Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2015/52<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бірюк Л. Ретроспектива формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки. - C. 7-13.
  4. Бутиріна М., Лопата О. Підготовка майбутніх учителів трудового навчання до створення та використання навчальних презентацій. - C. 14-19.
  5. Вовк Н. Модель професійної підготовки майбутнього вчителя технологій до формування культури споживання в учнів загальноосвітньої школи. - C. 20-25.
  6. Дубова Н. Формування готовності майбутнього вчителя технологій до навчання учнів основам дизайну в процесі проектування виробів. - C. 26-30.
  7. Комар О. Проблема готовності майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи з молодшими школярами. - C. 31-36.
  8. Король В., Кармазіна О., Шоробура Н. Методичні аспекти процесу підготовки вчителя технологій до формування в учнів системи знань про сучасне аграрне виробництво. - C. 37-43.
  9. Кулінка Ю. Підготовка студентів до проведення віртуальних екскурсій на уроках трудового навчання (технології). - C. 44-50.
  10. Курач М. Художньо-проектна підготовка учителів технологій у контексті сучасних проблем трудового навчання. - C. 51-55.
  11. Марко М. Когнітивний компонент структури математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. - C. 56-61.
  12. Матяшова Д. Природничо-наукова підготовка як складова сучасної професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання. - C. 62-67.
  13. Оршанський Л. Професійний розвиток і формування професійного іміджу майбутнього вчителя технологій у навчально-професійній діяльності. - C. 68-73.
  14. Рогозіна О. Підготовка майбутніх учителів технологій до використання дослідницької технології. - C. 74-78.
  15. Синіцька Н. Професійна підготовка майбутніх учителів математики до диференційованого навчання учнів шкіл сільської місцевості. - C. 79-85.
  16. Бєлікова М. Дидактичні системи трудової політехнічної підготовки учнів. - C. 86-91 .
  17. Даннік Л. Інформаційно-комунікаційні технології як іноваційний засіб фахової підготовки вчителя технологій. - C. 92-96.
  18. Дольме М. Електронні освітні ресурси як складова електронного навчально-методичного комплексу в підготовці майбутніх учителів технологій. - C. 97-102.
  19. Жмуд О. Формування технічної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі вивчення курсу "Архітектура комп’ютера та конфігурація комп’ютерних систем". - C. 103-108.
  20. Йовенко Л. Героїчне як найвищий вияв досконалості особистості. - C. 109-114.
  21. Луп’як Д. Інноваційні педагогічні технології у формуванні фахової компетентності майбутніх учителів трудового навчання. - C. 115-120.
  22. Марущак О., Токарчук Я., Мотишена І. Метод проектів у професійній підготовці майбутніх учителів технологій. - C. 121-126.
  23. Савицька О. Роль профільного навчання в досягненні професійної успішності та кар’єрного зростання учнів. - C. 127-131.
  24. Савчук І. Безпека життєдіяльності школярів засобами декоративно-ужиткового мистецтва. - C. 132-138.
  25. Слупіцька С. Необхідність реалізації компетентнісного підходу в процесі організації педагогічної практики студентів коледжу. - C. 139-143.
  26. Хоменко Л. Особливості викладання текстильного матеріалознавства на уроках технологій. - C. 144-148.
  27. Цибулько Г., Салогуб В. Теоретико-методологічний аналіз інноваційних методів навчання при вивченні предмета технології. - C. 149-152.
  28. Ящук О. Формування логічного мислення молодших школярів на уроках математики: проблеми та перспективи. - C. 153-157.
  29. Голуб О. Психолого-педагогічні засади виховання милосердя в учнів молодшого шкільного віку в позаурочний час. - C. 158-165.
  30. Зубчевська С. Сутнісні характеристики загальнокультурної компетентності як якості особистості. - C. 166-172.
  31. Калабська В. Героїчний епос – як чинник формування партіотизму молодших школярів (друга половини 19-го – початок 20-го століття). - C. 173-180.
  32. Короленко В. Основні підходи щодо рішення проблеми морального виховання дітей шкільного віку. - C. 181-185.
  33. Лопухівська А. Особливості розвитку комунікативної компетентності учнів сільської школи у середовищі освітнього округу. - C. 186-191.
  34. Семенов А. Відповідальність як особистісна лідерська якість молодшого школяра. - C. 192-196.
  35. Стельмашук Ж. Проблема виховання свідомої дисципліни у педагогічній спадщині Е. І. Моносзона. - C. 197-202.
  36. Федорченко Т. Формування просоціальної поведінки молодших школярів у контексті профілактики негативних проявів у поведінці. - C. 203-209.
  37. Штремель С. Естетичне виховання дошкільників засобами музичного мистецтва. - C. 210-214.
  38. Яценко Т. Профілактика наркоманії серед дітей підліткового віку. - C. 215-222.
  39. Гуцуляк Л. Становлення й розвиток партнерства школи та сім’ї. - C. 223-230.
  40. Єжова Є. Проблема забезпечення прав дітей у теорії та історії педагогіки (кінець 19-го – поч. 20-го ст.). - C. 231-236.
  41. Капітова Т. Проблеми професійної підготовки майбутніх педагогів у системі вищої освіти США у період з кінця 18-го століття до початку 20-го століття. - C. 237-242.
  42. Кушнір В. Шляхи реалізації ідеї профілізації шкільництва в період УНР. - C. 243-247.
  43. Процько Є. Характерні особливості професійної педагогічної освіти Бельгії. - C. 248-251.
  44. Фещенко Г. Краєзнавчий контекст змісту шкільної освіти (20−30-ті роки 20-го століття). - C. 252-260.
  45. Хрипун Д. Особливості шкільної дисципліни в педагогічній творчості (доктрині) В. Осиповського. - C. 261-267.
  46. Цибулько Л. Отто Шейбнер та його внесок у розвиток трудової школи. - C. 268-272.
  47. Варава В. До питання визначення понять дистанційної освіти. - C. 273-280.
  48. Виноградова О. Організація діяльності бібліотеки для юнацтва: традиції та інновації. - C. 281-285.
  49. Манжула А. Сучасний вчитель музики: стратегії пошуку освітніх Інтернет-ресурсів. - C. 286-291.
  50. Пріма Р. Освітні можливості проектних технологій як форми контекстного навчання майбутнього професійно мобільного фахівця початкової освіти. - C. 292-296.
2015
Вип. 52
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського