Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2012/40<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Вовк М. Синергетичний підхід до аналізу фольклористичної підготовки словесників-фольклористів у класичних університетах. - C. 7-14.
  5. Грітченко А. Навчання учнів сільської школи основам сучасного аграрного виробництва. - C. 15-20.
  6. Сотська Г. Аксіологічний підхід до формування естетичної культури майбутніх учителів образотворчого мистецтва в педагогічних університетах. - C. 21-26.
  7. Тімець О. Мотивація навчальної діяльності студентів-географів як виховний аспект їх професійної підготовки. - C. 27-32.
  8. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  9. Дуброва О. Використання ігрових методик у процесі формування основ культури спілкування старших дошкільників. - C. 33-40.
  10. Захаревич М. Мультимедіа як засіб інформатизації навчального процесу. - C. 41-47.
  11. Кузьменко О. Проблеми використання комп’ютерного моделювання у процесі вивчення фізики в середній школі. - C. 48-54.
  12. Ткачук С. Проектно-технологічна діяльність як ефективна форма здійснення інновацій в освітній галузі "Технологія". - C. 55-62.
  13. Філь Г., Зимульдінова А., Кутняк І. Технологія використання творів-мініатюр Василя Сухомлинського на уроках читання в початкових класах. - C. 63-69.
  14. Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня

  15. Анфисова С. Формирование ключевых компетентностей как результат предшкольной подготовки детей старшего дошкольного возраста. - C. 70-77.
  16. Бондар Г. Cутність та структура формування гуманістичного світогляду майбутнього учителя у процесі вивчення філологічних дисциплін. - C. 78-84.
  17. Буракова Н. Дитина в науковій спадщині Паоли Ломброзо. - C. 85-89.
  18. Грітченко А., Грітченко І. Роль практично-діяльнісної компетентності вчителя іноземної мови у навчальному середовищі загальноосвітньої школи. - C. 90-94.
  19. Дыбина О., Гурьянова О. Теоретические аспекты проблемы предшкольного образования. - C. 95-102.
  20. Каліна К. Дитинство: сутність, концепції, проблеми. - C. 103-109.
  21. Карнаух Л. Особливості соціалізації дітей дошкільного віку в умовах сучасного соціального середовища. - C. 110-114.
  22. Коваленко О. Образ дитини в психолого-педагогічній спадщині С. Ф. Русової. - C. 115-119.
  23. Курінна С. Особливості соціалізації дитини в дитячому будинку. - C. 120-128.
  24. Пузіков Д. Критерії, показники та рівні сформованості життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання історії України. - C. 129-135.
  25. Роговець О. Співробітництво батьків і вчителів як фактор педагогізації мікросередовища формування і розвитку дитини. - C. 136-142.
  26. Смирнов В. Про темпоральність освітніх процесів. - C. 143-152.
  27. Виховна робота

  28. Бабачук Ю. Використання надбань етнопедагогіки у процесі організації спортивних ігор дітей шостого року життя. - C. 153-157.
  29. Бенескул П., Деркач С. Моральне виховання студентів. - C. 158-162.
  30. Бобела С. Погляди Августина Волошина на родинне виховання як фундамент соціального виховання учнівської молоді. - C. 163-167.
  31. Бойко Я. Екологічні організації США та їх роль в екологічному вихованні учнів. - C. 168-175.
  32. Кочубей Т., Семенов А. Сучасні теорії лідерства: теоретичний аспект. - C. 176-184.
  33. Поп О. Екологічне виховання на уроках іноземної мови в Канаді. - C. 185-190.
  34. Совгіра С., Гончаренко Г. Виховний потенціал релігії та екології як важливих світоглядних орієнтирів людини. - C. 191-196.
  35. Тернопільська В. Обґрунтування системи виховання соціально-комунікативної культури учнів загальноосвітньої школи в позаурочній діяльності. - C. 197-203.
  36. Хомишак О. Батьківське виховання хлопчика в неповній сім’ї. - C. 204-209.
  37. Шарапанюк А. Педагогічні засади музично-ритмічної діяльності у сучасних вітчизняних дошкільних навчальних закладах. - C. 210-214.
  38. Сторінки історії

  39. Богданець-Білоскаленко Н. Національна самореалізація дитини в концептуальних поглядах Якова Чепіги. - C. 215-218.
  40. Богуславский М. Педагогические идеалы Н. И. Пирогова: к 200-летию со дня рождения. - C. 219-239.
  41. Васильєва С. Умови розвитку дитячих будинків на Україні (1940–1960 рр.). - C. 240-247.
  42. Гончар І. Костянтин Миколайович Вентцель – засновник "Будинку вільної дитини": виклики й здобутки. - C. 248-253.
  43. Гончаренко Н. До проблеми викладання іноземних мов у змісті середньої освіти у другій половині ХІХ ст. – на початку ХХ ст.. - C. 254-262.
  44. Ковальчук Л. Проблеми організації навчального процесу в педологічній науці України (перша третина ХХ століття). - C. 263-269.
  45. Кушнір В. Микола Пирогов про класичну та реальну освіту. - C. 270-276.
  46. Пономаревський С. Особливості розбудови українського шкільництва в Росії у 1923–1932 роках (на прикладі центральних областей). - C. 277-283.
  47. Радченко Т. Розвиток педагогічної думки в Швейцарії. - C. 284-291.
  48. Саяпіна С. Питання організації навчання дітей раннього віку в теорії та практиці вітчизняної переддошкільної педагогіки (20–60-ті рр. ХХ ст.). - C. 292-298.
  49. Циган О. Етапи розвитку проблеми виховання морально-етичних цінностей молоді в педагогічній спадщині вчених Слобожанщини (друга половина XIX – початок XX століття). - C. 299-303.
  50. Ямкова К. Особливості розвитку соціальної активності учнів у воєнний та післявоєнний періоди (40–50-ті роки). - C. 304-311.
  51. Освіта сучасної України і Болонський процес

  52. Комаровська О. Школа естетичного виховання у системі мистецької освіти. - C. 312-319.
  53. Прокопенко І. Дитиноцентризм у педагогічній творчості академіка В. Г. Кременя. - C. 320-323.
  54. Наші автори. - C. 324-328.
  55. Анотації. - C. 329-338.
  56. Аннотации. - C. 339-349.
  57. Annotation. - C. 250-260.
2012
Вип. 40
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського