Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2015/53<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Коробейнікова Т. Етапи формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів. - C. 8-14.
  4. Коротяєв Б., Сарієнко В., Плахотській О. Структура наукового знання, навчальної книги та пізнавальної діяльності студента. - C. 15-20.
  5. Котова Н. Специфіка педагогічної діяльності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 21-26.
  6. Кравчук Н. Змістове наповнення ключових понять проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 27-36.
  7. Лалак Н. Підготовка майбутніх учителів початкової школидо професійної діяльності в умовах полікультурного освітнього середовища. - C. 37-41.
  8. Пинзеник О. Концептуальні засади розвитку педагогічної майстерності майбутнього вчителя початкової школи в сучасних умовах. - C. 42-48.
  9. Попович О. Результати педагогічного експерименту щодо підготовки майбутніх вихователів до організації конструктивної діяльності дітей дошкільного віку. - C. 49-54.
  10. Савченко Н. Професійний імідж учителя початкової школи як предмет психолого-педагогічних досліджень. - C. 55-62.
  11. Тараненко Ю. Модель підготовки майбутніх учителів хореографії до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів. - C. 63-70.
  12. Шандрук С. Основні підходи до підвищення кваліфікації американських учителів іноземної мови. - C. 71-77.
  13. Бутенко В. Педагогічний потенціал ігрової діяльності як засобу формування здоров’язбережувальної компетентності дітей старшого дошкільного віку. - C. 78-85.
  14. Горват М. Діагностика вихованості толерантності в учнів початкової школи. - C. 86-92.
  15. Гуцуляк Л. Умови, що забезпечують ефективність співпраці школи з родинами учнів та місцевою громадою у навчально-виховному процесі початкової школи Сполучених Штатів Америки. - C. 93-101.
  16. Деркач Ю. Особливості методів естетичного виховання майбутніх учителів початкової школи під час вивчення іноземних мов. - C. 102-108 .
  17. Коберник Г. Індивідуалізація навчання молодших школярів в умовах розв’язування адаптованих навчальних завдань. - C. 109-114.
  18. Комар О. Дистанційне навчання при викладанні курсу "Методика викладання освітньої галузі "математика"" на факультеті початкової освіти. - C. 115-120.
  19. Кузьма-Качур М. Використання краєзнавчого матеріалу у навчально-виховному процесі початкової школи. - C. 121-126.
  20. Лимарєва Ю. Вивчення фізики як засіб формування свідомої особистості. - C. 127-131.
  21. Лін С. Використання елементів театрального мистецтва як провідна умова формування виконавських навичок підлітків. - C. 132-138.
  22. Немцева Т. Критерії, показники та методика діагностики рівня вихованості громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності загальноосвітнього навчального закладу. - C. 139-146.
  23. Ніконенко Т. Теоретичний аспект впровадження технології контекстного навчання. - C. 147-152.
  24. Сарієнко В. Логіко-структурний аналіз пізнавальних операцій при виконанні процедури опису в структурі процедурно-оперційного способу навчання. - C. 153-159.
  25. Степанова Т. Використання загадок в розвитку виразності мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 160-165.
  26. Сьома С. Форми навчання обдарованої учнівської молоді в хіміко-біологічних відділеннях МАН: історичний аспект. - C. 166-172.
  27. Фенчак Л. Методологічний аспект взаємозв’язку екологічної культури і культури здоров’ята їх вплив на формування професійної компетентності майбутніх фахівців початкової освіти. - C. 173-178.
  28. Чугуннікова Л. Шляхи оптимізації пізнавальної діяльності майбутніх вчителів музики у процесі оволодіння сучасними методами навчання. - C. 179-184.
  29. Шевчук І. Особливості формування в учнів початкової школи уміння розв’язувати задачі на рух. - C. 185-191.
  30. Шевчук Л. Робота з інформацією у сільській школі: проблеми та перспективи. - C. 192-196.
  31. Щербак О. Дистанційні технології навчання як засіб формування інформаційної культури майбутніх учителів. - C. 197-202.
  32. Ящук О. Основні поняття логіко-математичного мислення особистості. - C. 203-208.
  33. Бирко Н. Наукові підходи професійної підготовки майбутніх учителів до формування толерантної особистості. - C. 209-214.
  34. Гриценко І. Педагогічні умови становлення духовно-моральної особистості студента в освітньому процесі. - C. 215-222.
  35. Короленко В. Теоретичні основи морального формування дітей шкільного віку. - C. 223-228.
  36. Молнар Т. Формування особистості вчителя: компетентнісний вимір. - C. 229-233.
  37. Федорченко Т. Причини негативних проявів у поведінці дітей старшого дошкільного віку, які впливають на формування їх культури поведінки. - C. 234-240.
  38. Хрипун Д. Формування особистості вчителя у педагогічних працях В. Осиповського. - C. 241-248.
  39. Андрущенко Н. Особливості валеологічного виховання старших дошкільників як психолого-педагогічна проблема. - C. 249-254.
  40. Григоренко В. Особливості естетичного виховання старших дошкільників у процесі ознайомлення з декоративно-ужитковиммистецтвом: критерії і показники. - C. 255-261.
  41. Семенов А. Практика виховання лідерських якостей у молодших школярів засобами рухливих ігор. - C. 262-270.
  42. Титунь О. Дослідження мотиваційно-ціннісної складової готовності студентів до виховної роботи в початковій школі. - C. 271-276.
  43. Буценко А. Кадрові проблеми організації фізичного виховання молоді Півдня України (кінець XIX – початок XX століть). - C. 277-282.
  44. Опушко Н. Система виховання в школах Поділля першої половині XIX ст.. - C. 283-289.
  45. Перфільєва М. Освіта як інститут соціального виховання дітей та молоді з особливими потребами у Польщі. - C. 290-295.
  46. Перцов О. Організація навчально-виховного процесу в Єлисаветградському кавалерійському юнкерському училищі. - C. 296-303.
  47. Прокопів Л. Малокомплектна школа України (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.): історіографічний аспект. - C. 304-312.
  48. Стинська В. Феномен "материнство" в історичній ретроспективі. - C. 313-319.
  49. Шайнер А. Розбудова кооперативного шкільництва в Західній Україні крізь призму педагогічної діяльності К. Коберського. - C. 320-326.
  50. Біляковська О. Константи гуманної педагогіки в оцінюванні навчальних досягнень учнів. - C. 327-332.
  51. Ветров О. Особливості розвитку системи професійно-технічної освіти в Україні. - C. 333-340.
  52. Юнь Д. Сучасні погляди на проблему формування музичної культури молодших школярів. - C. 341-347.
  53. Ковшар О. Системно-цілісний підхід: детермінанта передшкільної освіти. - C. 348-355.
  54. Крупник З. Стан сформованості відповідального ставлення до здоров’я у вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації. - C. 356-364.
  55. Лабунець Ю. Формування світогляду на засадах моралі сучасної генерації у контексті концепції виховання моральної особистості у творчості Дж. Р. Р. Йолкіна. - C. 365-371.
  56. Марценюк М., Штих І. "Збереження і зміцнення здоров’я як соціально значуща проблема сучасності". - C. 372-380.
  57. Матвієнко О. Тенденції розвитку професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в Україні в контексті інтеграції до світового педагогічного простору. - C. 381-387.
  58. Мелешко В. Організація освітнього процесу в сільській малочисельній школі на засадах технологічного підходу. - C. 388-397.
  59. Науменко С. Моніторинг якості загальної середньої освіти: досвід зарубіжжя в Україні. - C. 398-407.
  60. Нікітіна О. Інноваційні напрями розвитку змісту початкової освіти в Україні. - C. 408-414.
  61. Полякова Г. Профільні літні школи в освітньому середовищі вищого навчального закладу. - C. 415-422.
  62. Шевчук О. Роль школи в соціалізації особистості. - C. 423-430.
2015
Вип. 53
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського