Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71968/2015/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ
: зб. наук. пр..- Рівне

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Гуманізація навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ

  4. Бірюк Л. Я. Професіографічний підхід до формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. - C. 6-15.
  5. Васьківська Г. О. Теоретико-методологічні засади формування змісту освіти: людинознавчі аспекти. - C. 16-23.
  6. Волощук А. В. Художньо-естетичне виховання молоді в мистецько-педагогічній системі Золтана Баконія. - C. 24-29.
  7. Груба Т. Л. Електронний підручник з української мови як засіб професійно орієнтованого навчання учнів профільної школи. - C. 30-36.
  8. Джаман Т. В., Троцька Ю. В. Педагогічна рефлексія як засіб формування системи наступності у підготовці майбутнього вчителя іноземної мови в системі "ДНЗ – початкова школа". - C. 37-44.
  9. Калько А. Д., Коротун С. І., Кушнірук Ю. С., Миронець Н. Р. Аспекти регіонального ринку послуг вищої туристичної освіти. - C. 45-51.
  10. Коваль В. В. Етапи та основні тенденції розвитку фізичного виховання в навчальних закладах підготовки робітничих кадрів у контексті еволюції професійно-технічної освіти та фізкультурного руху України у другій половині ХХ століття. - C. 52-63.
  11. Красовська О. О. Художньо-педагогічні креативні технології у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи в галузі мистецької освіти. - C. 64-72.
  12. Кристопчук Т. Є. Імплементація досвіду розвитку педагогічної освіти та виховання країн ЄС у навчально-виховний процес вітчизняних закладів освіти. - C. 73-81.
  13. Курок В. П. Міждисциплінарна інтеграція знань у педагогічних системах. - C. 82-89.
  14. Лещенко Г. П. Мовна компетенція як складова професійної комунікативної компетенції майбутніх вчителів-філологів. - C. 90-97.
  15. Марчук О. О. Методика навчання математики волинського педагога-новатора кінця ХІХ – початку ХХ ст. М. Маньковського. - C. 98-104.
  16. Матвійчук А. В., Мохнюк Ю. Р. Проблемний контекст сучасної екологічної освіти у вищій школі України. - C. 105-111.
  17. Матвійчук О. В. Формування фахових компетенцій майбутніх економістів для ринку фінансових послуг України. - C. 112-117.
  18. Мельничук Л. Б. Модель формування професійної культури майбутніх педагогів початкової ланки освіти. - C. 118-123.
  19. Михасюк К. В. Особливості моніторингу якості практичної підготовки в коледжі студентів економічних спеціальностей. - C. 124-130.
  20. Міськова Н. М. Удосконалення підготовки студентів до впровадженя інтерактивних технологій на уроках математики в початковій школі. - C. 131-136.
  21. Петрук О. М., Петрук А. П. Краєзнавство як ефективний засіб духовно-морального виховання школярів. - C. 137-143.
  22. Попова Д. А. Полікультурна компетентність майбутніх фахівців з туризму: зміст та структура. - C. 144-150.
  23. Романів О. Я., Селецький В. П. Web-технології як інструмент формування іміджу природничо-географічного факультету. - C. 151-160.
  24. Самойленко О. М. Підготовка бакалаврів математики за технологіями змішаного навчання. - C. 161-171.
  25. Сойко І. М. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів до суб’єкт-суб’єктної взаємодії з молодшими школярами. - C. 172-180.
  26. Ставицький О. О. Ставлення молоді до побудови близьких стосунків з інвалідизованими. - C. 181-188.
  27. Яковишина Т. В. Організаційно-педагогічні умови формування здатності до діалогу в суб’єкт-суб’єктній взаємодії. - C. 189-197.
  28. Яроменко О. В. Теоретико-методологічні засади вивчення наукової школи при історичному аналізі науки. - C. 198-204.
  29. Ясінський М. М. Образ історії у підручниках "Вступ до історії" для учнів п’ятого класу загальноосвітніх шкіл. - C. 205-213.
  30. Розділ 2. Роль України в перемозі над нацизмом в Другій світовій війні

  31. Борейко В. І. Ціна України за перемогу країн антигітлерівської коаліції у Другій світовій війні. - C. 214-219.
  32. Джунь Й. В., Суховецький І. О. Стратегічний внесок українських вчених у перемогу над нацизмом у Другій світовій війні (за опублікованими матеріалами закордонних дослідників). - C. 220-225.
  33. Розділ 3. Літературна спадщина Уласа Самчука

  34. Артеменко Л. Сюжетна парадигма української поетологічної лірики. - C. 226-235.
  35. Бабійчук Т. В. Друга світова війна на сторінках роману Уласу Самчука "Чого не гоїть вогонь". - C. 236-245.
  36. Конончук Т. І. Улас Самчук у проекті Юрія Лавріненка "Літературний світ": екзистеційний аспект. - C. 246-254.
  37. Новиков А. О. Дискурс національно-визвольних змагань в сучасній українській драматургії (за матеріалами творів М. Куця та О. Чугуя). - C. 255-261.
  38. Приходько О. Ю. Антиколоніальна ревізія радянської дійсності у романі Уласа Самчука "Кулак". - C. 262-267.
  39. Стовбур Л. М. Стилістична роль відокремлених членів речення в повісті Уласа Самчука "Марія". - C. 268-272.
  40. Розділ 4. Розвиток фізичного виховання і спорту та проблеми здоров’я людини

  41. Галаманжук Л. Л. Ефективність урахування спрямованості рухової асиметрії у формуванні знань 4-річних дітей під час занять з фізичної культури. - C. 273-280.
  42. Гарієвський Ю. В. Педагогічні цінності майбутнього вчителя фізичної культури. - C. 281-291.
  43. Завацька Л. А., Сотник Ж. Г., Ільків О. С. Використання інформаційних технологій для підвищення ефективності самостійної роботи студентів. - C. 292-300.
  44. Корнійчук Я. А. Значення слов’янських бойових мистецтв для духовного розвитку особистості. - C. 301-307.
  45. Леськів-Бондарчук Г. Характеристика впливу фізичних вправ на людей третього віку. - C. 308-314.
  46. Степанюк С. І., Ектова Т. О. Витоки художньої гімнастики. - C. 315-320.
  47. Федорович О. В., Ющук М. В. Організація фізкультурно-оздоровчої роботи як ефективний засіб формування здорового способу життя. - C. 321-326.
  48. Розділ 5. Математичне та компютерне моделювання, обчислювальні методи

  49. Джунь Й. В. Про важливість врахування фундаментальних принципів математико-статистичної обробки економічної інформації. - C. 327-335.
  50. Лотюк Ю. Г., Соловей Л. Я. Використання символьних перетворень при вивченні математичних дисциплін у навчальному процесі ВНЗ (на прикладі MathСAD). - C. 336-342.
2015
Вип. 1 (13)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського