Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2011/39(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Андрощук Л. Педагогічні умови формування та рівні сформованості індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії. - C. 7-12.
  5. Волошин П. Особливості формування духовного потенціалу особистості майбутнього музиканта-педагога. - C. 13-17.
  6. Гвоздецька Ю. Проблеми формування фахової компетентності майбутнього викладача з основ технологій харчових виробництв у вищому навчальному закладі. - C. 18-22.
  7. Демченко І. Соціалізуюча функція професійної діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзивної освіти. - C. 23-30.
  8. Захаревич М. Педагогічні умови підготовки вчителя технологічної освіти до використання мультимедіа у майбутній професійній діяльності. - C. 31-36.
  9. Зубченко О. Підготовка вчителів початкової школи засобами ІКТ. - C. 37-43.
  10. Княжева І. Методична культура педагога як інтегративна характеристика його загальної і професійно-педагогічної культури. - C. 44-51.
  11. Коваль Т. Компоненти готовності вчителя до роботи з батьками в поліетнічному середовищі. - C. 52-60.
  12. Костюченко Л. Готовність майбутніх вчителів початкових класів до професійної діяльності. - C. 61-66.
  13. Куценко С. Розвиток творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя танцю засобами хореографічного мистецтва. - C. 67-72.
  14. Лукач О. Рівні сформованості моральної культури у студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 73-78.
  15. Матвієнко О. Шляхи та умови оптимізації підготовки майбутніх учителів до педагогічної взаємодії. - C. 79-86.
  16. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  17. Бартєнєва Л., Бистранівська О. Особливості організації логопедичної допомоги учням початкових класів в умовах логопедичного пункту. - C. 87-91.
  18. Бондаренко В. Специфіка педагогічної стратегії вчителя початкової школи в процесі формування соціально-комунікативної активності молодшого школяра в урочній діяльності. - C. 92-96.
  19. Грітченко А. Інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі вищого навчального закладу. - C. 97-102.
  20. Грітченко І. Впровадження інтернет-технологій в освітній процес підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 103-109.
  21. Махінов В. Перспективи розвитку соціокультурного компонента в іншомовному освітньому просторі. - C. 110-116.
  22. Король А. Формування художньо-графічної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 117-126.
  23. Коханко О. Формування у студентів умінь визначати виховні завдання уроку як науково-практична проблема. - C. 127-131.
  24. Лозенко А. Проблемна лекція у контексті особистісно спрямованої дидактичної підготовки майбутніх вчителів початкової школи. - C. 132-137.
  25. Торчинська Т. Використання краєзнавчого матеріалу на уроках читання як засіб активізації пізнавальної діяльності молодших школярів. - C. 138-143.
  26. Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня

  27. Генсіцька-Антонюк Н. Психолого-педагогічна проблема формування гендерної ідентичності у початковій школі. - C. 144-149.
  28. Коробейнікова Т. Психолінгвістичні передумови формування компетенції майбутніх учителів у діалогічному мовленні на заняттях з другої іноземної мови. - C. 150-157.
  29. Виховна робота

  30. Делінгевич Л. Педагогічна співдружність наставника студентської групи з батьками. - C. 158-163.
  31. Діхтяренко З. Виховання толерантності у дошкільників, учнів ЗОШ та студентської молоді через естафети, рухливі та українські народні рухливі ігри. - C. 164-171.
  32. Ковальчук Н. Загальна характеристика форм і методів педагогічної підтримки соціалізації студентської молоді в умовах педагогічного коледжу. - C. 172-177.
  33. Михалевська В. Виховання впевненості в молодших школярів засобами хореографічного мистецтва. - C. 178-185.
  34. Навозняк Л. Можливості фольклору у розв’язанні проблем морального виховання молодших школярів. - C. 186-192.
  35. Погрібна Л. Соціокультурні засади екологічного виховання учнів початкової школи. - C. 193-197.
  36. Сундук Р. Шкільна громада альтернативної школи як сприятливе середовище формування цілісної особистості. - C. 198-202.
  37. Сторінки історії

  38. Белозьорова Н. Культурно-освітні передумови розвитку початкових шкіл у Східноукраїнському регіоні середини ХІХ – початку ХХ століття. - C. 203-209.
  39. Ворожбіт В. Етапи розвитку теорії духовно-морального виховання дітей в Україні (середина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 210-217.
  40. Герасименко С. Михайло Грушевський і боротьба за українську середню школу в Галичині (наприкінці XIX – на початку XX ст.). - C. 218-224.
  41. Рукасова С. Розвиток проблеми організації перевірки, обліку й оцінки навчальних досягнень учнів у середніх закладах освіти у 60-ті роки ХІХ ст.. - C. 225-230.
  42. Цимбал-Слатвінська С. Розумове виховання: історичний контекст. - C. 231-238.
  43. Освіта сучасної України і Болонський процес

  44. Бевз О. Організаційно-правове забезпечення педагогічної підтримки обдарованих підлітків в освіті США. - C. 239-247.
  45. Безлюдна В. Взаємодія школи і сім’ї в США. - C. 248-256.
  46. Микитюк С. Організаційні механізми ресурсного забезпечення педагогічної освіти. - C. 257-264.
  47. Ремезовська Н. Стандартизація змісту знань та навчальних досягнень початкової освіти в Англії та Уельсі. - C. 265-271.
  48. Наші автори. - C. 272-275.
  49. Анотації. - C. 276-285.
  50. Аннотации. - C. 286-296.
  51. Annotation. - C. 297-307.
2011
Вип. 39(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського