Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71955/2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Управління розвитком
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Духняк Т. О. Аналіз ринку праці в Україні та перспективи його розвитку. - C. 3-4.
  4. Курьянова Е. А. Анализ и состояние рынка труда Украины. - C. 5-6.
  5. Чурилина Б. И. Инфляция как естественное явление или искусственный способ обмана. - C. 6-9.
  6. Наумова М. В. Прибуток і фактори, які на нього впливають. - C. 9-11.
  7. Ніколаєва І. І. Економічна безпека національної економіки в контексті державної політики. - C. 11-14.
  8. Воргуль Т. В. Сучасні тенденції та особливості розвитку рекламного ринку України. - C. 14-17.
  9. Костенко Д. С. Теоретичні засади збутової діяльності підприємства. - C. 17-19.
  10. Бесага П. О. Аналіз деяких недоліків Закону України "Про рекламу" та ефективність рекламної комунікації. - C. 19-21.
  11. Листопадова Н. С. Формування концепції бренда. - C. 21-23.
  12. Колісниченко С. В. Конкурентоспроможність підприємства та методи її оцінювання. - C. 23-25.
  13. Бойко К. В. Особливості збуту промислової продукції в сучасних умовах. - C. 25-27.
  14. Кісільова Т. Л. Особливості комунікаційної політики сучасних підприємств. - C. 27-29.
  15. Крокус К. В. Теоретичні засади визначення сутності понять "стратегія" та "стратегічне планування". - C. 29-32.
  16. Насєдкіна Ю. М. Аналіз специфіки функціонування системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах господарювання. - C. 32-35.
  17. Прядкіна С. О. Конкурентні переваги підприємства оптової торгівлі. - C. 35-38.
  18. Меша Л. С. Просування продукції на ринок. - C. 38-39.
  19. Романенко К. А. Ambient-media: нестандартний рекламоносій. - C. 39-42.
  20. Савельєва П. В. Маркетингова стратегія як основа розробки рекламної кампанії. - C. 42-44.
  21. Акулова К. І. Проблеми та перспективи розвитку мобільного зв’язку в Україні. - C. 45-47.
  22. Кутепова В. О. Інтернет-маркетинг в Україні, проблеми та перспективи розвитку. - C. 47-49.
  23. Колп В. В. Управління маркетинговою комунікаційною політикою на підприємстві. - C. 49-52.
  24. Ніколаєнко О. С. Трендвотчинг – маркетинговий інструмент визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства. - C. 52-54.
  25. Новосельцева К. В. Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємства на прикладі ТМ "Приправка". - C. 54-58.
  26. Ліхота А. І. Міжнародні системи менеджменту якості, що діють в Україні. - C. 58-61.
  27. Гусаченко К. В. Ремаркетинг в Интернете как инструмент эффективного взаимодействия с целевой аудиторией. - C. 61-64.
  28. Баллыева А. Б. Позиционирование как этап разработки маркетинговой стратегии предприятия. - C. 64-66.
  29. Горбачова Н. П. Маркетинг банківських інновацій. - C. 67-69.
  30. Дудка А. І. Економічні передумови розвитку інформаційних послуг України. - C. 69-72.
  31. Калиниченко А. В. Необхідність розробки бізнес-плану в сучасних умовах ринку. - C. 72-74.
  32. Кудринская О. В. Формирование модели отношения покупателя к товару в современных рыночных условиях. - C. 74-76.
  33. Родоманченко В. О. Управління маркетингом як основа для успішного розвитку підприємства. - C. 76-78.
  34. Цигичко С. Е. Построение математической модели формирования позиции потребителей при выборе товаров. - C. 79-81.
  35. Тимофєєва Н. Я. Проблеми ціноутворення в Україні. - C. 81-82.
  36. Балбазан В. С. Особливості концепцій життєвого циклу організації. - C. 83-86.
  37. Білокудря Т. С. Огляд сучасних методик прогнозування ймовірності банкрутства підприємств. - C. 86-88.
  38. Зосімова А. В. Формування технології оцінки та аналізу ефективності діяльності підприємства. - C. 88-91.
  39. Нерода А. Ю. Фактори макросередовища, що впливають на діяльність підприємств. - C. 91-92.
  40. Повелиця Є. В. Система управління економічною безпекою підприємства. - C. 93-95.
  41. Пушкарьов С. В. Вплив конкурентоспроможності персоналу на безпеку підприємства. - C. 95-97.
  42. Скорик М. Ю. Некоторые аспекты организационного развития предприятий. - C. 97-99.
  43. Шрам В. В. Еволюція поглядів на теорію організації. - C. 100-101.
  44. Бородай Д. О. Організація складського господарства на підприємстві та напрями його вдосконалення. - C. 102-105.
  45. Волошина В. О. Сучасні логістичні технології на транспорті. - C. 105-108.
  46. Гайдаманчук К. В. Аналіз застосування технології радіочастотної ідентифікації в управлінні поставками та складськими ресурсами. - C. 108-11.
  47. Галушкова О. О. Стан, проблеми та тенденції розвитку консалтингу в Україні. - C. 111-114.
  48. Даниленко І. В. Сучасні світові тенденції розвитку логістичної підсистеми вантажопереробки. - C. 114-116.
  49. Євченко Д. А. Нормативно-правові засади функціонування закупівельної діяльності на виробничому підприємстві. - C. 116-118.
  50. Журавель Н. О. Методи вибору постачальників. - C. 118-121.
  51. Заєць О. О. Оцінка ефективності інформаційного забезпечення промислових підприємств України. - C. 121-124.
  52. Кузнєцова А. В. Застосування стратегічного планування на підприємстві: переваги та недоліки. - C. 124-126.
  53. Лебедєва А. В. Формування системи мотивації праці на підприємстві. - C. 127-129.
  54. Лубчинський Д. О. Формування системи логістичного обслуговування споживачів. - C. 129-131.
  55. Месечка В. А. Організація формування відділу інноваційного розвитку. - C. 132-134.
  56. Павлюк В. А. Особливості стимулювання праці на підприємствах України. - C. 134-136.
  57. Погрібняк А. О. Визначення світових тенденцій організації маркетингових досліджень. - C. 136-138.
  58. Парфьонова А. А. Сучасний стан та перспективи розвитку будівельної галузі України. - C. 138-140.
  59. Пoтапoва В. O. Іннoваційний рoзвитoк вітчизнянoї нафтoгазoвидoбувнoї галузі як чинник забезпечення її кoнкурентoспрoмoжнoсті на технoлoгічних засадах. - C. 141-143.
  60. Сметаніна А. В. Взаємодія служби логістики із суміжними структурними підрозділами. - C. 143-145.
  61. Соломка Р. Е. Контроль за станом запасів продукції на складі. - C. 145-147.
  62. Ульянова Г. С. Удосконалення процесу планування на підприємстві. - C. 147-148.
  63. Хозяінова Ю. С. Аналіз функціонування логістичної системи ТОВ "ТЕХЕКС-ГАЗ". - C. 149-151.
  64. Чигрина С. В. Кадрова безпека підприємства як одна з найголовніших складових економічної безпеки. - C. 151-153.
  65. Aloshkina A. Improvement of a Risk Management of Innovative Project. - C. 153-155.
  66. Shatalov I. Substantiation of Factors and Principles of Innovative Activity. - C. 155-157.
  67. Kinoshenko K. Organizational Structure of an Enterprise and Principles of its Construction. - C. 157-159.
  68. Бойченко О. В. Психологические аспекты власти. - C. 159-161.
  69. Антипенко Т. Ю. Понятие государства и права в философии Аристотеля. - C. 161-162.
  70. Ковтуненко А. П. Гедонизм как этическая концепция. - C. 162-163.
  71. Вінюкова Д. В. Найоптимальніша виборча система для сучасної України. - C. 163-164.
  72. Бочарникова Е. В. Политическое влияние СМИ. Интернет и демократия. - C. 165-166.
  73. Отлейкина П. В. Политический риск и методы его оптимизации. - C. 166-167.
  74. Иснюк М. Н. Взаимодействие религии и политики в Украине. - C. 167-168.
  75. Колесник А. В. Средства массовой информации как орудие политики. - C. 169-170.
  76. Недавняя А. В. Эволюция политических взглядов Грушевского М. С.: от национал-демократа до социал-революционера. - C. 170-171.
  77. Столярова А. А. Векторы международной политики Украины. - C. 172-173.
  78. Шурмиль М. И. Проблемы развития демократии в Украине. - C. 173-174.
  79. Saidalieva T. Plato’s Ideal State and Its Place in History. - C. 175-176.
  80. Рижков Д. В. Дослідження історії становлення спрощеної системи оподаткування в розрізі економіко-політичних факторів. - C. 176-178.
2014
№ 1 (164)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського