Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2012/40<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи : зб. наук. пр..- Умань Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi- Титул.
- Зміст.
Підготовка вчителя до роботи в сільській школі
- Вовк М. Синергетичний підхід до аналізу фольклористичної підготовки словесників-фольклористів у класичних університетах. - C. 7-14.
- Грітченко А. Навчання учнів сільської школи основам сучасного аграрного виробництва. - C. 15-20.
- Сотська Г. Аксіологічний підхід до формування естетичної культури майбутніх учителів образотворчого мистецтва в педагогічних університетах. - C. 21-26.
- Тімець О. Мотивація навчальної діяльності студентів-географів як виховний аспект їх професійної підготовки. - C. 27-32.
Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання
- Дуброва О. Використання ігрових методик у процесі формування основ культури спілкування старших дошкільників. - C. 33-40.
- Захаревич М. Мультимедіа як засіб інформатизації навчального процесу. - C. 41-47.
- Кузьменко О. Проблеми використання комп’ютерного моделювання у процесі вивчення фізики в середній школі. - C. 48-54.
- Ткачук С. Проектно-технологічна діяльність як ефективна форма здійснення інновацій в освітній галузі "Технологія". - C. 55-62.
- Філь Г., Зимульдінова А., Кутняк І. Технологія використання творів-мініатюр Василя Сухомлинського на уроках читання в початкових класах. - C. 63-69.
Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня
- Анфисова С. Формирование ключевых компетентностей как результат предшкольной подготовки детей старшего дошкольного возраста. - C. 70-77.
- Бондар Г. Cутність та структура формування гуманістичного світогляду майбутнього учителя у процесі вивчення філологічних дисциплін. - C. 78-84.
- Буракова Н. Дитина в науковій спадщині Паоли Ломброзо. - C. 85-89.
- Грітченко А., Грітченко І. Роль практично-діяльнісної компетентності вчителя іноземної мови у навчальному середовищі загальноосвітньої школи. - C. 90-94.
- Дыбина О., Гурьянова О. Теоретические аспекты проблемы предшкольного образования. - C. 95-102.
- Каліна К. Дитинство: сутність, концепції, проблеми. - C. 103-109.
- Карнаух Л. Особливості соціалізації дітей дошкільного віку в умовах сучасного соціального середовища. - C. 110-114.
- Коваленко О. Образ дитини в психолого-педагогічній спадщині С. Ф. Русової. - C. 115-119.
- Курінна С. Особливості соціалізації дитини в дитячому будинку. - C. 120-128.
- Пузіков Д. Критерії, показники та рівні сформованості життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання історії України. - C. 129-135.
- Роговець О. Співробітництво батьків і вчителів як фактор педагогізації мікросередовища формування і розвитку дитини. - C. 136-142.
- Смирнов В. Про темпоральність освітніх процесів. - C. 143-152.
Виховна робота
- Бабачук Ю. Використання надбань етнопедагогіки у процесі організації спортивних ігор дітей шостого року життя. - C. 153-157.
- Бенескул П., Деркач С. Моральне виховання студентів. - C. 158-162.
- Бобела С. Погляди Августина Волошина на родинне виховання як фундамент соціального виховання учнівської молоді. - C. 163-167.
- Бойко Я. Екологічні організації США та їх роль в екологічному вихованні учнів. - C. 168-175.
- Кочубей Т., Семенов А. Сучасні теорії лідерства: теоретичний аспект. - C. 176-184.
- Поп О. Екологічне виховання на уроках іноземної мови в Канаді. - C. 185-190.
- Совгіра С., Гончаренко Г. Виховний потенціал релігії та екології як важливих світоглядних орієнтирів людини. - C. 191-196.
- Тернопільська В. Обґрунтування системи виховання соціально-комунікативної культури учнів загальноосвітньої школи в позаурочній діяльності. - C. 197-203.
- Хомишак О. Батьківське виховання хлопчика в неповній сім’ї. - C. 204-209.
- Шарапанюк А. Педагогічні засади музично-ритмічної діяльності у сучасних вітчизняних дошкільних навчальних закладах. - C. 210-214.
Сторінки історії
- Богданець-Білоскаленко Н. Національна самореалізація дитини в концептуальних поглядах Якова Чепіги. - C. 215-218.
- Богуславский М. Педагогические идеалы Н. И. Пирогова: к 200-летию со дня рождения. - C. 219-239.
- Васильєва С. Умови розвитку дитячих будинків на Україні (1940–1960 рр.). - C. 240-247.
- Гончар І. Костянтин Миколайович Вентцель – засновник "Будинку вільної дитини": виклики й здобутки. - C. 248-253.
- Гончаренко Н. До проблеми викладання іноземних мов у змісті середньої освіти у другій половині ХІХ ст. – на початку ХХ ст.. - C. 254-262.
- Ковальчук Л. Проблеми організації навчального процесу в педологічній науці України (перша третина ХХ століття). - C. 263-269.
- Кушнір В. Микола Пирогов про класичну та реальну освіту. - C. 270-276.
- Пономаревський С. Особливості розбудови українського шкільництва в Росії у 1923–1932 роках (на прикладі центральних областей). - C. 277-283.
- Радченко Т. Розвиток педагогічної думки в Швейцарії. - C. 284-291.
- Саяпіна С. Питання організації навчання дітей раннього віку в теорії та практиці вітчизняної переддошкільної педагогіки (20–60-ті рр. ХХ ст.). - C. 292-298.
- Циган О. Етапи розвитку проблеми виховання морально-етичних цінностей молоді в педагогічній спадщині вчених Слобожанщини (друга половина XIX – початок XX століття). - C. 299-303.
- Ямкова К. Особливості розвитку соціальної активності учнів у воєнний та післявоєнний періоди (40–50-ті роки). - C. 304-311.
Освіта сучасної України і Болонський процес
- Комаровська О. Школа естетичного виховання у системі мистецької освіти. - C. 312-319.
- Прокопенко І. Дитиноцентризм у педагогічній творчості академіка В. Г. Кременя. - C. 320-323.
- Наші автори. - C. 324-328.
- Анотації. - C. 329-338.
- Аннотации. - C. 339-349.
- Annotation. - C. 250-260.
| 2012 | | Вип. 40
|
|
|
|