Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.н./2022/17<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Биков І. В. Теоретичні засади розвитку професійної успішності майбутніх учителів Нової української школи. - C. 3-7.
  4. Гребеник Т. В. Проблеми формування та розвитку медіакультури викладачів вищої школи: історико-теоретичний аспект. - C. 8-14.
  5. Грищенко С. В., Бужина І. В., Шапаренко І. Є. Проблема об'єктивного оцінювання в процесі використання здоров'язбережувальних технологій у вищій школі. - C. 15-21.
  6. Завацька Л. М. Особливості наснаження та мобілізації ресурсів сімей, які виховують дітей з особливими освітніми потребами. - C. 22-26.
  7. Зайченко Н. І. Континуум соціальної і політичної педагогіки в іспанському педагогічному дискурсі 1910–1950-х років. - C. 27-31.
  8. Імерідзе М. Б., Люльчак С. Ю. Формування громадянської зрілості в процесі національно-патріотичного виховання здобувачів вищої освіти. - C. 32-36.
  9. Книш С. І., Пшенична Н. С., Томіч Л. М. Методичні аспекти підготовки майбутніх учителів основ здоров'я в контексті вимог Нової української школи. - C. 37-42.
  10. Коленіченко Т. І. Методологічні принципи соціальної реінтеграції ветеранів гібридної війни. - C. 43-47.
  11. Коленіченко Т. І. Соціально-психологічні детермінанти соціальної реінтеграції ветеранів гібридної війни в умовах сучасного соціуму. - C. 48-53.
  12. Koryahin V., Hrebinka H. Scientific-and-methodological approaches to the training of basketball players aged 10-14 in institutions of out-of-school education. - C. 54-59.
  13. Михайленко О. В. Формування професійно-етичної культури майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 60-67.
  14. Могильний Ф. В. Організація та зміст роботи закладу оздоровлення та відпочинку дітей в умовах пандемії COVID-19. - C. 68-73.
  15. Нечепорук Я. С. Особливості іншомовної професійної підготовки у вітчизняних льотних навчальних закладах (50–60-ті роки). - C. 74-79.
  16. Платонова О. Г. Особливості становлення дитячого колективу в закладі дошкільної освіти. - C. 80-85.
  17. Рень Л. В. Формування іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх фахівців із соціальної роботи засобами аналізу публічних виступів на ТED. - C. 86-92.
  18. Смоліна С. В. Порівняльний аналіз предметів вітчизняних дисертаційних досліджень з питань осмислення постаті вчителя (1985–2015 рр.). - C. 93-96.
  19. Согоконь О. А., Донець О. В., Шостак Є. Ю. Методологічні засади інтеграції природничо-наукової підготовки майбутнього фахівця фізичної культури. - C. 97-105.
  20. Хольченкова Н. М. Вплив сучасної хореографії на емоційно-вольову сферу та духовний розвиток підлітків. - C. 106-111.
  21. Янченко Т. В. Освіта дітей з інвалідністю: історико-педагогічний дискурс. - C. 112-116.
  22. Яхнич М. В. Виховна робота з безпритульними дітьми Дніпропетровщини у контексті дитячого руху 20-х рр. ХХ століття. - C. 117-122.
2022
Вип. 17 (173)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського