Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.н./2022/18<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
Вітчизняний і зарубіжний досвід розвитку освіти
- Богуш А. Василь Сухомлинський: виховна сила слова. - C. 3-6.
- Вапнічний С., Беца А. Розробка інформаційної онлайн системи для вивчення початків програмування. - C. 7-14.
- Гуралюк А. Соціально-культурні та організаційно-педагогічні передумови цифрової трансформації освіти. - C. 15-20.
- Дятлов В., Кеда М., Міден Е. Титулування гетьманів Війська Запорізького у європейському офіційному і громадському дискурсі. - C. 21-25.
- Кудін С., Мазур Т., Кужельний А. Дослідження саморегуляції як чинника научуваності осіб з легким ступенем розумової відсталості. - C. 26-32.
- Носко М., Мехед О. Система критеріального оцінювання підготовки майбутніх учителів до соціально-педагогічної діяльності в закладах освіти. - C. 33-37.
- Смоліна С. Огляд вітчизняних досліджень з питань осмислення постаті вчителя у педагогіці (2016–2021). - C. 38-42.
- Столяр М., Богун К. Методика викладання теми "Культура Стародавньої Греції часів архаїки". - C. 43-48.
Тенденції розвитку вищої освіти та педагогічної науки
- Джевага Г. Вибір сервісу відеоконференцій для забезпечення дистанційної освіти. - C. 49-54.
- Житомирська Т. Педагогічне забезпечення формування технічної культури менеджерів морської галузі в умовах неперервної освіти. - C. 55-59.
- Злобіна О. Перспективні напрямки вдосконалення підготовки майбутніх морських офіцерів у вищих військових навчальних закладах в умовах військових реалій. - C. 60-65.
- Ковбаса Ю., Ковбаса Т. Модернізація змісту навчальних дисциплін з безпеки життєдіяльності людини. - C. 66-73.
- Кудін С., Савонова О., Кужельний А. Дослідження впливу різних форм навчання на стан окремих компонентів способу життя студентської молоді в умовах пандемії. - C. 74-80.
- Ольховик М., Лілік О. Діагностика рівня сформованості культури академічної доброчесності майбутніх учителів. - C. 81-86.
- Пискун О., Волочок Ю., Носовець Н. Розробка дизайну поліграфічної рекламно-інформаційної продукції для абітурієнтів. - C. 87-92.
- Ховрич М. Дистанційне навчання у закладах вищої освіти (аналіз думки викладачів). - C. 93-97.
Підготовка фахівців у системі професійної освіти
- Аніщенко В., Разумейко Н. Формування професійної компетентності офіцерів сектору безпеки та оборони України на основі використання інтерактивних методів навчання. - C. 98-103.
- Белан Т. Педагогічні умови формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів професійного навчання. - C. 104-107.
- Давиденко А. Підготовка вчителя фізики до одержання фотознімків моментів перебігу швидкоплинних явищ природи. - C. 108-115.
- Дубина Л. Особливості дуального навчання у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 116-121.
- Лихогляд К., Кононенко А. Формування професійної компетентності у майбутніх суднових механіків: використання IT-сервісів. - C. 122-128.
- Лілік О., Бивалькевич Л., Перинський Ю. Вплив соціальної рефлексії на професійне спілкування викладача педагогічного закладу вищої освіти. - C. 129-136.
- Петрик Д., Пліско В. Використання цифрових технологій під час занять зі спеціально-фізичної підготовки в умовах "Online" та "Offline". - C. 137-144.
- Рекун О. Медіа-інформаційний простір: чи існує практична затребуваність профпідготовки фахівців для ЗПТО. - C. 145-150.
Актуальні проблеми дошкільної та загальної середньої освіти
- Видра О., Мнівець С. Дослідження причин прокрастинації учнів основної школи під час виконання проєктів на уроках трудового навчання. - C. 151-156.
- Гончаренко О., Торубара О. Методична практика трудової підготовки учнів базової школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій: вітчизняний науково-педагогічний досвід. - C. 157-164.
- Лавріненко Л. Інклюзивна освіта в умовах викликів Нової української школи. - C. 165-171.
| 2022 | | Вип. 18 (174)
|
|
|
|