Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.н./2020/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бахмат Н. В., Сидорук Л. М. Математична підготовка здобувачів освіти засобами сервісу Classtime. - C. 3-10.
  4. Васюта О. І. Дистанційне навчання у закладах вищої освіти під час пандемії: сучасні виклики та інновації. - C. 11-16.
  5. Володченко Ж. М., Кондратьєв І. М. Гендерні особливості корпоративної культури соціальної організації. - C. 17-22.
  6. Гуралюк А. Г. Феномен відкритого освітнього середовища в закладах вищої освіти. - C. 23-27.
  7. Попроцький І. С. Імплементація досвіду країн-членів НАТО у процес підготовки фахівців для Військово-Морських Сил Збройних Сил України. - C. 28-36.
  8. Скорик Т. В. Методологічні підходи до вивчення питання професійної успішності майбутнього вчителя. - C. 37-41.
  9. Тополь О. В. Соціальна допомога літнім людям в кризових умовах: методологія дослідження. - C. 42-46.
  10. Ватаманюк Г. П. Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільника в сім'ї засобами музичного мистецтва. - C. 47-51.
  11. Джус O. В., Лукачович Г. О. Брендинг вихователя закладу дошкільної освіти як інноваційна технологія. - C. 52-59.
  12. Огієнко Д. П. Використання інтерактивних технологій навчання в курсі "Дизайн і технології" в початковій школі. - C. 60-64.
  13. Peng Ch. Artificial intelligence in primary school: new opportunities created by COVID-19. - C. 65-68.
  14. Слюсаренко Н. В., Кохановська О. В. Особистісний цифровий освітній простір сучасного вчителя природничих дисциплін. - C. 69-76.
  15. Яссін М. А. А. Культура здоров'я особистості в теорії і практиці української педагогіки. - C. 77-82.
  16. Вишневська Я. А. Вдосконалення управлінської компетентності керівників закладів загальної середньої освіти. - C. 83-88.
  17. Ворона В. В. Фізична підготовка як один з компонентів комплексної програми підготовки фахівців психологічного забезпечення. - C. 89-93.
  18. Гевко І. В., Гільтай Л. С. Застосування цифрових освітніх ресурсів при підготовці майбутніх фахівців комп'ютерних технологій. - C. 94-98.
  19. Зайцева О. Л. Аналіз традицій формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до попередження конфліктів у професійній діяльності. - C. 99-104.
  20. Мехед К. М., Філон Л. Г. Гейміфікація навчання майбутніх ІТ-фахівців як сучасний освітній тренд. - C. 105-114.
  21. Мехед О. Б. Перевірка організаційно-педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів біології та основ здоров'я до здійснення соціально-педагогічної діяльності. - C. 115-120.
  22. Нагорна Г. О. Концептуалізація професійного мислення як умова самоуправління самокритичною діяльністю музиканта. - C. 121-128.
  23. Нестерова Т. І. Особливості організації і проведення занять з фізичного виховання студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров'ям. - C. 129-134.
  24. Пантік В. В., Іщук О. А., Іванюк О. А. Самооцінка факторів впливу на рухову активність у процесі занять фізичними вправами студентів закладів вищої освіти. - C. 135-142.
  25. Polishchuk G. Investigating peculiarities of the structure of conflictological competence of future foreign language teachers: theoretical perspectives. - C. 143-148.
  26. Приймак С. Г., Ратов А. М., Міщенко О. В. Організаційно-методичне забезпечення процесу формування кінезіологічної компетентності студентів. - C. 149-155.
  27. Сергійчук О. М., Багно Ю. М. Роль організації та проведення практичної підготовки майбутніх педагогів у закладах вищої освіти. - C. 156-160.
  28. Ткаченко С. В., Ткаченко С. С. Фахова підготовка вчителів фізичної культури до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. - C. 161-165.
  29. Шемчук В. М., Злобіна О. В. Рухові вміння і навички, що сприяють готовності майбутніх офіцерів до застосування засобів індивідуального захисту. - C. 166-171.
  30. Богданов Е. П. Просвітницька діяльність з питань цивільної оборони в закладах освіти України (70 - 80-і роки ХХ століття). - C. 172-175.
  31. Li D., Ding Sh. Cultural center as a form of foreign students' cultural adaptation: experience of H. S. Skovoroda KHNPU. - C. 176-180.
  32. Дічек Н. П. Державна мовна політика незалежної України у вимірі шкільної освіти: від витоків до сьогодення. - C. 181-190.
  33. Євтух М. Б., Проніков О. К., Пронікова І. В. Передумови розвитку шкільної економічної освіти в Україні: історичний аспект (ХІХ – початок ХХ століття). - C. 191-195.
  34. Коляденко О. В. Погляди Бориса Грінченка на значення україномовних книг у просвіті населення на підросійських землях України (кінець ХІХ – початок ХХ ст. ). - C. 196-204.
  35. Терентьєва Н. О. Актуалізація ідей П. Ф. Лесгафта у контексті сучасних проблем та векторів підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 205-211.
  36. Швед Г. В. Нормативно-правове забезпечення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти УРСР у 60-70-х рр. ХХ ст.. - C. 212-216.
2020
Вип. 11 (167)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського