Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71968/2016/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ
: зб. наук. пр..- Рівне

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бєлоусова Н. В. Історичні особливості розселення закарпатських русинів як етнічної групи. - C. 5-10.
  4. Борейко В. І. Внесок вихідців з України у світову науку. - C. 11-20.
  5. Будз І. Ф. Організаційно-інституційна складова розвитку освіти обдароканих школярів в Україні. - C. 21-27.
  6. Вознюк О. В. Особлива цивілізаційна роль Українського епосу на геополітичному ландшафті нашої планети. - C. 28-37.
  7. Газда В., Джунь И. В. Истрия сотрудничества ученых МЕГУ и Словакии в решении фундаментальных проблем математической обработки экономической информации. - C. 38-42.
  8. Джунь Й. В. Інформаційний простір – арена боротьби за українську державність. - C. 43-47.
  9. Джунь Й. В. Україна на порозі нових викликів у сфері ІТ. - C. 48-52.
  10. Завальнюк А. Р. Вплив політики націонал-соціалізму на розвиток освіти в Німечині (1933–1945 рр.). - C. 53-61.
  11. Земка О. В. Контекстний зміст підготовки майбутніх учителів технологій, спрямований на лікування у них підприємницької компетентності в процесі навчання психології. - C. 62-68.
  12. Земка О. І. Критерії, показники та рівні сформованості дослідницьких умінь у студентів-філологів. - C. 69-75.
  13. Калько А. Д., Шикула Р. Р. Шляхи удосконалення фахової підготовки майбутніх учителів галузі природознавства засобами музейної педагогіки. - C. 76-80.
  14. Калько А. Д., Якобчук В. І. Аналіз систем виховної роботи у Рівненському державному базовому медичному коледжі. - C. 81-87.
  15. Коваль В. В. Розвиток педагогічної системи фізичного виховання у закладах профтехосвіти України у другій половині ХХ ст.. - C. 88-97.
  16. Красовська О. О. Професійна готовність майбутнього вчителя початкової школи до мистецько-освітньої діяльності. - C. 98-107.
  17. Кристопчук Т. Є. Особливості децентралізації управління освітою: досвід європейських країн. - C. 108-117.
  18. Кукалець М. В., Кукалець М. М. Формування предметних компентентностей учнів початкових класів засобоми навчальних ситуацій. - C. 118-124.
  19. Курята А. В. Роль українських театрів у збереження національно-культурних традицій. - C. 125-130.
  20. Лілік О. О. Родинна історія в соціокультурному контексті за романом Юрія Вінничука "Танго смерті": матеріали до вивчення у ВНЗ. - C. 131-139.
  21. Максимчук Н. С. Роль українського фольклору в національно-патріотичному вихованні студентської молоді. - C. 140-145.
  22. Марчук О. О. Осмислення просвітницької діяльності Анни (Алоїзи) Ходкевич (1600–1654 рр.) у періодичних виданнях кінця ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 146-151.
  23. Мацько Л. І. М. С. Грушевський про Українську мову як державотворчий чинник. - C. 152-164.
  24. Мельничук Л. Б., Левкулич Т. В. Інноваційні технології формування професійно-педагогічної культури майбутніх педагогів в умовах вищого навчального зщакладу. - C. 165-170.
  25. Міськова Н. М. Особливості формування музичної культури молодших школярівна сучасному етапі. - C. 171-176.
  26. Ненько Ю. П. Професійно-орієнтовна комунікативна підготовка офіцерів служби цивільного захисту як об'єкт наукового дослідження. - C. 177-185.
  27. Пагута Т. І. Роль мистецтва в естетичному розвитку особливості молодшого школяра. - C. 186-195.
  28. Петрук О. М., Ландес Н. А. Шляхи вдосконалення зв'язного мовлення молодших школярів засобами усної народної творчості. - C. 196-201.
  29. Попова Д. А. Полікультурна освіта в контексті відчизняної освітньої парадигми. - C. 202-208.
  30. Поташнюк І. М. Ставлення студентської молоді до здорового способу життя. - C. 209-215.
  31. Романів А. С., Трусова Т. С. Місце туризму в макроекономічному розвитку України. - C. 216-225.
  32. Сойко І. М. Готовність майбутніх учителів початкової школи до формування мовленнєвих компетентностей на урокаї рідної мови. - C. 226-233.
  33. Сорока М. В. Застосування інноваційних технологій під час вивчення української мови та літератури в коледжі. - C. 234-241.
  34. Ставицький О. О. Ксенофобічні прояви у студентському середовищі. - C. 242-247.
  35. Хом’як І. М. Правописний складник у вивченні державної мови. - C. 248-255.
  36. Хом'як О. А. Розвиток художньо-творчих здібностей майбутніх учителів початкової школи як засіб організації їх естетичної діяльності. - C. 256-261.
  37. Янчук П. C. Спектральні машинні методи розв'язування неоднорідної задачі Діріхле. - C. 262-267.
  38. Ярмошик І. І. Люблінська унія 1569 р. та Гадяцька угода 1658 р. як втарчений час українського державотворення. - C. 268-275.
  39. Вихідні дані. - C. 276.
2016
Вип. 2 (16)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського