Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71961/2013/28(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Humanitarium
.- Переяслав-Хмельницький

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогіка

  4. Авраменко О. Технічні знання як необхідний компонент підготовки майбутніх фахівців технологічної освіти. - C. 3-8.
  5. Андрєєва Т., Козоріз І. Використання екологічних проектів як шлях формування екологічної культури дітей старшого дошкільного віку. - C. 9-13.
  6. Архипова С., Смеречак Л. Формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у корекційній роботі з дітьми з вадами психофізичного розвитку. - C. 14-19.
  7. Багно Ю. Практика в літніх оздоровчих таборах як засіб формування педагогічної компетентності майбутніх учителів. - C. 19-23.
  8. Безрукавий Р. Сутність і структура здоров'язберігаючої компетентності майбутніх фахівців пожежно-рятувальної служби. - C. 23-28.
  9. Бігунова С. Виховання естетичної культури майбутнього вчителя образотворчого мистецтва засобами пластики малих форм. - C. 28-32.
  10. Булгакова В. Структура підручників з іноземної мови для учнів 5–7 класів середньої школи кінця 40 – початку 50-х років ХХ століття (на прикладі підручників з німецької мови). - C. 33-38.
  11. Борисова О. Соціальне виховання дошкільників у закладах освіти США. - C. 38-43.
  12. Борисова О., Осіпчук Ю. Духовно-обрядові свята як засіб морального виховання дітей старшого дошкільного віку. - C. 43-48.
  13. Гедзик А. Педагогічна спрямованість розумової діяльності в професійно-графічній підготовці майбутніх учителів креслення. - C. 48-53.
  14. Гойдош Н. Професійна діяльність майбутнього вчителя іноземних мов: сутність та основні компоненти. - C. 410-414.
  15. Гончаров В. Технології блочно-модульного навчання у підготовці нового вчителя. - C. 54-57.
  16. Данилюк О. Формування професійної компетентності майбутнього учителя образотворчого мистецтва. - C. 58-61.
  17. Демченко А. Теоретичні засади формування готовності майбутніх фахівців пожежно-рятувальної служби до виховної роботи у підрозділах. - C. 61-67.
  18. Добрянська Т. Формування мовленнєвої культури майбутніх фахівців. - C. 68-73.
  19. Доброскок І. Ретроспективний аналіз освітньої політики та шкільного законодавства на теренах україни в XIX ст.. - C. 74-82.
  20. Доброскок А. Сучасний підхід до розвитку й формування професіоналізму менеджера. - C. 83-89.
  21. Довбня Л. Історія української мовознавчої думки в педагогічній системі підготовки вчителя-філолога. - C. 89-94.
  22. Дубінецький В. Теоретико-методологічні основи управління якістю підготовки спеціалістів на сучасному етапі. - C. 94-101.
  23. Дуброва С. Ключові компетентності як складова професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. - C. 101-105.
  24. Дягілєва Л. Сутність і структура іншомовної комунікативної компетенції майбутніх дільничних інспекторів. - C. 106-111.
  25. Ентентєєва Г. Виховання моральності майбутніх фахівців на сучасному етапі розвитку суспільства. - C. 111-117.
  26. Іващенко А. Активізація лідерського потенціалу студентів вищих навчальних закладів у процесі позанавчальної діяльності на засадах компетентнісного підходу. - C. 117-123.
  27. Іслам А. Роль і місце молодих спеціалістів автотранспорту у подоланні екологічних негативних явищ. - C. 124-128.
  28. Іщук В. Методологічні основи професійної підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання. - C. 129-132.
  29. Каплун І. Діяльнісний компонент у структурі професійної ідентичності майбутніх фахівців технічного профілю. - C. 133-138.
  30. Карасевич А. Зміст і структура готовності студентів до шлюбу і створення сім'ї. - C. 138-143.
  31. Клімова А. Змістовна характеристика категорії "професійна компетентність" як показник фахової підготовки менеджерів. - C. 143-150.
  32. Козаченко І. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов (англійської) у процесі використання інноваційних методів у навчальному процесі. - C. 150-154.
  33. Колесник М., Бугасова М. Формування та розвиток сільськогосподарської освіти в Німеччині. - C. 154-158.
  34. Кулінка Ю. Обґрунтування змісту валеологічного компоненту готовності до превентивної діяльності на засадах компетентнісного підходу. - C. 158-164.
  35. Колос М. Особливості професійного вокального навчання майбутнього вчителя музики. - C. 164-169.
  36. Линник Ю. Структура та способи оцінки рівня розвитку професійної компетентності вчителів природничих спеціальностей. - C. 170-177.
  37. Маленко О. Внутрішньолюдський потенціал у процесі формування педагогічного артистизму. - C. 178-182.
  38. Малик В. Єзуїтська педагогічна система як передумова виникнення компетентнісного підходу. - C. 183-188.
  39. Мандрик Л. Компоненти, критерії та рівні сформованості гендерної культури майбутніх фахівців з пожежної безпеки. - C. 188-194.
  40. Мехедова Н. Основи формування національних цінностей у підлітків на уроках музики. - C. 194-200.
  41. Michalska A. Problemy dotyczące prozdrowotnych kompetencji młodzieży szkolnej w polsce. - C. 200-206.
  42. Мосціпан В. Шляхи підвищення позитивного ставлення учнів до уроків фізичної культури. - C. 206-210.
  43. Муковіз О. Особливості організації дистанційного навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи. - C. 211-218.
  44. Наталевич Н. Особливості формування економічної компетентності майбутнього фахівця культурології в умовах вищого педагогічного навчального закладу. - C. 218-222.
  45. Нікітчин О. Розвиток математичної освіти в Україні (кінець XIX – поч. XX ст.). - C. 222-227.
  46. Новак О. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до інноваційної професійної діяльності. - C. 228-234.
  47. Носаченко Т. Використання народного мистецтва у фаховій підготовці майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. - C. 234-239.
  48. Опольська А. Андрагогічні принципи навчання в системі післядипломної освіти. - C. 239-244.
  49. Орлов О., Волков Л. Основи побудови річного циклу навчання бойовим мистецтвам студентів вищих навчальних закладів. - C. 244-250.
  50. Павловська О. Професійна компетентність учителя як запорука успішної діяльності навчального закладу. - C. 250-255.
  51. Півень О., Гордієнко О. Оцінка фізичних навантажень у процесі оздоровчого тренування студентів із низьким рівнем соматичного здоров’я. - C. 255-259.
  52. Підборський Ю. Професійнa компетентність у педагогічній діяльності майбутніх учителів. - C. 260-265.
  53. Пилипенко О. Організація навчальної і виробничої практики студентів ветеринарної медицини ВНЗ Німеччини і України. - C. 265-271.
  54. Полякова Г. Показники якості освіти та освітнього середовища вищого навчального закладу в контексті компетентнісного підходу. - C. 271-277.
  55. Різник В. Модель формування готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до професійної діяльності у процесі вивчення спеціальних дисциплін. - C. 277-283.
  56. Савченко М. Підготовка педагогів до роботи з виховання самостійності в дітей дошкільного віку в ігровій діяльності. - C. 283-288.
  57. Саковська Т. Особливості підготовки майбутніх учителів іноземної мови до міжкультурного виховання учнів. - C. 288-293.
  58. Сергійчук О., Сембрат А. Роль інноваційних педагогічних технологій у підготовці майбутніх учителів. - C. 293-298.
  59. Сидоренко М. Проблеми оціннювання якості освіти на сучасному етапі. - C. 298-302.
  60. Свиридюк В. Терміносистема базових і спеціальних понять процесу формування комунікативної компетентності медичних сестер у вищих медичних закладах. - C. 302-309.
  61. Сидоренко О. Організація формувальних впливів у системі спеціальної підготовки майбутніх соціальних педагогів до комунікативної діяльності в умовах ДОЗ. - C. 310-316.
  62. Сгадова В. Проблема формування творчого ставлення до педагогічної діяльності у майбутніх викладачів економіки. - C. 316-320.
  63. Слатвінська О. Формування екологічної компетентності учнів ПТНЗ шляхом екологізації їх мислення. - C. 321-325.
  64. Стаднік Н. Формування готовності майбутнього вчителя до виховання молодших школярів. - C. 326-332.
  65. Ткаченко О. Києво-Печерська лавра – осередок розвитку мистецької освіти (друга пол. XVI – поч. XІX ст.). - C. 332-337.
  66. Ткаченко Л. Формування професійно-педагогічної компетентності викладача ВНЗ. - C. 337-341.
  67. Ткачук С. Система підготовки вчителя технологій у вищих педагогічних навчальних закладах до формування в учнів технологічної культури. - C. 341-348.
  68. Усик О. Компетентнісний підхід щодо професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищій школі. - C. 348-354.
  69. Федьович О. Проблема інтересу в гуманітарних науках. - C. 354-357.
  70. Хмельницька О. Дидактичні погляди М.К. Маккавейського. - C. 358-362.
  71. Чеснокова Л. Компетентнісний підхід до формування професійного самовизначення старшокласників у Росії в Україні. - C. 363-368 .
  72. Шаповал Л. Оволодіння емпіричними методами педагогічного дослідження – важлива складова професійної компетентності майбутнього вчителя біології. - C. 368-372.
  73. Шапран О., Довгій Р. Шляхи формування управлінської компетентності майбутніх кервіників у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 373-377.
  74. Шушара Т. История и современность: деятельность киевского учебного округа в XIX – начале ХХ века. - C. 377-382.
  75. Яценко Л., Кравченко Т. Особливості соціалізації дітей молодшого шкільного віку. - C. 383-388.
  76. Янісів Ю. Діалектика традицій та інновацій в сучасній освіті. - C. 388-393.
  77. Яременко Л. Актуалізація позашкільної діяльності в системи безперервної освіти людини. - C. 394-401.
  78. Ярчук Ю. Формування здорового способу життя як теоретична проблема і практичне завдання. - C. 401-409.
  79. Ігнатенко Н. Умови формування соосвітньої компетентності майбутнього педагога. - C. 414-419.
  80. Хромченкова Н. Модель формування відповідальності майбутнього викладача вищої школи в умовах ступеневої педагогічної освіти. - C. 420-426.
  81. Психологія

  82. Бєлякова С. Особливості корекції поведінки близнюків у період дорослішання. - C. 427-432.
  83. Грейліх О. Особливості синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності педагога. - C. 433-438.
  84. Корнійчук О. Професійно орієнтований тренінг у формуванні математичних компетентностей інженерів еколого-природознавчого напряму. - C. 439-445.
  85. Легун В. Психологічне забезпечення підвищення інноваційної готовності викладачів у нових умовах. - C. 445-451.
  86. Руденко О., Ляшенко А. Особливості виникнення та переживання стресових станів у студентів вищих навчальних закладів. - C. 451-456.
  87. Павлов Ю. Формування у майбутніх фахівців компетенцій здоров’язбереження. - C. 456-462.
  88. Якуба Л. Формування самостійної особистості підлітка в різних умовах соціалізації. - C. 462-469.
  89. Федосєєва І. Психологічні механізми формування толерантності у поведінці підлітка. - C. 469-474.
  90. Філософія

  91. Nowacka U., Siguencia L.O. Proces nauczania - uczenia sie, a prawnoautorskie uwarunkowania korzystania z technologii cyforwych w Polsche. - C. 475-482.
  92. Войтенко Ю. Взаємовідносини України з Європейським Союзом: історичні нариси. - C. 482-487.
  93. Войтенко Ю., Вдовиченко О. Україна в оцінці міжнародних рейтингів за президенства В. Януковича. - C. 488-491.
  94. Вороновська Л. Світоглядні і методологічні проблеми філософії освіти. - C. 491-498.
  95. Гадмалієв С.Б. Розвиток інформаційних технологій у сфері вищої освіти України у 90-х роках ХХст.. - C. 498-503.
  96. Дем'яненко Б. Розвиток вітчизняних кратологічних знань: історична ретроспектива. - C. 503-512.
  97. Дем'яненко В. Проблеми реформування історичної освіти в Україні у контексті співробітництва з радою Європи та Російськоє Федерацією. - C. 513-518.
  98. Дудар В. Місце і роль політичного менеджменту в сучасному суспільстві. - C. 519-523.
  99. Енсенов К. Герой, ставший легендой (О партизане К. Кайсенове). - C. 523-527.
  100. Земцов І., Скрябіна Т. Розуміння як невід'ємна частина знань в процесі навчання студентів-гуманітаріїв. - C. 527-532.
  101. Зуйковська А. Ціннісні засади суспільної солідарності у риториці президентів України. - C. 532-540.
  102. Ковач Л. Україно-польське економічне співробітництво: підсумки та пріорітети. - C. 540-546.
  103. Коцур В., Малишко М. Вплив парламентських виборів на процес ротації еліти в Україні. - C. 546-550.
  104. Коцур В. Етнополітичний вимір української національної меншини у Придністров'ї. - C. 550-555.
  105. Макаренко Н. Сучасні демографічні тенденції в етнічній структурі України (на прикладі Донецької області). - C. 555-561.
  106. Ніколаєць К. Легалізація української греко-католицької церкви у другій половині 80-х років ХХст.: історіографія. - C. 561-567.
  107. Ніколаєць Ю. Зміни у складі населення Донбасу у 1941-1945 рр.. - C. 567-576.
  108. Алексанян О. Арямяне в Украине в первой половине ХХ в.. - C. 576-579.
  109. Порев С. Єдність та розмежування науки, техніки і технології. - C. 579-585.
  110. Прядко Т., Дем'яненко А. Сучасний український медіапростір як середовище реалізації своболи слова. - C. 586-591.
  111. Рубан А. Філософсько-політична інтерпретація української політичної культури. - C. 591-595.
  112. Харченко Л., Іваненко А. Формування і розвиток політичної свідомості у контексті політичної культури України. - C. 595-599.
  113. Шандор Ф. Проблема національної ідентичності, як абстрактної та багатовимірної конструкції. - C. 600-606.
  114. Драпогуз В. Екстраполяція як метод наукового пізнання. - C. 606-612.
2013
Вип. 28(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського