Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71868/2012/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві
: зб. наук. пр..- Луцьк
Fizychne vykhovannya, sport i kultura zdorovya u suchasnomu suspilstvi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історичні, філософські, правові й організаційні проблеми фізичної культури

  4. Ашиток Н. І. Проблеми фізичного виховання в Україні та способи їх соціально-педагогічного розв’язання. - C. 3–9.
  5. Войнаровський А. М. Історичний аналіз розвитку студентського спорту у вищих навчальних закладах України. - C. 7–10.
  6. Галан-Влащук В. Й. В. О. Сухомлинський про виховання здорової дитини. - C. 11–13.
  7. Ібрагімов М. М. Аскеза в спорті та фізичному вихованні як теософська проблема самозбереження людини. - C. 14–18.
  8. Марчук О. О. Проблема фізичного виховання дітей у педагогіці XIX ст. . - C. 19–21.
  9. Огірко І. В., Огірко О. В. Духовно-моральні аспекти фізичного виховання. - C. 21–27.
  10. Панчук А. Сучасний стан громадянської вихованості студентів педагогічних університетів. - C. 27–31.
  11. Степанюк С. І., Городинська І. В., Грабовський Ю. А. Розвиток фізкультурно-спортивного руху в Херсонському державному університеті. - C. 31–34.
  12. Ху Лифей Развитие физической культуры и спорта в высшей школе КНР (1996–2012 гг. ). - C. 35–37.
  13. Професійна підготовка фахівців фізичної культури та спорту

  14. Атамась О. А. Структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження технологій оздоровчого фітнесу. - C. 38–42.
  15. Власюк Г. І., Ярмощук О. О. Педагогічні засади виховання самостійності майбутніх фахівців із фізичного виховання. - C. 42–47.
  16. Герасимчук А. Ю., Франків Є. Є., Франків Є. М., Онисько Є. Б. Педагогічні та психологічні аспекти формування професійної компетенції вчителів фізичної культури. - C. 47–52.
  17. Дручик В. Д. Методологічні підходи до проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язберігальних технологій у старшій школі. - C. 52–55.
  18. Іщук Н. М. Самовиховання та його роль у формуванні морально-етичних цінностей майбутніх учителів фізичної культури. - C. 55–58.
  19. Кіндрат В. К., Кіндрат Н. П. Проблема патріотичного виховання студентів спеціальності "Фізичне виховання”. - C. 59–66.
  20. Котова О. В. Теоретико-методологічні засади та проблеми підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до профільного навчання. - C. 66–69.
  21. Михута И. Ю., Васюк В. Е., Барановская Д. И. Сравнительный анализ уровня развития психофизических способностей суворовцев разного военно-профессионального профиля. - C. 69–74.
  22. Мішин С. В. Теоретичне обґрунтування поняття "самоосвіта” в процесі професійної педагогічної діяльності майбутнього фахівця. - C. 74–77.
  23. Поташнюк Р. З., Кубович О. В. Методологічні підходи до дослідження проблеми підготовки майбутніх фахівців здров’я людини до здоров’язберігальної діяльності. - C. 77–80.
  24. Свірщук Н. С., Вознюк Т. В., Драчук А. І. Спеціальна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-рекреаційної діяльності як пріоритетний напрям сучасної вищої освіти. - C. 80–85.
  25. Сущенко Л. П., Путров С. Ю. Основні напрями використання Інтернету в професійній підготовці майбутніх фахівців із фізичної реабілітації. - C. 85–88.
  26. Томащук О., Хриплюк О. Сутність проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи в центрах інваспорту. - C. 88–90.
  27. Чепелюк А. В. Перевірка ефективності методики психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 91–96.
  28. Педагогічні технології навчання фізичної культури

  29. Андросова А. П. Аналіз процесу навчання старшокласників плавання в школах спортивного профілю Луганської області. - C. 97–100.
  30. Вольчинська Н. О. Реалізація ігрового методу в навчанні дітей дошкільного віку основних умінь і навичок. - C. 100–104.
  31. Галаманжук Л. Л., Єдинак Г. А. Стан вивчення проблеми, пов’язаної із забезпеченням оздоровчої спрямованості занять фізичними вправами дошкільників та учнів початкової школи. - C. 104–109.
  32. Єрмолаєва Т. М., Ляпін В. П. Організація позанавчальної роботи з фізичного виховання за експериментальною програмою формування естетико-фізичних якостей студентів. - C. 109–114.
  33. Москаленко Н. В. Концепция олимпийского образования в общеобразовательных учебных заведениях. - C. 114–117.
  34. Олефір Г. В. До питання формування рухових навичок із волейболу в учнів у процесі профільного навчання. - C. 118–121.
  35. Седляр Ю. В. Структура принципов адаптивной физической подготовки. - C. 121–125.
  36. Семенович С. В., Кіндрат В. К. Диференційований підхід у процесі навчання юнаків старшої школи атлетичної гімнастики. - C. 125–129.
  37. Смолюк І. О., Смолюк В. І., Шандригось В. І. Підвищення ефективності фізичного виховання дітей у дошкільному навчальному закладі. - C. 129–132.
  38. Федоров А. П. Інтерактивні педагогічні технології формування цінностей здоров’я в студентів університетів. - C. 132–137.
  39. Цюпак Ю. Ю. Формування здоров’язберігальних знань та навичок молодших школярів притулку. - C. 137–141.
  40. Школа О. М. Вплив інтерактивних технологій навчання на уроках фізичної культури учнів молодших класів на формування їхньої життєвої компетентності. - C. 142–146.
  41. Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення

  42. Андрощук О. Ю. Загартування як один з ефективних засобів оздоровлення дітей дошкільного віку. - C. 147–150.
  43. Bąkowicz M. Ćwiczenia kształtujące w profilaktyce wad postawy u dzieci w wieku wczesnoszkolnym. - C. 150–156.
  44. Бейгул І. О., Гладощук О. Г., Тонконог В. М., Шишкіна О. М. Роль туризму як засобу фізичної рекреації в життєдіяльності студентської молоді. - C. 156–160.
  45. Вихляєв Ю. М., Чиченьова О. М. Планування та контроль самостійної роботи студентів із фізичного виховання. - C. 160–163.
  46. Гончарова Н. М., Денисова Л. В., Усиченко В. В. Використання сучасних інформаційних технологій у сфері оздоровчого фітнесу. - C. 163–167.
  47. Дмитрук В. С. Роль фізичної культури у формуванні валеологічних знань учнів молодшого шкільного віку. - C. 167–171.
  48. Зубаль М. В. Соматотипологічні особливості темпів приросту фізичних якостей хлопчиків 13–14 років (факторний аналіз). - C. 172–175.
  49. Ляхович Я. В. Динамика физической подготовленности детей 13–18 лет с лёгкой степенью интеллектуальной недостаточности. - C. 176–179.
  50. Мороз О. О. Взаємозв’язок компонентного складу тіла та рівня рухової активності жінок першого періоду зрілого віку. - C. 179–183.
  51. Мудрик С. С. Сучасний стан здоров’я дітей молодшого шкільного віку. - C. 183–187.
  52. Переверзева С. В., Андрианов Т. В., Дронникова Т. А., Дронникова К. Є. Определение факторов мотивации старшеклассников к занятиям физической культурой и спортом. - C. 188–191.
  53. Семенів Б. С. Обґрунтування змісту професійно орієнтованої фізичної підготовки студентів факультету харчових технологій. - C. 191–194.
  54. Цап І. Г. Рівень адаптаційного потенціалу 19–21-річних студенток із секції волейболу. - C. 195–199.
  55. Цюпак Т. Є., Васильків М. М., Карабанович П. П., Попель С. Л., Файчак Р. І. Психосоматичні адаптивні реакції організму ліцеїстів різного соматотипу при екзаменаційному стресі. - C. 199–204.
  56. Яців Я. М., Чепіль М. Сучасні погляди на реалізацію оздоровчої функції фізичної культури в дітей з урахуванням їхніх вікових особливостей. - C. 204–210.
  57. Ячнюк М. Ю. Теоретичні основи залучення студентської молоді до рекреаційної діяльності. - C. 210–212.
  58. Лікувальна фізична культура, спортивна медицина й фізична реабілітація

  59. Алёшина А. И., Алёшин А. А. Физическая реабилитация пациентов с выраженной дисфункцией стопы на отдалённом этапе острого нарушения мозгового кровообращения. - C. 213–216.
  60. Бойчук Т. В., Голод Н. Р. Характеристика параметрів фізичного розвитку й функціональної підготовленості студенток спеціальної медичної групи. - C. 216–221.
  61. Грейда Н. Б., Грицай О. С, Кренделєва В. У. Вплив фізичних вправ на функціональний стан організму дітей молодшого шкільного віку з надмірною вагою. - C. 221–224.
  62. Дичко В. В., Флєгонтова В. В., Дичко Д. В., Гаврилін В. О., Пікінер Д. С., Макарец В. В., Акімова Н. О., Ахременко І. В. Оцінка психофізіологічного статусу дітей із вадами зору віком 7–17 років. - C. 224–229.
  63. Жирак Л. М. Психологічна реабілітація дітей із вадами слуху засобами рекреаційно-туристичної діяльності. - C. 229–232.
  64. Кренделєва В. У. Вплив засобів фізичної реабілітації на стан кардіореспіраторної системи жінок зрілого віку зі стенокардією. - C. 233–236.
  65. Лазарева Е. Б. Основные принципы физической реабилитации при хирургическом лечении больных с вертеброгенными пояснично-крестцовыми компрессионными синдромами. - C. 236–240.
  66. Ліпська О. І. Епідеміологічні особливості травм кисті та методи оцінки результатів реабілітаційного втручання. - C. 240–244.
  67. Попадюха Ю. А., Сохіб Бахджат Махмуд Аль Маваджех Використання тракційних засобів для відновлення спортсменів після травм попереково-крижового відділу хребта. - C. 244–251.
  68. Філак Я. Ф., Філак Ф. Г. Особливості фізичного розвитку дітей, у яких порушення постави (кругло-увігнута спина) поєднується з дискінезією жовчовивідних шляхів. - C. 251–255.
  69. Фурман Ю. М., Онищук В. Є. Фізична реабілітація студентів із бронхіальною астмою в процесі фізичного виховання у вищому навчальному закладі. - C. 156–261.
  70. Олімпійський і професійний спорт

  71. Ахметов Р. Ф., Шаверський В. К. Перспективні підходи до вдосконалення техніки рухових дій спортсменів. - C. 262–266.
  72. Борисова Ю. Ю. Аналіз технічної підготовленості спортсменок, які займаються естетичною гімнастикою. - C. 266–270.
  73. Валецький Ю. М., Валецька Р. О., Петрик О. І. Особливості фізіології та клініки перетренування в чоловіків і жінок. - C. 270-274.
  74. Галій С. М. Вивчення впливу фізичних навантажень спортсменів, які займаються пауерліфтингом, на стан фагоцитарної активності моноцитів і нейтрофілів та спонтанну продукцію цитокінів. - C. 274–277.
  75. Гусаревич О. В. Удосконалення управління спортивною підготовкою на основі комплексного використання технічних методів. - C. 277–281.
  76. Єднак В. Д. Особливості фізичної підготовки футбольних арбітрів у підготовчому періоді річного циклу тренування. - C. 281–284.
  77. Заплатинська О. Б. Удосконалення системи підготовки гімнасток-художниць згідно із сучасними правилами. - C. 284–288.
  78. Іванюк О., Гаврилюк А. П. Просторова синхронізація й десинхронізація біопотенціалів ЕЕГ при когнітивній діяльності спортсменів. - C. 288–291.
  79. Кутек Т. Б. До питання прогнозування результативності спортсменок, які спеціалізуються в стрибках у висоту. - C. 291–297.
  80. Максачук Е. П. Повышение эффективности воспитательного потенциала учебно-тренировочного процесса в условиях ДЮСШ. - C. 297–300.
  81. Максименко И. Г. Особенности системы подготовки юных украинских спортсменов, специализирующихся в спортивных играх. - C. 300–304.
  82. Ніколаєв С. Ю., Ніколалєв Ю. М. Показники сили основних груп м’язів пауерліфтерів після силового навантаження. - C. 304–309.
  83. П’ятничук Д. В. Роль кислотно-лужної рівноваги в забезпеченні гомеостазу організму під час перебування спортсменів у гірських умовах. - C. 309–313.
  84. Самоленко Т. В. Пространственно-временные характеристики бегуний высокой квалификации на средние дистанции. - C. 314–317.
  85. Стасюк І. І. Показники змагальної діяльності висококваліфікованих гравців у футзалі. - C. 317–321.
  86. Супрунович В. О. Вплив показників тактичного мислення на ефективність ігрової діяльності футболісток із різним рівнем нейродинамічних функцій. - C. 321–324.
  87. Хасан Файсал Али Хасан Оценка величины тренировочных нагрузок метателей, перенёсших детский церебральный паралич. - C. 324–327.
  88. Хохла А. І. Взаємозв’язки показників спеціальної та загальної фізичної підготовленості фехтувальників-шпажистів різних кваліфікаційних груп. - C. 327–332.
  89. Швай О. Д., Гнітецький Л. В., Поляковський В. І. Ефективність фізичної підготовки кваліфікованих волейболістів різних ігрових амплуа. - C. 332–335.
  90. Шевчук М. А. Морфофункціональна характеристика юних акробатів 6–7 років. - C. 336–339.
2012
№ 2 (18)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського