Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.н./2021/14-15<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Тенденції розвитку вищої освіти та педагогічної науки

  4. Децюк Т. Формування навичок проєктування соціальної дії у здобувачів вищої освіти. - C. 3-9.
  5. Дятлов В., Кеда М., Соломенна Т. Формування міжкультурної та комунікативної компетентностей студентів у вивченні історії та культури Європи. - C. 10-15.
  6. Кілочицька Т. Синергетичний підхід у формуванні критичного мислення бакалаврів у галузі транспорту. - C. 16-20.
  7. Лілік О., Бивалькевич Л. Формування цифрової грамотності майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання. - C. 21-26.
  8. Мехед О., Мехед Д., Мехед К. Використання інформаційно-комунікаційних технологій при здійсненні соціально-педагогічної діяльності. - C. 27-31.
  9. Носовець Н., Пискун О., Рекун О. Теоретичне дослідження поняття "self skills" учителя. - C. 32-36.
  10. Слюсаренко Н., Кохановська О. Цифрові екосистеми в освіті. - C. 37-43.
  11. Ховрич М., Мекшун А. Дослідження та аналіз результатів інтернет–залежності студентів закладів вищої освіти. - C. 44-49.
  12. Підготовка фахівців у системі професійної освіти

  13. Белан Т. Педагогічні цінності майбутніх викладачів як основа професійної діяльності. - C. 50-54.
  14. Бєлкова Т., Малахова Ж., Якушевський В. Професійно-прикладна фізична підготовка студентів медичних університетів – реалії сьогодення. - C. 55-59.
  15. Ворона В. Комплексна програма підготовки фахівців психологічного забезпечення ВМС ЗСУ. - C. 60-65.
  16. Дружененко Р. Рекламний текст як засіб навчання культури мовлення студентів журналістських спеціальностей. - C. 66-69.
  17. Коленіченко Т. Науково-методологічні підходи соціальної реінтеграції ветеранів гібридної війни. - C. 70-74.
  18. Кулик Н., Скрипка І., Чхайло М. Прояви сегментів та тренувального навантаження в триатлоні. - C. 75-82.
  19. Кураченко И., Евтухова Л., Плахтий П. О применении статистических методов при подготовке специалистов биологического профиля. - C. 83-89.
  20. Ляшкевич А. Реалізація стандартів НАТО шляхом розвитку військово-морської освіти Румунії та України у ХХІ столітті. - C. 90-94.
  21. Морозова М. Структурна характеристика інтерактивної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. - C. 95-99.
  22. Оксьом П., Павленко І., Бережна Л. Особливості та переваги впровадження флорболу в систему фізичного виховання студентів закладів вищої освіти України. - C. 100-104.
  23. Пригодій А., Аноп Т. Професійна компетентність й оцінка її сформованості у майбутніх спеціалістів у галузі транспорту. - C. 105-109.
  24. Слюсарчук В., Бобко Ю. Готовність дівчат – майбутніх офіцерів до фізичного саморозвитку після використання різних програм впливу. - C. 110-116.
  25. Терентьєва Н., Чернявський О. Проективний контент професійної підготовки майбутніх офіцерів ВМС ЗСУ. - C. 117-121.
  26. Актуальні проблеми дошкільної та загальної середньої освіти

  27. Балашов Д., Стасенко О. Вплив занять атлетичною гімнастикою на фізичний розвиток і фізичну підготовленість юнаків 15–17 років. - C. 122-127.
  28. Вапнічний С. Навчання початків програмування на уроках інформатики. - C. 128-136.
  29. Голяка С., Кольцова О., Глухова Г. Порівняльна характеристика рівня фізичної підготовленості учнів 8-10 років. - C. 137-144.
  30. Мулеса П., Семеніхіна О. Соціальні мережі як цифровий інструмент професійної діяльності вчителя. - C. 145-150.
  31. Юрійчук Н. Використання інтернет-ресурсів на уроках української мови. - C. 151-154.
  32. Мовна освіта: виклики сучасності

  33. Акулич Ю. Обучение коммуникативной грамматике для профессионального общения. - C. 155-158.
  34. Биконя О., Іванишина В., Ігнатович Т. Навчання майбутніх юристів перлокутивного ефекту англомовного науково-популярного тексту. - C. 159-164.
  35. Волікова М. Педагогічна майстерність фахівця в контексті запровадження інноваційно-спрямованої освіти (із творчого доробку А. С. Макаренка). - C. 165-169.
  36. Городнича Л., Ольховик М., Стеченко Т. Методика вербальної взаємодії неда фландерса у контексті самооцінки рівня педагогічного спілкування вчителя ЗЗСО. - C. 170-174.
  37. Дивнич Г., Гайдай Н., Бирюк О. Забезпечення академічної доброчесності здобувачів вищої освіти в навчальному процесі в умовах дистанційного навчання. - C. 175-178.
  38. Hnatysheva O. Modern challenges in distance learning process. - C. 179-183.
  39. Конотоп О. Формування у майбутніх учителів початкової школи іншомовної навчально-стратегічної компетентності з використанням автентичної відеофонограми. - C. 184-190.
  40. Lytvyn S., Sikaliuk A., Perminova V. Teaching foreign language to students in multilevel groups. - C. 191-195.
  41. Саакян А., Ильичёва И. Роль СМИ в формировании имиджа региона. - C. 196-200.
  42. Святогоров І. Публіцистичні жанри в шкільному курсі української мови: зміст, призначення, система вивчення. - C. 201-206.
  43. Смоліна С. Феномен О. П. Фльорова як стійка структура у нестійкому потоці часу. - C. 207-211.
  44. Ушакова Л., Панзига О., Уланович Н., Попсуй А. Реалізація цілей практичного курсу другої іноземної мови засобами ZOOM. - C. 212-217.
2021
Вип. 14-15 (170-171)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського