Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.н./2022/18<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вітчизняний і зарубіжний досвід розвитку освіти

  4. Богуш А. Василь Сухомлинський: виховна сила слова. - C. 3-6.
  5. Вапнічний С., Беца А. Розробка інформаційної онлайн системи для вивчення початків програмування. - C. 7-14.
  6. Гуралюк А. Соціально-культурні та організаційно-педагогічні передумови цифрової трансформації освіти. - C. 15-20.
  7. Дятлов В., Кеда М., Міден Е. Титулування гетьманів Війська Запорізького у європейському офіційному і громадському дискурсі. - C. 21-25.
  8. Кудін С., Мазур Т., Кужельний А. Дослідження саморегуляції як чинника научуваності осіб з легким ступенем розумової відсталості. - C. 26-32.
  9. Носко М., Мехед О. Система критеріального оцінювання підготовки майбутніх учителів до соціально-педагогічної діяльності в закладах освіти. - C. 33-37.
  10. Смоліна С. Огляд вітчизняних досліджень з питань осмислення постаті вчителя у педагогіці (2016–2021). - C. 38-42.
  11. Столяр М., Богун К. Методика викладання теми "Культура Стародавньої Греції часів архаїки". - C. 43-48.
  12. Тенденції розвитку вищої освіти та педагогічної науки

  13. Джевага Г. Вибір сервісу відеоконференцій для забезпечення дистанційної освіти. - C. 49-54.
  14. Житомирська Т. Педагогічне забезпечення формування технічної культури менеджерів морської галузі в умовах неперервної освіти. - C. 55-59.
  15. Злобіна О. Перспективні напрямки вдосконалення підготовки майбутніх морських офіцерів у вищих військових навчальних закладах в умовах військових реалій. - C. 60-65.
  16. Ковбаса Ю., Ковбаса Т. Модернізація змісту навчальних дисциплін з безпеки життєдіяльності людини. - C. 66-73.
  17. Кудін С., Савонова О., Кужельний А. Дослідження впливу різних форм навчання на стан окремих компонентів способу життя студентської молоді в умовах пандемії. - C. 74-80.
  18. Ольховик М., Лілік О. Діагностика рівня сформованості культури академічної доброчесності майбутніх учителів. - C. 81-86.
  19. Пискун О., Волочок Ю., Носовець Н. Розробка дизайну поліграфічної рекламно-інформаційної продукції для абітурієнтів. - C. 87-92.
  20. Ховрич М. Дистанційне навчання у закладах вищої освіти (аналіз думки викладачів). - C. 93-97.
  21. Підготовка фахівців у системі професійної освіти

  22. Аніщенко В., Разумейко Н. Формування професійної компетентності офіцерів сектору безпеки та оборони України на основі використання інтерактивних методів навчання. - C. 98-103.
  23. Белан Т. Педагогічні умови формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів професійного навчання. - C. 104-107.
  24. Давиденко А. Підготовка вчителя фізики до одержання фотознімків моментів перебігу швидкоплинних явищ природи. - C. 108-115.
  25. Дубина Л. Особливості дуального навчання у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 116-121.
  26. Лихогляд К., Кононенко А. Формування професійної компетентності у майбутніх суднових механіків: використання IT-сервісів. - C. 122-128.
  27. Лілік О., Бивалькевич Л., Перинський Ю. Вплив соціальної рефлексії на професійне спілкування викладача педагогічного закладу вищої освіти. - C. 129-136.
  28. Петрик Д., Пліско В. Використання цифрових технологій під час занять зі спеціально-фізичної підготовки в умовах "Online" та "Offline". - C. 137-144.
  29. Рекун О. Медіа-інформаційний простір: чи існує практична затребуваність профпідготовки фахівців для ЗПТО. - C. 145-150.
  30. Актуальні проблеми дошкільної та загальної середньої освіти

  31. Видра О., Мнівець С. Дослідження причин прокрастинації учнів основної школи під час виконання проєктів на уроках трудового навчання. - C. 151-156.
  32. Гончаренко О., Торубара О. Методична практика трудової підготовки учнів базової школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій: вітчизняний науково-педагогічний досвід. - C. 157-164.
  33. Лавріненко Л. Інклюзивна освіта в умовах викликів Нової української школи. - C. 165-171.
2022
Вип. 18 (174)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського