Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71968/2013/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ
: зб. наук. пр..- Рівне

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Гуманізація навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ

  4. Aksman J. "Nauka – Sztuka – Edukacja" innowacyjny model pracy z dzieckiem zdolnym plastycznie jako rezultat międzynarodowych praktyk edukacyjnych. - C. 6-15.
  5. Башкирова Ю. В. Особенности проявления компонентов эмоциональной саморегуляции студентов в ситуации контроля знаний. - C. 16-25.
  6. Борейко В. І. Сучасні тенденції розвитку вищої школи та їх вплив на національну економіку. - C. 26-32.
  7. Ганич О. Актуальні питання розвитку національної української школи в Іспанії. - C. 33-37.
  8. Гринюк Т. Ю. Безпека людини як комплексний підхід до питань охорони праці, безпеки життєдіяльності, цивільного захисту та пожежної безпеки. - C. 38-43.
  9. Грицай Н. Б. Підвищення результативності педагогічної практики у професійній підготовці майбутніх учителів біології. - C. 44-49.
  10. Гурковський О. М. Наявність та структура вільного часу у школярів та гімназистів. - C. 50-56.
  11. Дем’янчук І. А. Фіскальна політика держави як основний інструмент макроекономічного регулювання. - C. 57-63.
  12. Іванова Л. І. Сучасні підходи до проведення уроків літературного читання. - C. 64 -70.
  13. Левицька С. О. Інформаційна складова податкового менеджменту на мікро-рівні в контексті сучасних економічних трансформацій. - C. 71-77.
  14. Лещенко Г. П. Сучасні комунікативно зорієнтовані підходи до викладання української мови в школі. - C. 78-85.
  15. Луценко О. І. "Стилістичний аналіз тексту" як навчальна дисципліна у ВНЗ. - C. 86-93.
  16. Марчук О. О. Експерементальна система навчання орфографії О. Зачиняєва як взірець психолого-педагогічної думки кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 94-101.
  17. Митуля К. А. Викладач вищого навчального закладу як організатор навчально-виховного процесу. - C. 102-111.
  18. Михальчук Н. О., Івашкевич Е. З. Проблема соціального інтелекту особистості та його структури. - C. 112-121.
  19. Hargreaves S., De Brucker J., Belmans W. Design-based research focusing on the influences of a pedagogical three-field methodology in students’ learning outcomts. - C. 122 -131.
  20. Плющ М. Я. Сучасне осмислення сили і величі української мови як державної в реаліях розбудови незалежної України. - C. 132-137.
  21. Рубан В. М. Трансформація сутності антикризового управління щодо підтримки стану економічної безпеки підприємства. - C. 138-144.
  22. Rojek-Adamek P. Miejsce i rola współczesnego projektanta w budowaniu kreatywnego potencjału regionu. Przypadek woj. Śląskiego. - C. 145-153.
  23. Фінклер Ю. Е. Проблема функціонування державних медій в Україні. - C. 154-157.
  24. Хом’як І. М. Моделювання лінгводидактичних ситуацій. - C. 158-167.
  25. Хом’як О. А. Теоретичний аналіз принципів виховання естетичних смаків молоді. - C. 168-173.
  26. Чайка В. М. Основні підходи до розробки концепції і системи підготовки майбутнього вчителя до інноваційної педагогічної діяльності. - C. 174-181.
  27. Яницька О. Ю., Іванюта О. В. Діагностика змістовіих компонентів візуального мислення в підлітковому віці. - C. 182-191.
  28. Ясінський М. М. Вступ до предмету "Дошкільне образознавство. - C. 192-201.
  29. Розділ 2. Розвиток фізичного виховання і спорту та проблеми здоров’я людини

  30. Андрєєва Р. І. Вплив занять степ-аеробікою на організм жінок 25-40 років. - C. 202-208.
  31. Брискін Ю. А., Пітин М. П., Задорожна О. Р. Значущість компонентів теоретичної підготовки фехтувальників на етапі попередньої базової підготовки. - C. 209-216.
  32. Вацеба О. М. Організаційні та програмно-нормативні засади підготовки до реалізації стратегічного національного проекту "Олімпійська надія-2022". - C. 217-225.
  33. Войнаровська Н. С., Войнаровська А. А. Розвиток фізичної активності дівчат 5-9 класів засобами ритмічної гімнастики. - C. 226-232.
  34. Войнаровський А. М. Соціально-педагогічний аспект розвитку студентського спорту у вищих навчальних закладах України. - C. 233-236.
  35. Гес О. Л., Приходько Ю. В., Бондар Є. П. Вплив занять оздоровчою гімнастикою він чунь на здоров’я вагітних. - C. 237-241.
  36. Годлевський П. М., Пінчук В. Ф. Елементи настільного тенісу в тренувальних заняттях самозахистом. - C. 242-247.
  37. Горбатюк С. О., Горбатюк Н. Р. Карпенко О. С. Ефективність комплексного застосування мануальної терапії та лазеротерапії в реабілітації хворих із периартрозом плечового суглобу. - C. 248-253.
  38. Довгаль В. І. Дослідження впливу експериментальної методики на розвиток силових якостей у підлітків із затримкою психічного розвитку. - C. 254-260.
  39. Жовнір І. І. Комплексне лікування вертеброгенних больових синдромів попереково-крижового відділу хребта. - C. 261-265.
  40. Карабанова Н. С., Карабанов А. Г. Маркетингові дослідження у дитячо-юнацьких спортивних школах в умовах ринкових перетворень. - C. 266-272.
  41. Ковальчук Н., Іванова А., Воронкова В. Домашні завдання в системі фізичного виховання підлітків. - C. 273-282.
  42. Корнійчук Я. А., Бондар Т. В., Попружук К. М. Корекційний вплив альтернативних методів масажу при посттравматичних захворюваннях. - C. 283-287.
  43. Крайнюков О. Г. Мотивація школярів до фізкультурної діяльності. - C. 288-293.
  44. Ножко И. А., Березнева Я. В. Анализ состояния проблемы формирования культуры здоровья студенческой молодежи в Республике Беларусь. - C. 294-303.
  45. Передерій А. В., Брискін Ю. А. Критерії залучення осіб з вадами інтелекту до програм Спеціальних Олімпіад. - C. 304-312.
  46. Пітин М. П., Брискін Ю. А. Загальна характеристика концепції теоретичної підготовки у спорті. - C. 313-318.
  47. Сотник Ж. Г., Романова В. І., Завацька Л. А. Фізична реабілітація при остеохондрозі хребта. - C. 319-326.
  48. Ткачук В., Степанюк С., Городинська І. Естетичне виховання у процесі навчання фізичної культури учнів середнього шкільного віку. - C. 327-332.
  49. Розділ 3. Математичне та комп'ютерне моделювання, обчислювальні методи

  50. Бомба А. Я., Присяжнюк І. М., Присяжнюк О. В. Нелінійні сингулярно збурені процеси масопереносу в напористих середовищах.. - C. 333-338.
  51. Бомба А. Я., Шпортько О. В. Застосування симетричних і асиметричних предикторів в процесі прогресуючого стиснення зображень без втрат. - C. 339-346.
  52. Вознюк Р. В. Основні принципи створення сайту Західноукраїнського центру обдарованої і талановитої молоді. - C. 347-352.
  53. Джунь Й. В. Неокласична теорія помилок і її значення для створення нового покоління програмних продуктів в модулі "Data analysis". - C. 353-357.
  54. Джунь Й. В. Нотатки до критерію Крамера-Уелча. - C. 358-361.
  55. Жуковський В. В., Федорчук Н. А. Інформаційна система Вікіпедія в контексті написання рефератів. - C. 362-368.
  56. Мороз И. П. Определение национальной идеи языком математики. - C. 369-374.
  57. Янчук П. C. 3D комп’ютерне моделювання повільних течій нестискуваної в’язкої рідини методом квазіспектральних поліномів. - C. 375-382.
2013
Вип. 2 (10)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського