Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2018/58<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Горват М. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до здійснення патріотичного виховання засобами краєзнавства. - C. 8-15.
  4. Кільдеров Д. Організаційно-педагогічна модель підготовки вчителів технологій на засадах інтеграції. - C. 16-24.
  5. Мінько Н., Приходько Р. Підготовка майбутніх учителів технологій до викладання кулінарії в старшій школі. - C. 25-31.
  6. Олексюк М. Проблеми професійної підготовки майбутніх учителів технологій до педагогічної діяльності. - C. 32-39.
  7. Осадченко Т. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи. - C. 40-47.
  8. Цісарук І. Актуальність проблеми професійного розвитку майбутнього вчителя трудового навчання та технологій у процесі самостійної роботи. - C. 48-53.
  9. Бабійчук С. Основні етапи учнівського дослідження на уроках науки в школах США. - C. 54-59.
  10. Близнюк М. Інформаційні технології у навчанні етнодизайну майбутніх фахівців художньо-проектного напряму. - C. 60-67.
  11. Буга О., Глуханюк В., Соловей В. Структура професійно-педагогічної культури вчителя трудового навчання в умовах компетентнісного підходу. - C. 68-75.
  12. Валюк В. Активізація пізнавального інтересу учнів при навчанні хімії з використанням історичного матеріалу. - C. 76-85.
  13. Вовк Н., Кулінка Ю., Савченко Л. Практико-орієнтовані технології у профільній технологічній підготовці старшокласників. - C. 86-95.
  14. Гаркушевський В., Цвілик С., Шимкова І. Особливості графічної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій на засадах компетентнісного підходу. - C. 96-103.
  15. Горбулінська С., Боднар Л., Щербакова О. Педагогічні умови формування мотивації навчальної діяльності школярів на уроках біології. - C. 104-111.
  16. Коломієць Н. Теоретичний аналіз поняття "взаємодія". - C. 112-119.
  17. Курач М., Ошурко І. Інформаційні технології у практиці підготовки майбутніх учителів трудового навчання. - C. 120-129.
  18. Кушнір В. Сучасні підходи до вивчення сім’ї в умовах закладу дошкільної освіти. - C. 130-136.
  19. Медведєва М., Лещенко С., Ненька Р. Методичні підходи до організації групової навчальної діяльності з математики студентів ЗВО технологічних спеціальностей із використанням ІКТ. - C. 137-145.
  20. Миколайко В. Формування продуктивної навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами позаурочної роботи з фізики. - C. 146-153.
  21. Миколайко В., Миколайко І. Використання історичного матеріалу при викладанні шкільного курсу біології. - C. 154-161.
  22. Миронюк Т. Теоретичні та методичні засади формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів біології. - C. 162-168.
  23. Небикова Т. Обґрунтування критеріїв, показників діагностування рівнів сформованості в підлітків ціннісного ставлення до власного фізичного здоров’я. - C. 169-177.
  24. Савош В. Аналіз педагогічної діяльності вчителів фізики в контексті складників діади "розвиток – саморозвиток". - C. 178-185.
  25. Семчук Б. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами медіа-освітніх технологій. - C. 186-193.
  26. Шарошкіна Н. Інформаційна культура як основа загальної культури дорослих. - C. 194-203.
  27. Ящук І., Біницька К. Змістове наповнення поняття "професійно-педагогічна компетентність вчителя початкових класів": функціональний підхід. - C. 204-214.
  28. Лозан Т. Психолінгвістичні особливості розвитку мовленнєвих умінь молодших школярів. - C. 215-225.
  29. Рославець Р., Матіяш В. Професійна компетентність учителя початкових класів – запорука розвитку здібностей і обдарувань учня. - C. 226-232.
  30. Торчинська Т. Мовленнєва підготовка вчителя початкової школи до розвитку творчих здібностей молодших школярів. - C. 233-241.
  31. Власенко О. Теоретичні основи формування громадянських цінностей старшокласників в освітньому просторі навчального закладу. - C. 242-249.
  32. Грітченко Т., Майданик О. Діагностичний інструментарій сформованості громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи в педагогічному коледжі. - C. 250-260.
  33. Ивлева Н., Увалиев М. Применение компeтeнтностно-ориeнтированных заданий для достижeния качественных образоватeльных рeзультатов в условиях обновленного содержания школьного образования. - C. 261-268.
  34. Комар О. Полікультурний контекст професійної освіти вчителів англійської мови в європейських країнах. - C. 269-278.
  35. Кучер Г. Інноваційний досвід освітньо-соціальної інклюзії в умовах центру соціальної реабілітації дітей з інвалідністю "Пролісок". - C. 279-288.
  36. Семчук С. Компетентнісна парадигма у формуванні інформаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 289-296.
  37. Наші автори. - C. 297-301.
2018
Вип. 58
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського