Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.н./2023/19<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Васюта О. Сучасне богослужбово-хорове мистецтво Німеччини: регіональний аспект. - C. 3-7.
  4. Дорошенко Т., Сіліна Л. Формування емоційної культури молодших школярів на уроках мистецтва як умови їх успішної соціалізації. - C. 8-13.
  5. Паньків Л. Особливості використання сучасних інформаційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії. - C. 14-18.
  6. Руденченко А. Виявлення здібностей до художнього проектування в етнічному стилі у майбутніх фахівців дизайну. - C. 19-26.
  7. Скорик Т. Розвиток критичного мислення майбутніх учителів мистецтва. - C. 27-30.
  8. Богданович Л. Цифрові технології у фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи. - C. 31-35.
  9. Борщенко Н. Педагогічні умови та методи формування емоційної стійкості дошкільників у процесі музичних занять. - C. 36-42.
  10. Ван Ї. Специфіка педагогічного спілкування майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі роботи з хором. - C. 43-48.
  11. Мольдерф Т. Методологічні основи проблеми формування академічної вокально-виконавської культури майбутніх викладачів початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів. - C. 49-53.
  12. Носаченко Т. Використання регіонального компоненту в змісті професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 54-57.
  13. Огієнко Д. Організаційно-методичні засади трудового виховання учнів у початкових школах Італії. - C. 58-62.
  14. Пен Лю Мистецько-освітній проєкт у контексті сучасних соціокультурних практик. - C. 63-67.
  15. Пономаревська О. Концепції етнодизайну: наративи досліджень та їх упровадження в дизайн-освіту. - C. 68-72.
  16. Порядін Є. Детермінанти розвитку професійної толерантності майбутніх соціальних працівників в умовах війни. - C. 73-77.
  17. Прищепа О. Критерії та рівні готовності майбутніх учителів початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльності. - C. 78-81.
  18. Рибіна-Ткач М. Вплив пленерного руху на освітній процес мистецьких закладів. - C. 82-87.
  19. Силко Є. Формування творчого освітнього середовища як умова реалізації творчого потенціалу майбутніх художників. - C. 88-92.
  20. Силко Р. До проблеми визначення прикладного мистецтва (в історичній ретроспективі) у підготовці майбутніх художників. - C. 93-97.
  21. Солдатенко О. Виховання національної свідомості школярів через ознайомлення з фольклорною спадщиною рідного краю. - C. 98-103.
  22. Субботенко І. Сакральне християнське мистецтво та практична організація заняття з живопису в контексті професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. - C. 104-107.
  23. Shevchuk P. Methodical principles of preparation of future teachers-musicians to lead folklore groups. - C. 108-112.
2023
Вип. 19 (175)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського