Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71961:Пед./2015/37<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди"
: зб. наук. пр..- Переяслав-Хмельницький. Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Aristova N. Participatory-interactive approach as a methodological basis of formation of future philologists’ professional subjectness. - C. 7-14.
  4. Dobroskok І., Rzhevskaya N. Current trends in the training of the future specialist in commodity science. - C. 14-21.
  5. Horodetska О. Time-management as the latest mean of self-organization educational-educate process of students. - C. 22-28.
  6. Nikolaiev L. Formation of professional competence of students-psychologists using training methods in the educational process. - C. 28-35.
  7. Ryk S. Pedagogical ethics and modern society challenges. - C. 35-42.
  8. Toporenko О. Тhe system of initial military training of the Ukrainian SSR in 1920s: historical-pedagogical aspect. - C. 42-52.
  9. Барна Л. Особливості підготовки вчителів біології в Україні в 20-30-х роках ХХ століття. - C. 53-61.
  10. Вихор С. Співпраця сім’ї та школи: історичний досвід. - C. 61-70.
  11. Волков Л., Павлова Т. Спортивний талант: особливості формування структури загальної спортивної обдарованості на етапі початкової підготовки. - C. 70-84.
  12. Галян О. Особистість школяра у вимірах суб’єктності (до 100-річчя Київського педагогічного з’їзду). - C. 84-94.
  13. Груць Г. Слово як сакральний символ: педагогічний aспект. - C. 94-104.
  14. Жирська Г. Шляхи формування дослідницької компетентності школярів у процесі біологічної освіти. - C. 104-113.
  15. Кравець В. Генеза проблеми статевого виховання у вітчизняній педагогіці ХХ століття (20-30-ті роки). - C. 113-122.
  16. Мезенцева О. Антропософські витоки вальдорфської педагогіки. - C. 122-131.
  17. Носаченко В. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі охорони праці. - C. 132-137.
  18. Опанасенко Н., Черненко Г. Правила реалізації дидактичних принципів Я. А. Коменського в сучасній початковій школі. - C. 138-144.
  19. Отич О. Українське народне мистецтво як чинник етнокультурної ідентифікації особистості. - C. 145-156.
  20. Сидоренко М. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів до оцінювання якості освітньої діяльності. - C. 156-163.
  21. Шабінський М. Досвід патріотичного виховання молоді на прикладі французької школи. - C. 163-170.
  22. Ярошинська О., Осадченко Т. Удосконалення підготовки майбутніх учителів до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи на основі запровадження моделей емпіричного навчання. - C. 170-180.
  23. Відомості про авторів. - C. 181-184.
2015
Вип. 37
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського