз поняття "взаємодія". - C. 112-119.
- Курач М., Ошурко І. Інформаційні технології у практиці підготовки майбутніх учителів трудового навчання. - C. 120-129.
- Кушнір В. Сучасні підходи до вивчення сім’ї в умовах закладу дошкільної освіти. - C. 130-136.
- Медведєва М., Лещенко С., Ненька Р. Методичні підходи до організації групової навчальної діяльності з математики студентів ЗВО технологічних спеціальностей із використанням ІКТ. - C. 137-145.
- Миколайко В. Формування продуктивної навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами позаурочної роботи з фізики. - C. 146-153.
- Миколайко В., Миколайко І. Використання історичного матеріалу при викладанні шкільного курсу біології. - C. 154-161.
- Миронюк Т. Теоретичні та методичні засади формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів біології. - C. 162-168.
- Небикова Т. Обґрунтування критеріїв, показників діагностування рівнів сформованості в підлітків ціннісного ставлення до власного фізичного здоров’я. - C. 169-177.
- Савош В. Аналіз педагогічної діяльності вчителів фізики в контексті складників діади "розвиток – саморозвиток". - C. 178-185.
- Семчук Б. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами медіа-освітніх технологій. - C. 186-193.
- Шарошкіна Н. Інформаційна культура як основа загальної культури дорослих. - C. 194-203.
- Ящук І., Біницька К. Змістове наповнення поняття "професійно-педагогічна компетентність вчителя початкових класів": функціональний підхід. - C. 204-214.
- Лозан Т. Психолінгвістичні особливості розвитку мовленнєвих умінь молодших школярів. - C. 215-225.
- Рославець Р., Матіяш В. Професійна компетентність учителя початкових класів – запорука розвитку здібностей і обдарувань учня. - C. 226-232.
- Торчинська Т. Мовленнєва підготовка вчителя початкової школи до розвитку творчих здібностей молодших школярів. - C. 233-241.
- Власенко О. Теоретичні основи формування громадянських цінностей старшокласників в освітньому просторі навчального закладу. - C. 242-249.
- Грітченко Т., Майданик О. Діагностичний інструментарій сформованості громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи в педагогічному коледжі. - C. 250-260.
- Ивлева Н., Увалиев М. Применение компeтeнтностно-ориeнтированных заданий для достижeния качественных образоватeльных рeзультатов в условиях обновленного содержания школьного образования. - C. 261-268.
- Комар О. Полікультурний контекст професійної освіти вчителів англійської мови в європейських країнах. - C. 269-278.
- Кучер Г. Інноваційний досвід освітньо-соціальної інклюзії в умовах центру соціальної реабілітації дітей з інвалідністю "Пролісок". - C. 279-288.
- Семчук С. Компетентнісна парадигма у формуванні інформаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 289-296.
- Наші автори. - C. 297-301.
| 2018 | | Вип. 58
|
|
|
|