Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71968/2017/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. пр..- Рівне- Титул.
- Зміст.
- Борейко В. І. Роль економічної освіти в підготовці спеціалістів сучасними ВНЗ України. - C. 5-10.
- Волненко Н. П., Шкіринець В. М., Калько А. Д. Геологічні об'єкти Рівненщини як складова створення геопарків. - C. 11-17.
- Гарієвський Ю. В. Освіта як загальнолюдська цінність. - C. 18-23.
- Джунь Й. В. Використання середньо-арифметичної оцінки в педагогічних та психологічних дослідженнях. - C. 24-29.
- Джунь Й. В. Теория распределения больших выборок многократных наблюдений и ее значение в профессиональном образовании. - C. 30-37.
- Завальнюк В. В. Вплив пієтизму та раціоналізму на розвиток освіти та педагогічної думки Німеччини у ХVIII ст.. - C. 38-47.
- Калько А. Д., Шикула Р. Р. Структурно-функціональна модель фахової підготовки майбутніх учителів галузі природознавства засобами музейної педагогіки. - C. 48-54.
- Камінська О. В. Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення професійної компетентності педагога. - C. 55-63.
- Коваль В. В. Система методологічних підходів в історико-педагогічному дослідженні. - C. 64-70.
- Кузьменко А. П., Єпік Н. Б., Кузьменко В. М. Питання модернізації навчальних програм математичного циклу з підготовки інженерів-програмістів у контексті парадигми сталого розвитку. - C. 71-76.
- Лісова С. В., Красовська О. О. Досвід професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи у галузі мистецької освіти в країнах Європейського Союзу. - C. 77-86.
- Марчук О. О. Використання архівних матеріалів про освіту на Волині у кінці XIX – на початку XX століття у навчально-виховному процесі. - C. 87-92.
- Мельничук Л. Б. Модель формування культури педагогічного спілкування майбутніх викладачів. - C. 93-98.
- Михальчук Ю. О. Феномен лідерства: теоретико-практичний аспект вивчення. - C. 99-106.
- Міськова Н. М. Використання інтерактивних технологій навчання на уроках музики в початковій школі. - C. 107-112.
- Пагута Т. І. Використання сучасних технологій навчання при викладаннні курсу "методика формування елементарних математичних уявлень у дошкільників". - C. 113-122.
- Петрук О. М. Василь Сухомлинський про "азбуку моральної культури". - C. 123-128.
- Попова Д. А., Лавренюк А. Ю. Засоби зорової наочності на уроці іноземної мови в основній школі. - C. 129-135.
- Попова Д. А., Федорчук А. В. Навчання граматичного матеріалу на уроках іноземної мови в середній загальноосвітній школі. - C. 136-143.
- Романов А. Д. Концептуальні підходи до оцінювання соціально-психологічних факторів в управлінні персоналом підприємства. - C. 144-149.
- Сойко І. М. Робота над збагаченням словникового запасу молодших школярів на уроках української мови. - C. 150-156.
- Ставицький О. О. Діагностика внутрішньої картини інвалідності. - C. 157-164.
- Хом'як О. А. Інтеграція аудиторної і позааудиторної діяльності у вищій школі, як умова формування естетичного розвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 165-170.
- Шкабаріна М. А. Теоретичні аспекти визначення умов розвитку педагогічної креативності майбутніх учителів початкової школи. - C. 171-176.
- Яроменко О. В., Шабатіна Г. В. Сучасні особливості розвитку релігійної ситуації у Рівненській області. - C. 177-182.
- Ясінський А. М., Лотюк Ю. Г., Антоневич О. Й. Гносеологія сучасної вищої освіти. - C. 183-188.
- Макареня В. В., Завацька Л. А., Сотник Ж. Г. Здоров'я як базисний компонент успішної фахової підготовки студентів (теоретична частина). - C. 189-195.
- Романов А. Д. Підготовка фахівців з менеджменту в галузі фізичної культури і спорту. - C. 196-201.
- Слухенська Р. В., Єрохова А. А. ЛФК у вищому навчальному закладі як спосіб боротьби із зайвою вагою. - C. 202-208.
- Cтупницька С. А. Реабілітаційне обстеження та комплексне застосування засобів фізичної реабілітації дітей з патологією опорно-рухової системи. - C. 209-218.
| 2017 | | Вип. 1 (17)
|
|
|
|