Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Псих./2013/114<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Психологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Білоусова Н. М. Особливості психокорекції дитячої агресивності засобами арт-терапії. - C. 3-6.
  4. Бондарчук О. І. Психологічні особливості взаємодії у віртуальних соціальних мережах. - C. 7-11.
  5. Буковська О. О. Напрямки психологічної допомоги сім’ям, які виховують дитину з особливими потребами. - C. 12-16.
  6. Вдовиченко А. В. Особливості копінг – поведінки особистості у життєвих та професійних ситуаціях. - C. 17-20.
  7. Веселова Н. П. Психологічні особливості комунікативних процесів у сім’ї. - C. 21-24.
  8. Волеваха І. Б., Волеваха С. В. Функції та завдання практичного психолога щодо забезпечення маркетингової діяльності організації. - C. 25-29.
  9. Ворожбит С. А. Особливості стратегій соціально-психологічної адаптації студентів під впливом почуття довіри. - C. 30-35.
  10. Гавриленко В. Ю. Визначення культурно-ціннісних пріоритетів молоді України, Білорусі та Росії. - C. 36-41.
  11. Гірченко О. Л. Зміст та співвідношення визначень у поняттєвому апараті екологічної психології. - C. 42-45.
  12. Губко А. А. Шкільний булінг як соціально-психологічний феномен. - C. 46-50.
  13. Гупаловська В., Гапон І. Здатність до інтимності як особистісна властивість. - C. 51-56.
  14. Данильченко Т. В. Феномен гендерної ідентичності в психології. - C. 57-63.
  15. Дерев’янко С. П. Онтогенез розвитку здатності до розуміння та управління емоціями. - C. 64-68.
  16. Дроздов О. Ю. Регіональні особливості геополітичних соціальних уявлень українців. - C. 69-75.
  17. Дроздова М. А. Соціально-психологічні особливості змісту сучасних любовних романів. - C. 76-79.
  18. Духневич В. М. Соціальний діалог з позиції когнітивного спілкування. - C. 80-84.
  19. Жорнова О. І. Подолання бідності в процесі самовизначення особистості у сфері освіти: результати емпіричного дослідження. - C. 85-88.
  20. Жорнова О. І. Соціальна і політична психологія – для вищої освіти: інтеграція ідей і ресурсів. - C. 89-93.
  21. Корж Т. І. Вплив позитивної спрямованості особистості на успішність професійної діяльності. - C. 94-97.
  22. Коротков П. В. Профілактика та корекція девіантної поведінки молоді у діяльності соціальних служб. - C. 98-102.
  23. Кравчук О. В. Соціальні уявлення як психологічний феномен. - C. 103-106.
  24. Куліш А. О. Емпатія як фактор психологічно комфортної взаємодії учасників педагогічного процесу. - C. 107-112.
  25. Лісневська А. О. Дискурси студентів з різними життєвими планами щодо свого майбутнього в Україні. - C. 113-119.
  26. Лашук В. Г. Ситуація втрати стосунків як чинник переживання самотності. - C. 120-123.
  27. Лимар Р. С. Феномен девіантної поведінки як об’єкт міждисциплінарних досліджень. - C. 124-127.
  28. Ляховець Л. О. Соціальний інтелект: поняття, функції, структура. - C. 128-133.
  29. Махній М. М. Поняття людської долі в контексті життєвого світу особистості. - C. 134-139.
  30. Мунасипова-Мотяш І. А. Особливості рівневої структури саморегуляції екологічної свідомості. - C. 140-144.
  31. Отич Д. Д. Динаміка копінг-стратегій майбутніх психологів. - C. 145-150.
  32. Панок В. Г. До розуміння сутності поняття психологічної практики у прикладній психології. - C. 151-155.
  33. Панченко Т. С. Ефективність впливу різних інститутів правової соціалізації на молодь, яка навчається. - C. 156-160.
  34. Позняк Т. М. Розвиток креативних здібностей особистості. - C. 161-166.
  35. Примак Ю. В. Позитивна особистісна ідентичність підлітка з нуклеарної сім’ї. - C. 167-171.
  36. Прядко Н. О. Особливості оцінки студентами особистості викладача. - C. 172-175.
  37. Сіверс З. Ф. Діалоги суб’єктів правозастосувальної практики в контексті когнітивної психології спілкування. - C. 176-179.
  38. Скок А. Г. Особливості комунікативної толерантності студентів. - C. 180-184.
  39. Солдатова С. В. Возможность. Соответствие личностного и ситуативного. - C. 185-189.
  40. Фролов П. Д. Ментальні виміри інноваційної культури: досвід емпіричних досліджень. - C. 190-194.
  41. Халепа К. Ф. Особливості психологічної допомоги дітям, які зазнали психологічної травми. - C. 195-198.
  42. Чепурна Г. Л. Взаємозв’язок перфекціонізму з суверенністю психологічного простору молоді. - C. 199-203.
  43. Чистенко І. Г. Особливості адаптації учнів різних вікових груп до стресових чинників. - C. 204-207.
  44. Шмаргун В. М. Організація ментального досвіду та інтелектуальної компетентності особистості. - C. 208-212.
  45. Шушунова О. І. Комунікативно-характерологічні особливості учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 213-217.
  46. Ющенко І. М. Особистісне самовизначення як механізм адаптації до соціальних змін. - C. 218-221.
2013
Вип. 114
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського