Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71968/2015/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. пр..- Рівне- Титул.
- Зміст.
- Борейко В. І. Роль українських церков у розбудові незалежної української держави. - C. 7-13.
- Breński W. Аnaliza porównawcza wysokości środków finansowych przeznaczanych na rozwój nauki w stanach zjednoczonych Ameryki Północnej i Unii Europejskiej. - C. 14-24.
- Гелухова Н. М., Синякова Л. П., Крот М. В. Роль корпоративного податкового менеджменту в системі управління фінансами підприємств. - C. 25-30.
- Гелухова Н. М., Синякова Л. П., Крот М. В. Удосконалення системи фінансового менеджменту на підприємстві. - C. 31-36.
- Глушко А. В. Зображальність як функціональна складова Інтернет-новин в контексті інформаційної війни. - C. 37-42.
- Груба Т. Л. Підготовка майбутніх учителів-словесників до формування мовної особистості учнів профільної школи. - C. 43-48.
- Дашко В. В. Польський партизанський рух на території Західної України в роки Другої світової війни. - C. 49-57.
- Завальнюк А. Р. Реформування шкільної освіти Німеччини періоду Веймарської республіки. - C. 58-67.
- Зуев В. Н. Ландшафтно-рекреационный анализ территории для развития экотуризма (на примере Барановичского района). - C. 68-74.
- Калько А. Д. Природничо-географічний факультет МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука: історія, сьогодення та перспективи розвитку. - C. 75-83.
- Канаплянікав Д. Г., Товсцік Т. Т. Традиційні уявлення білорусів кінця ХХ – початку ХХІ століття про господарство. - C. 84-92.
- Каньоса Н. Г. Професійна самореалізація студентів вищих навчальних педагогічних закладів як психолого-педагогічна проблема. - C. 93-100.
- Кирилович О. Ф. Характеристика сформованості громадянської позиції у студентів ВНЗ. - C. 101-107.
- Kisiołek A. S. The role of Internet in the marketing strategies of Higher education institutions in Poland. - C. 108-118.
- Княжева І. А. Обґрунтування компонентного складу методичної культури майбутніх викладачів педагогічних дисциплін спеціальності "Дошкільна освіта". - C. 119-128.
- Коваль В. В. Організаційно-педагогічні особливості розвитку фізичного виховання учнів навчальних закладів професійно-технічної освіти України у 50–90-х роках ХХ ст. - C. 129-135.
- Коваль В. В. Теоретичні основи дослідження соціалізації неповнолітніх правопорушників: педагогічний та правовий аспекти. - C. 136-142.
- Кочурко В. И., Никишова А. В., Зуев В. Н. Региональный университет как субъект туристическо-экскурсионной деятельности. - C. 143-149.
- Кравчук О. М. Загальнодидактичні підходи й закономірності в удосконаленні навичок лінгвістичного аналізу тексту в студентів-філологів. - C. 150-155.
- Красовська О. О. Технологічний аспект підготовки майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності у галузі мистецької освіти. - C. 156-165.
- Куліченко А. К. Навчання фонетики англійської мови на першому курсі медичного університету. - C. 166-172.
- Лабунець В. М. Підвищення кваліфікації вчителя музики як складова неперервної освіти. - C. 173-180.
- Литвиненко С. А. Сучасні технології організації навчального процесу в підготовці майбутніх учителів початкових класів. - C. 181-187.
- Марчук О. О. Висвітлення проблеми виховання та навчання дітей у волинському періодичному виданні початку ХХ століття "Рільник". - C. 188-193.
- Мельничук Л. Б. Діагностика професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до класного керівництва. - C. 194-199.
- Михальчук Н. О., Івашкевич Е. З. Міжособистісні детермінанти становлення соціального інтелекту педагога. - C. 200-209.
- Михальчук Ю. О. Особливості конфліктологічної підготовки майбутніх менеджерів в умовах навчання у ВНЗ. - C. 210-218.
- Міськова Н. М. Педагогічна творчість майбутніх учителів початкової школи у роботі над задачами на уроках математики. - C. 219-226.
- Нікітіна А. В. Наукова робота магістрантів філологів у процесі опанування лінгвістичних дисциплін. - C. 227-234.
- Олійник Я. Б., Нич Т. В., Мельник Л. В. Географічний вимір природно-техногенної безпеки. - C. 235-243.
- Петрук О. М. Шляхи виховання дітей дошкільного віку в дусі миру. - C. 244-250.
- Плачинда Т. С. Рейтингове оцінювання у вищій школі як стимулюючий чинник якісної професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 251-256.
- Плющ М. Р. Роль вищої школи в реформуванні суспільно-економічних відносин. - C. 257-263.
- Плющ М. Я. Засоби вираження категорійної семантики інтенсивності у змісті дієслів. - C. 264-268.
- Попова Д. А. Формування багатовимірної ідентичності як мета політкультурної освіти. - C. 269-277.
- Савченко Н. С. Розвиток вищої педагогічної освіти в Україні та Польщі. - C. 278-285.
- Семенов О. С., Ємчик О. Г. Розвиток творчої особистості фахівця дошкільної освіти у процесі професійної підготовки. - C. 286-291.
- Sitek M. Jakość a efektywność kształcenia wobec zmian w globalnych tendencjach kształcenia. - C. 292-300.
- Сойко І. М. Особливості розвитку творчої особистості молодшого школяра в умовах співпраці та співтворчості вчителя та учнів. - C. 301-308.
- Ставицький О. О. Психодіагностика комплексу гандикапу. - C. 309-318.
- Хом’як І. М. Метод вправ у досягненні правописної компетенції. - C. 319-326.
- Хом'як О. А. Виховання естетичних смаків у студентів педагогічних університетів у позанавчальній діяльності. - C. 327-335.
- Шикула Р. Р. Використання зоологічних об’єктів у навчанні зоології у вищому навчальному закладі. - C. 336-345.
- Шулик Т. В. Вищі навчальні заклади України як осередки профілактики адиктивної поведінки студентської молоді (1956–1991 рр.). - C. 346-355.
- Яницька О. Ю. Проблеми та перспективи розвитку вищої школи в ХХІ столітті. - C. 356-365.
- Ясінський М. М. Образ історичної батьківщини у романі У. Самчука "На білому коні". - C. 366-372.
- Джунь Й. В. Математичне ессе про поняття однорідних величин у статистиці. - C. 373-379.
- Джунь Й. В. Неклассическая теория анализа статистических данных и ее приложения. - C. 380-389.
- Суховецький І. О., Джунь Й. В. Розвиток основних методів управління. - C. 390-396.
- Бабюк Т. Й. Типологія сформованості здорового способу життя старших дошкільнят та молодших школярів. - C. 397-404.
- Галімська І. І. Особливості професійно-прикладної фізичної підготовки у льотних вищих навчальних закладах. - C. 405-411.
- Гнітецька Т. В., Ковальчук Н. М., Яловик В. Т. Проблеми підвищення якості знань з теоретичних дисциплін у студентів інститутів (факультетів) фізичної культури та здоров’я. - C. 412-417.
- Гнітецький Л. В., Гнітецька Т. В. Аналіз дотримання здорового способу життя підлітками 12–15 років сільської місцевості та підвищення мотивації до нього. - C. 418-423.
- Корнійчук Я. А., Березнюк А. О. Визначення стану роботи серцево-судинної системи та вплив на неї таких факторів, як навантаження, грип, гіподинамія. - C. 424-431.
- Мисів В. М., Балацька Л. В. Соматотип як критерій інтегральної оцінки індивідуальності дітей. - C. 432-438.
- Мисів В. М., Єдинак Г. А., Балацька Л. В. Фізична активність студентів: стан та деякі теоретичні аспекти посилення відповідної мотивації. - C. 439-446.
- Тристень К. С., Авдей Е. Н. Информированость студентов о влиянии некоторых привычек на состояние их здоровья. - C. 447-455.
- Тристень К. С., Лобковская Е. А. Самооценка студентами факторов формирования их здоровъя. - C. 456-461.
- Юрчишин Ю. В., Скиба С. А. Психолого-педагогічні засади залучення студентів до рухової активності оздоровчої спрямованості. - C. 462-470.
| 2015 | | Вип. 2 (14)
|
|
|
|